Gå til innhold

"Dumpet" på valentinesdagen! =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei meg og så skuffet over hvordan livet kan være..

Selv om vi har bare har "datet/vært sammen" i snart 3 mnd føles det ut som år! Jeg har lagt så mye inn i henne, at jeg føler meg helt tom nå.. hvorfor meg!?

Hun kan jo ikke noe for det.. hun synes jeg(hennes ord)er en fantastisk mann, og alt hun leter etter.. men hun fant ikke "gnisten".. Klart blir man ikke forelsket så blir man ikke forelsket!

Det er en uke til det er et år siden det ble slutt med min forrige x, som varte i over 3år, og etter mange dater(der de tydelig ville gå videre) så ble jeg stormforelsket i en jente.. og igjen svikter "amor" meg.

som jeg sa tidligere.. værste er at jeg sitter her å griner, 27år gammal mann, med et hjerte snart som minner mer om en sveitserost enn noe annet, og hva har jeg igjen for det? minner om hva som kunne ha blitt..

jeg tillater meg å si "snufs.."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil bare gi deg en klem jeg :klemmer:

Skrevet

Huff, vet ikke helt hva jeg skal si jeg.

Sitter selv her etter et nylig brudd som jeg ikke ønsket selv. Vet hvordan du har det nå.

Ønsker deg lykke til uansett :klemmer:

Skrevet

Jeg måtte desverre dumpe min mann, nå bor han på gatene i afrika...

Skrevet

huff så leit :sukk:

Sånt er jo både vondt, sårt og trist.. Du har lov til å reagere..

På en måte var det kanskje greit at det skjedde "så tidlig", selv om det føles ut som det var land tid..

Jeg tror på at alt skjer for en grunn, selv om man ikke helt forstår grunnen der og da.. Forstår at du sikkert synes tanken på å møte andre igjen virker håpløst og som å "begynne litt på nytt".. Men jeg håper du kommer deg videre og finner ei som virkelig setter pris på deg og som du kommer til å trives med:)

:klem:

Skrevet

Klem fra meg og!

Vet hvor fælt det er.. nå må du bare ta tiden til hjelp og ta vare på seg selv. Tiden leger jo alle sår, selv om det ikke er den største trøsten i verden når såret er ferskt så er det fremdeles sant. For hver dag vil hjertet heles litt etter litt, og til slutt blir du klar for å åpne sveitserosten din for ei som gjør det samme for deg :)

Gjest NewMonkey
Skrevet
hun synes jeg(hennes ord)er en fantastisk mann, og alt hun leter etter

Det er en annen, bedre dame som leter etter deg, og som syns du gnistrer som er stjerne :)

Skrevet

Uff.....du har lov til å gråte en skvett :hug:

Skrevet
Nå er jeg så lei meg og så skuffet over hvordan livet kan være..

Selv om vi har bare har "datet/vært sammen" i snart 3 mnd føles det ut som år! Jeg har lagt så mye inn i henne, at jeg føler meg helt tom nå.. hvorfor meg!?

Hun kan jo ikke noe for det.. hun synes jeg(hennes ord)er en fantastisk mann, og alt hun leter etter.. men hun fant ikke "gnisten".. Klart blir man ikke forelsket så blir man ikke forelsket!

Det er en uke til det er et år siden det ble slutt med min forrige x, som varte i over 3år, og etter mange dater(der de tydelig ville gå videre) så ble jeg stormforelsket i en jente.. og igjen svikter "amor" meg.

som jeg sa tidligere.. værste er at jeg sitter her å griner, 27år gammal mann, med et hjerte snart som minner mer om en sveitserost enn noe annet, og hva har jeg igjen for det? minner om hva som kunne ha blitt..

jeg tillater meg å si "snufs.."

Har hørt den før, og vært i samme situasjon. Mine tanker rundt dette nå var at jeg brukte så mye krefter og innsats på å holde forholdet og gnisten oppe at når det ble slutt så ble det en gigantisk nedtur nettopp fordi innsatsen var så høy. Hun på sin side holdt tak i det som var å holde tak i "Du er fantastisk, verdens beste..." osv, ikke for å være slem, men for å virkelig ha prøvd. Men det beste for begge to er å være ærlig med seg selv. Kanskje kan det gnistre igjen senere? Men uansett, i mitt tilfelle så møtte jeg drømmedamen ett år senere og kunne aldri fått noe bedre. Er sjeleglad det ble slutt med den 'slitsomme' exen.

Gjest Gjest_Nanne_*
Skrevet

Hva skal jeg si? Ta imot en varm klem aller først da vennen ...

Synd det, du virker ganske snill og et godt menneske, men leit at du ikke har funnet den rette enda. Kjenner meg igjen i det du sier, har gråtet mye, er veldig sensetiv dame, lett på gråten, romantisk osv..

Men nå har jeg bestemt å dri¤¤ i de som ikke fortjener meg.

Jeg dumpet min store kjærlighet som jeg hadde ofret for i flere år, pga utroskapet hans. Her sitter jeg uten noen kjærste, seff litt trist, men tenker ikke på det, må bare blåse i det, ellers så går ikke livet videre ..

