Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Har en kompis, som jeg er veldig nær med. Kjent han lenge og vi har masse felles.Og prater om alt mulig og er glad i hverandre. Vi er begge i et forhold som begge har vart i mange år. Men jeg er på en måte sjalu.Jeg ser at han er veldig oppmerksom mot henne, flink til å finne på romantiske ting, spise ute,kino, weekend tur osv.. Der er ikke min fyr for å si det sånn...men vet at han elsker meg og vi har det veldig fint sammen. Er dette teit?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Det er ikke teit, men jeg håper for all del du ikke ødelegger for dama hans. å ta ham fra henne når du slår opp med din om det skulle skje for eksempel da
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 He he....vil aldri ta han fra henne..for da ville nok han i det lange løp blitt ulykkelig,men jeg bare observerer at menn er så ulike. Og skulle bare ønske min mann var litt som han..
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Forstår deg veldig godt. Typen til vennina mi er sånn typisk romantiker. Gjør romantiske ting som spanderer middag, kjøper blomster en gang i blant, gir henne små gaver i ny og ne osv. Slik er ikke typen min. Han er helt motsatt. Jeg mener ikke at han skal kjøpe blomster til meg hele tiden og ta meg med på kino og sånn men en gang i blant hadde vært koslig. men han synes sånt er teit da. Så kan godt si jeg er litt småsjalu på min vennines type.
Raven Emerald Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 (endret) Syns ikke nødvendigvis "sjalu" er det mest treffende ordet. "Misunnelig", er vel på sett og vis mer passende. Endret 14. februar 2010 av Raven Emerald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå