Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Jeg har en kamerat som jeg snakker med det meste om. Men hans oppførsel begynner å skremme meg. Han har kjæreste som bor en annen plass i landet enn oss. Hun er super søt og grei på alle områder. Han sier at han er veldig forelsket i hun, og håper at en av de en dag kan flytte på seg. De ser hverandre 1-2 helger i mnd.

Han har ei nabodame som er forelska i han. Dette utnytter han, de har sex jevnlig, jeg vet om dette, han har fortalt det til meg og jeg har fortalt han akkurat hva jeg synes om det. Det er ekkelt!

Han føler ingenting for nabodama, som verken er søt eller snill, skikkelig harry dame. Men han er ganske "sexavhengig" som han sier, og ser jo jenta si sjelden.

Hva er dette for noe??? Jeg kan ikke fatte at man kan være utro mot kjæresten sin som man virkelig er glad i (han må jo være det, ellers hadde han vel ikke giddet å være sammen med hun når hun bor så langt vekke) og til og med med ei han ikke synes er attraktiv???

Jeg får så vondt i meg for kjæresten hans er virkelig ei ordentlig jente. Hun har aldri møtt nabodama, men kameraten min sin datter skal feire gebursdagen sin hos han snart og da kommer begge to til å være der. Også meg. Jeg synes det er så ekkelt..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Missy_*
Skrevet

Shit, dette hørtes så kjent ut bortsett fra at han ikke har en datter. Nei, sånt får jeg vondt i magen av. Ekkel fyr. Håper hun jenta hans finner ut av hvordan han er så hun kan kutte han ut og bruke tida si mer fornuftig, på en ordentlig mann. Så kan han kameraten din bare knulle på hun som er harry og middelmådig så mye som han vil. Når man gjør sånt, så viser man jo hvor lite kjærligheten er verdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...