Kan tenke meg at du har det tøft. Men ikke gi opp vennen. Vær opptimist. Igjen klem til deg. Mitt svake punkt er å se menn gråter, dette signaliserte for mg hva slags menneske du er

Lykke til

Skrevet
Hva skal jeg si? Ta imot en varm klem aller først da vennen ...

Synd det, du virker ganske snill og et godt menneske, men leit at du ikke har funnet den rette enda. Kjenner meg igjen i det du sier, har gråtet mye, er veldig sensetiv dame, lett på gråten, romantisk osv..

Men nå har jeg bestemt å dri¤¤ i de som ikke fortjener meg.

Jeg dumpet min store kjærlighet som jeg hadde ofret for i flere år, pga utroskapet hans. Her sitter jeg uten noen kjærste, seff litt trist, men tenker ikke på det, må bare blåse i det, ellers så går ikke livet videre ..

Kan tenke meg at du har det tøft. Men ikke gi opp vennen. Vær opptimist. Igjen klem til deg. Mitt svake punkt er å se menn gråter, dette signaliserte for mg hva slags menneske du er

Lykke til

Takk, godt å høre.

Jeg VET at den store kjærligheten er der ute for meg en plass.. bare tungt å tenke at jeg på nytt skal åpne meg for et menneske på denne måten.

Mitt siste år har vært mildt sagt turbulent på kjærlighetsfronten..

1år siden: slutt med det jeg trodde var min "sjelevenn"

5mnd siden: etter talløse dater fant jeg ei jeg ble forelsket i: hun ville bare ha det fysiske. 2-3 mnd siden: møtte igjen ei(uten at jeg var ute etter det) som hadde alt jeg så etter(igjen) Hun på den andre siden sa idag at jeg er en fantastisk mann, men at hun som sagt ikke fikk "gnisten" altså.. ut av det tolker jeg jo at det må gå på utseendet eller no.. huff nei!

Så nå skal jeg prøve å holde meg unna jenter ei stund, får håpe jeg klarer det iallefall..

som en kamerat sa til meg for mange år siden, at jeg var en person som TRENGTE å ha noen å være glad i, å omvendt :/

Skrevet

TS: Ta deg sammen for pokkers. Du synes bare synd på deg selv. Har du noengang i livet spurt deg selv om det kan være du som er årsaken? Gå i deg selv før livet ditt blir værre enn det er nå!

Vær snill, ikke ødlegg deg selv. Du er verdifull. Ikke gi opp livet på den måten :klemmer:

Gjest Gjest_Nanne_*
Skrevet
Takk, godt å høre.

Jeg VET at den store kjærligheten er der ute for meg en plass.. bare tungt å tenke at jeg på nytt skal åpne meg for et menneske på denne måten.

Mitt siste år har vært mildt sagt turbulent på kjærlighetsfronten..

1år siden: slutt med det jeg trodde var min "sjelevenn"

5mnd siden: etter talløse dater fant jeg ei jeg ble forelsket i: hun ville bare ha det fysiske. 2-3 mnd siden: møtte igjen ei(uten at jeg var ute etter det) som hadde alt jeg så etter(igjen) Hun på den andre siden sa idag at jeg er en fantastisk mann, men at hun som sagt ikke fikk "gnisten" altså.. ut av det tolker jeg jo at det må gå på utseendet eller no.. huff nei!

Så nå skal jeg prøve å holde meg unna jenter ei stund, får håpe jeg klarer det iallefall..

som en kamerat sa til meg for mange år siden, at jeg var en person som TRENGTE å ha noen å være glad i, å omvendt :/

Sorry vennen, men må være litt hard når du nevner utsendet! Du, det har ingenting med det å gjøre, nå må du gi deg. Det er skuffelsen som begynner å ta overhånd. Sånn føltes det for meg og i starten da jeg oppdaget utroskap ved forloveden min, men nå som jeg har kommet meg over, innser jeg godt at det manglet meg ikke noe.

Du er verdifull ja, spess egenskapsmessig.. drit i disse type billige jentene, som flyr fra den ene til den andre, og at de vil ha bare det fysiske osvv.. Vent, til den rette dukker opp, som setter priss på deg, og er villig til å dele et liv med deg ..

Hvordan går det ellers med deg nå da````??

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

Hva er greia med at du teller måneder og år?

Ett år siden du blei dumpa av eksen.

Fem måneder siden du traff en jente

Tre måneder siden det ble slutt

To måneder siden du fant en annen jente

To måneder med hun du blei dumpa av nå

På valentinsdagen, 14.Februar, da du var 27.

Slutt å heng deg opp i detaljer og kom deg videre. Ta deg sammen. En dag finner du ei jente som du er forelska i, og som er forelska i deg tilbake. Men du må regne med å gå på en del bommerter først. Jentene kan såre deg, du kan såre jentene, dere kan ha en toal fiasko eller et brudd som ikke var vondt uansett.

Poenget er at du må leite. Kan ikke sitte på kvinneguiden og telle måneder og timer og sekunder.

Og ps: du får ikke noen buhuklem av meg. du får heller en gratulasjonsklem hvis du kommer deg videre.

Endret av Kevlarsjäl
Gjest Gjest L
Skrevet

ut av det tolker jeg jo at det må gå på utseendet eller no.. huff nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...