Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 14. februar 2010 #1 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg bruker nesten alltid strømpebukser eller strømper, men det er så sjelden at jeg kan bruke disse om igjen. Enten er de skadet etter bruk eller så blir de stygge i vask. Blir faktisk litt penger av det. Handler en del på lindex,spes stayups. Noen som har tips for å kunne gjenbruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2010 #2 Del Skrevet 15. februar 2010 De brukes vel kanskje i snitt en 2-3 ganger hos meg. Stayups blir ofte litt slakke i gummifestet etterhvert, strømpebukser litt nuppete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #3 Del Skrevet 6. mars 2010 Erfarer at 20 DEN holder ganske mye bedre enn 15 DEN, hvis du ikke vil ha så tynne, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 6. mars 2010 #4 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Det er bare ved førstegangs bruk at jeg bruker de tynne strømpene/strømpebuksene til korte skjørt og kjoler. Etter vask er de som regel ikke pene nok til slik bruk. Til bukser og lange skjørt tyr jeg til gjenbruk. Da "bruker jeg ikke opp" etpar nye strømper i en sammenheng der de knapt synes. Endret 6. mars 2010 av Spinell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. mars 2010 #5 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg shopper som regel strømper/stay ups av litt kvalitet, de holder seg pene etter mange vask hvis jeg behandler de pent (vaskepose o.l). Koster litt mer i innkjøp, men de holder lenge, så trenger ikke kjøpe nye så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 9. mars 2010 #6 Del Skrevet 9. mars 2010 Vasker alltid mine strømpebukser for hånd, og synes de holder seg penest sånn... Mitt problem er at de tynne rakner så lett, det er nesten engangsvarer. Kommer lett borti ett eller annet, eller en pus ligger på fanget og koser og hekter klørne gjennom kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå