Gjest hah Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 - Hvor utrolig lat jeg er - At jeg er den lateste han kjenner - At jeg er sinnsykt negativ - At jeg aldri tar initiativ til noe Når jeg har: - Gangsperr etter gårdagens trening - Ryddet & vasket leiligheten - Gått en tur i dag (alene) Happy Valentines, my ass!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 - Hvor utrolig lat jeg er - At jeg er den lateste han kjenner - At jeg er sinnsykt negativ - At jeg aldri tar initiativ til noe Når jeg har: - Gangsperr etter gårdagens trening - Ryddet & vasket leiligheten - Gått en tur i dag (alene) Happy Valentines, my ass! føler med deg.. har fått en god del dritt i dag selv, ufortjent! og nå er han lei seg fordi han har såra meg og ødelagt dagen min.. men det er liksom litt sent nå da.
LaFemme Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Hvorfor gidder du å være sammen med en som bare kritiserer deg?
Gjest hah Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Jeg vet faktisk ikke. Det er vel noe med å "se det beste i alle mennesker". Kan sikkert virke sutrete fordi jeg vet at andre vennepar av oss har en romantisk dag. Her er vi i hvert vår rom.
Havbris Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Jeg vet faktisk ikke. Det er vel noe med å "se det beste i alle mennesker". Kan sikkert virke sutrete fordi jeg vet at andre vennepar av oss har en romantisk dag. Her er vi i hvert vår rom. Det kan lett bli slik når en har store og spesielle forventninger til en spesifikk dag. Sitt i ro og vent til det går over. Ikke sutre mer. Om ikke denne dagen ble så romantisk som du hadde forestilt deg så er det masse av dager igjen å gjøre det på!
Gjest brutal_mann Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Hvorfor gidder du å være sammen med en som bare kritiserer deg? Fordi hun ,som alle andre kvinner, tenner bare på rævhøl. Nice boys finish last. Sånn er det bare.
Havbris Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 TS - hvis du ønsker at dette skal være en romantisk dag - hvorfor kan du ikke overraske kjæresten din med en deilig middag etc. Eller tenker du at det er hans ansvar å gjøre noe for deg...?
Gjest heh Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 Takk, jeg setter umåtelig stor pris på deres sympati og gode råd, basert på min fantastiske fremstilling av hvordan jeg har hatt det i dag. Jeg innser at hele verden kan fremstilles fra en vinkling, og at denne er min. Det gjør en del ting mye lettere for meg. Det at jeg kan finne sympati på internett, av personer som kun kan se saken fra den siden jeg velger å presentere (min side såklart), Gir meg virkelig mye. Jeg tror jeg skal gå fra ham, da jeg selvsagt vil få det mye bedre uten ham, leve i isolasjon. (Når jeg er alene kan jeg jo kun se saker fra min side... *Genialt*) Fra spøk til alvor, jeg tror jeg bør se meg litt mer i "speilet",og forsøke å se ting i et litt større perspektiv før jeg søker "sympati" fra ukjente nek på internett... Hipp hurra.
Raven Emerald Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 (endret) Fordi hun ,som alle andre kvinner, tenner bare på rævhøl. Nice boys finish last. Sånn er det bare. Seriøst. Jeg begynner virkelig å lure på om jeg er kvinne. Hvis jeg skal basere kjønnsbestemmelsen på dine utsagn, er jeg visst noe mer tilnærmet et intetkjønn. Endret 14. februar 2010 av Raven Emerald
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 14. februar 2010 #12 Skrevet 14. februar 2010 Her var det utrolig mye tåpelige innlegg. Havbris, du svarer som alltid på en reflektert og klok måte..skulle ønske jeg var litt mer som deg!
Gjest Ylva Virvla Skrevet 14. februar 2010 #13 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har ikke fått høre noenting, hverken positivt eller negativt. For han er på tur med jobben, og kjører slalåm. Angående mannen din: Alle kan ha en dårlig dag i blant, men hvis han holder på sånn ofte, bør du si klart ifra at du ikke orker at han sier sånt.
Gjest Eurodice Skrevet 14. februar 2010 #14 Skrevet 14. februar 2010 Fordi hun ,som alle andre kvinner, tenner bare på rævhøl. Nice boys finish last. Sånn er det bare. Kjære deg, brutal mann, kan du ikke la være å generalisere sånn? Du uttaler deg nesten alltid så bastant og negativt. Hva skal til for å gi deg et mer nyansert syn på kvinner?
Gjest brutal_mann Skrevet 14. februar 2010 #15 Skrevet 14. februar 2010 Kjære deg, brutal mann, kan du ikke la være å generalisere sånn? Du uttaler deg nesten alltid så bastant og negativt. Hva skal til for å gi deg et mer nyansert syn på kvinner? At en IRL kvinne over tid viser etterrettelighet samtidig som hun holder ut med min totalt manglende tillit til kvinner. Mao, det skjer ikke.
Sequax Skrevet 14. februar 2010 #16 Skrevet 14. februar 2010 Fordi hun ,som alle andre kvinner, tenner bare på rævhøl. Nice boys finish last. Sånn er det bare. Sånn som du framlegger deg selv må jo du ha drøssevis av kvinner som tilber deg ? Du framstår i alle fall ikke som noe jeg ville kalt en "nice boy"...
Gjest hohooo Skrevet 14. februar 2010 #17 Skrevet 14. februar 2010 - Hvor utrolig lat jeg er - At jeg er den lateste han kjenner - At jeg er sinnsykt negativ - At jeg aldri tar initiativ til noe Når jeg har: - Gangsperr etter gårdagens trening - Ryddet & vasket leiligheten - Gått en tur i dag (alene) Happy Valentines, my ass! Må`kke værra så negativ da!! Det er jo en fin måte å feire valentines på dette!! Ikke hør på disse anonyme nekene som sier dumme ting!! Bare bli hos mannen din og kos deg mens selvbildet ditt gradvis forsvinner... For det er jo tross alt naturlig å fortelle folk hvor utrooooooooolig late og negative de er....!!
Gjest Bond Skrevet 14. februar 2010 #18 Skrevet 14. februar 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #19 Skrevet 14. februar 2010 Fordi hun ,som alle andre kvinner, tenner bare på rævhøl. Nice boys finish last. Sånn er det bare. Til å være selvoppnevnt "nice boy" surmuler du ganske mye.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. februar 2010 #20 Skrevet 14. februar 2010 Sånn som du framlegger deg selv må jo du ha drøssevis av kvinner som tilber deg ? Du framstår i alle fall ikke som noe jeg ville kalt en "nice boy"... Jeg er så forbanna nice at hver eneste svigermor i landet higer etter at jeg skal gifte meg med dattra. Utfordringen ligger i at det vil jo ikke dattra ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå