Gjest -Utlogget nå- Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Hei! Vi holder prøveprosjektet hemmelig inntil videre, og poster derfor som gjest, sånn for sikkerhets skyld. Jeg har etter 4 pp begynt med eggløsningsstrimler fra billige-tester, og trenger litt hjelp til å forstå dem. Er på dag 16 i syklusen min i dag, og har testet de siste 3 dagene. Strek har det kommet hver dag, men den har blitt sterkere og sterkere for hver dag. MEN det står i bruksanvisningen at dersom streken ikke er like sterk som, eller sterkere enn, kontrollstreken er den negativ. Når jeg testet i dag var den omtrent like sterk, kanskje ørlite svakere. Er testene negative, eller betyr det noe at de blir sterkere og sterkere? Eggløsning i dag eller morgen kanskje? Og hvor lenge etter positiv test er jeg fruktbar? Forvirrende dette. Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg å forstå testingen litt bedre
sjøhest Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Vil tro at EL kommer snart da ja. Bare fortsett å teste.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 15. februar 2010 #3 Skrevet 15. februar 2010 hei, slik var det hos meg også. resultatet ble alltid sterkere jo nærmere jeg kom eggløsning, så det er bare å kjøre på lykke til!
Rosebud Skrevet 15. februar 2010 #4 Skrevet 15. februar 2010 (endret) Det høres lovende ut i alle fall. Men fortsett å teste et par dager til for å se om testene blir sterkere, for det er vel når testen har vært på sitt sterkeste at eggløsningen inntreffer relativt rask etterpå. Lykke til Endret 15. februar 2010 av Rosebud
Gjest -Utlogget nå- Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Hei igjen, TS her. Takk for svar Jeg er ganske sikker på at el-testen var positiv i dag! Men jeg lurer på en ting til; har jeg eggløsning akkurat nå da, eller når blir det? Kanskje teite spørsmål, men det er min første pp med eggløsningsstrimer, så er litt forvirret. Hehe.
Pupsilure Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Jeg tror det er 24-36 timer etter positiv EL-test eller noe sånt
Gjest -Utlogget nå- Skrevet 16. februar 2010 #7 Skrevet 16. februar 2010 Jeg tror det er 24-36 timer etter positiv EL-test eller noe sånt Tusen takk for svar! Bare å kjøre på i dag og i morgen, skjønner jeg.
TrippelE Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Jeg får ofte en test som er knall-positiv etter at jeg har fått den første jeg kan kalle positiv. Dvs at den første har to like sterke streker, men den knall-positive har en teststrek som er mye sterkere enn kontroll-streken. DET regner jeg som LH-toppen, og da forventer jeg eggløsning 12-36 timer etter denne første knall-sterke testen. Dette stemmer ofte med smertene og det faktum at testene blir negative igjen etter at jeg har hatt skikkelige el-smerter. Så begynner ventingen.... igjen....
Gjest -Utlogget nå- Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Jeg regner med at jeg har eggløsning omtrent nå, evt nettopp ferdig, har hatt veldig positiv test 14-15 (16). Vet jeg da at jeg har hatt eggløsning, eller kan kroppen lure meg og tester gi falsk positiv? Nå er testen negativ igjen (kun svak svak stripe). Har ikke kjent noe på kroppen riktignok, men det kan jeg ikke skryte på meg å noen gang ha gjort... Håper den satt denne pp. Har hatt sex alle dager fra den 11, så dersom jeg hadde eggløsning når jeg trodde bør vi ha truffet. Vente, vente, venteeee. Burde være mulig å ta graviditetstest med en gang! Kanskje det ble unnfanget en liten valentine-baby, hadde ikke det vært nusselig :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå