-littleme- Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Joico K-Pak Deep Penetration (eller noe i den duren)! Helt klart!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 Loreal Expert serien har en fantastisk god en. Husker ikke akkurat hva den heter. Fåes kjøpt i de fleste frisørsalonger. Mitt hår er både bleket og permanentbehandlet. jeg har prøvd mange kurer uten å føle at det har gitt det helt gode resultatet, men med denne merket jeg forskjell på håret etter første behandling!
Lisama Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 Loreal Expert serien har en fantastisk god en. Husker ikke akkurat hva den heter. Fåes kjøpt i de fleste frisørsalonger. Mitt hår er både bleket og permanentbehandlet. jeg har prøvd mange kurer uten å føle at det har gitt det helt gode resultatet, men med denne merket jeg forskjell på håret etter første behandling! absolute repair kanskje, gul boks? Synes denne er helt fantastisk, men jeg liker ikke Loreal av prinsippgrunner, så holder på å geleide meg gjennom jungelen til en erstatter
-littleme- Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 En til som jeg elsker er Cat kuren til Redken
Rosebud Skrevet 16. februar 2010 #6 Skrevet 16. februar 2010 Redken Extreme er veldig god. Ellers er jeg veldig glad i Bed Head Treat Me Right Peppermint Hair Mask
Zinnia Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Har ikke prøvd den selv, men har lest mye skryt om denne fra L'anza. Har andre produkter fra dem jeg er veldig fornøyd med, og ikke er den dyr heller, så om jeg skulle hatt en ville jeg testet denne.
Gjest Gjest_Dolly_* Skrevet 16. februar 2010 #8 Skrevet 16. februar 2010 Beste hårkur til tørt hår er fudge dynamite.. Håret mitt var knusktørt. Det er bleika, farga, bleika, farga, bleika... Får aldri bestemt meg. Våkner ikke lengere opp med en svær ball i bakhodet. Håret mitt er mykt og glatt Anbefaler shampooene til fudge i samme slengen!
Fat Sally Lee Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 En til som jeg elsker er Cat kuren til Redken Denne har jeg flere flasker av stående, men jeg får ikke helt "taket" på den. Synes det er merkelig at den er i sprayform, det føles mest som å spraye vann i håret og la det virke 5 minutter... Men den virker, altså? Jeg har kun brukt den som etterbehandling etter hårvask, dvs. et par pump i tuppene før jeg tørker håret. Har ikke merket noen effekt av det, men så er det jo heller ikke slik den er laget for å brukes. Kan du fortelle litt om hvordan du bruker den og hvilken effekt den gir? Så kanskje jeg gir den en ny sjanse før jeg gir bort eller kaster flaskene...
¤Pernille¤ Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 (endret) Denne od denne fra bodyshop er god Endret 16. februar 2010 av ¤Pernille¤
Aliyah Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Joico K-Pak Deep Penetration beste jeg har prøvd:) Jeg har fått kjempefint hår nå og alle spør meg hvordan jeg har fått så skinnende hår.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 Joico K-Pak Deep Penetration (eller noe i den duren)! Helt klart! Enig i denne! Og så lukter den så fantastisk godt!!
Rosebud Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 Denne har jeg flere flasker av stående, men jeg får ikke helt "taket" på den. Synes det er merkelig at den er i sprayform, det føles mest som å spraye vann i håret og la det virke 5 minutter... Men den virker, altså? Jeg har kun brukt den som etterbehandling etter hårvask, dvs. et par pump i tuppene før jeg tørker håret. Har ikke merket noen effekt av det, men så er det jo heller ikke slik den er laget for å brukes. Kan du fortelle litt om hvordan du bruker den og hvilken effekt den gir? Så kanskje jeg gir den en ny sjanse før jeg gir bort eller kaster flaskene... Dette er en proteinspray, og bør ikke sprayes i håret uten å skylles ut etterpå. Du gjør mer skade enn du pleier håret da, ja... Jeg bruker også denne innimellom, og jeg pleier å klemme ut vannet av håret etter å ha vasket det, spraye generøst over håret og massere litt inn (da skummer den faktisk!). Så lar jeg den virke i 5 minutter, før jeg skyller godt. Jeg pleier også å bruke balsam etter dette, da proteinkurer ikke gir noe fuktighet, eller gjør håret mykt. Ved å bruke balsam etterpå blir det vinn-vinn Jeg merker at håret mitt virker sterkere etter at jeg begynte med denne. Ikke noe dramatisk, men merkbart. Men det viktigste jeg merker er hvor deilig håret blir når man pleier både med proteiner og fuktighet; de 2 jobber bra sammen, rett og slett. Proteinkurer er veldig gode å bruke dersom du bleker håret, for eksempel, da du kan fikse litt på skaden blekingen gjør på håret. Jeg anbefaler deg å gi det en sjanse til, ikke gi dem bort eller kast dem helt enda, bare bruk dem riktig, så skal du se at håret ditt blir fornøyd
SlowMotion Skrevet 16. februar 2010 #14 Skrevet 16. februar 2010 Hvilken anbefaler du? Vet ikke om håret ditt er tørt pga behandlinger og den slags da, men Wella SP sin Repair Mask er fantastisk. Den er min livredder nå i kulden, det er den eneste kuren som gjør at jeg unngår flyvehår!
Gjest Gjest_sani_* Skrevet 17. februar 2010 #15 Skrevet 17. februar 2010 Hei. Jeg hadde veldig slitt og ødelagt hår. Pga alt farging, bleking osv. Siden jeg aldri farger ettervekst men hele håret. Fikk tips fra en vennine om denne http://no.strawberrynet.com/haircare/joico...t/93826/#DETAIL . bestillte den og merket forskjell med en gang. Vanligvis er håret mitt er elektrsik om vinteren, men siden jeg begynte med Joico så er den ikke det mer. Bruker den 3ganger i uken, istedet for balsam.
Rumohra Skrevet 17. februar 2010 #16 Skrevet 17. februar 2010 Nå er 1stk. Joico hårkur bestilt, gleder meg til å prøve den!
Fat Sally Lee Skrevet 21. februar 2010 #17 Skrevet 21. februar 2010 Dette er en proteinspray, og bør ikke sprayes i håret uten å skylles ut etterpå. Du gjør mer skade enn du pleier håret da, ja... Jeg bruker også denne innimellom, og jeg pleier å klemme ut vannet av håret etter å ha vasket det, spraye generøst over håret og massere litt inn (da skummer den faktisk!). Så lar jeg den virke i 5 minutter, før jeg skyller godt. Jeg pleier også å bruke balsam etter dette, da proteinkurer ikke gir noe fuktighet, eller gjør håret mykt. Ved å bruke balsam etterpå blir det vinn-vinn Jeg merker at håret mitt virker sterkere etter at jeg begynte med denne. Ikke noe dramatisk, men merkbart. Men det viktigste jeg merker er hvor deilig håret blir når man pleier både med proteiner og fuktighet; de 2 jobber bra sammen, rett og slett. Proteinkurer er veldig gode å bruke dersom du bleker håret, for eksempel, da du kan fikse litt på skaden blekingen gjør på håret. Jeg anbefaler deg å gi det en sjanse til, ikke gi dem bort eller kast dem helt enda, bare bruk dem riktig, så skal du se at håret ditt blir fornøyd Oi, så ikke at du hadde svart her før nå. Takk for tipset, jeg får nok gi den en ny sjanse! Personlig har jeg også god erfaring med Joico K-pac, som også er en proteinkur.
Rumohra Skrevet 24. februar 2010 #18 Skrevet 24. februar 2010 Nå er 1stk. Joico hårkur bestilt, gleder meg til å prøve den! Tenkte å oppdatere tråden med at hårkuren nå er ankommet og prøvd, og fungerer strålende! Selv om jeg har veldig lite skadet hår fra før (nylig klippet helt kort og aldri farget) merket jeg forskjell, det ble mykere og merker mindre til slitte partier. Så denne anbefales på det varmeste! :rødme:
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 24. februar 2010 #19 Skrevet 24. februar 2010 Hei, for en "organisk" opplevelse for tørt hår kan du ta en hårkur med kaldpresset shea olje. Først smelter du olje i hånden og fordeler det i tørt hår. Ta et varmt håndkle rundt. Etter en stund (fra 30 min. til noen timer) tar du sjampo i håret, deretter vann. Vask håret. Ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå