Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. februar 2010 #1 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg bleket tennene nå med blekeskinne og blekesprøyter. Når jeg tok av skinnene,så ser jeg at jeg har fått noen hvite flekker her og der,på tennene? Noen som vet hva det skyldes,vil det gå bort?? Får helt angst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #2 Del Skrevet 14. februar 2010 Helt vanlig. Det vil forsvinne etterhvert som du fortsetter blekingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
geiroline Skrevet 14. februar 2010 #3 Del Skrevet 14. februar 2010 jeg fikk brune flekker på tennene... jeg bare ba kjæresten min sleike det vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tintin_* Skrevet 14. februar 2010 #4 Del Skrevet 14. februar 2010 Som nevet, det er helt vanlig. Det er fordi blekegeleen er basert på glysering, og det trekker ut vann fra emaljens overflate. Det går over etter kort tid, kanskje 30 min eller litt mer. Om du har ekstra sensitive tenner er en blekegele uten glycerin bra, men altså, ikke noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå