Gjest Toyota Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Er det noen som har prøvd en klitorisstimulator under sex? Jeg vurderer denne Har den fjernkontroll? Står jo ikke noe om det. Noen som kan anbefalle noen andre?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Er det noen som har prøvd en klitorisstimulator under sex? Jeg vurderer denne Har den fjernkontroll? Står jo ikke noe om det. Noen som kan anbefalle noen andre? Kjæresten bruker av og til en delfin uten stroppene på,eller en liten mini vib/rakett. Funker som fjell!
Ethereal Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Jeg foretrekker å ikke bli klitorisstiumlert med fingre under samleie, men kunne godt tenke meg å prøve en vibrator. Test den ut og fortell hvordan den fungerte!
Aryia Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Er det noen som har prøvd en klitorisstimulator under sex? Jeg vurderer denne Har den fjernkontroll? Står jo ikke noe om det. Noen som kan anbefalle noen andre? Uhm, det er et bilde av fjernkontrollen og det står "Hastigheten justeres med hjulet på kontrollen." Har ikke prøvd den, men har nettopp bestilt denne. Står riktignok at den er for g-punkt, men tror den funker like bra andre steder, for både meg og sambo
~Maja~ Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Vibrator under sex = ja takk. Jeg har denne og vi driver og prøver oss frem med we-vibe nå.
HoneyBunny Skrevet 15. februar 2010 #6 Skrevet 15. februar 2010 Vibrator under sex = ja takk. Jeg har denne og vi driver og prøver oss frem med we-vibe nå. Hvordan funker we-vibe'en? Er det noe moro? Har man den inni mens man har sex også? Kjæresten min sendte meg en link til en nettbutikk som selger den, han syntes den så interessant ut. Hehe, etter at jeg nyligen introduserte han for litt leketøy for morro skyld ble han litt hekta..føler av og til jeg har sex med Robocop når han kommer der durende med vibratorringen sin på, hehe.
~Maja~ Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Hvordan funker we-vibe'en? Er det noe moro? Har man den inni mens man har sex også? Kjæresten min sendte meg en link til en nettbutikk som selger den, han syntes den så interessant ut. Hehe, etter at jeg nyligen introduserte han for litt leketøy for morro skyld ble han litt hekta..føler av og til jeg har sex med Robocop når han kommer der durende med vibratorringen sin på, hehe. Ja, den har man inni mens man har sex. Vi har ikke fått prøvd den så veldig mye enda, men det trengs litt trening for å få max effekt tror jeg. Spesielt dersom du ikke har så lett for å få orgasme. Men jo, når vi har fått trent oss litt kommer den til å bli en suksess. Og ikke minst når jeg har funnet det vibreringstempoet som funker på meg. Det er jo sikkert 10 forskjellige jo. Det som er så morsomt er at det er godt for ham også, fordi begge endene vibrerer. Altså, den som er inni vibrerer også.
Gjest stian Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Jeg kjøpte meg en slik we vibe for en stund siden,og sexen har ikke blitt den samme siden.Både dama mi og jeg selv er blitt stor fan av denne. Det gjør dritgodt både for meg og henne.Den rister oppå penisen min ,samtidig som den stimulerer G-punkt og klitoris til dama..Denne anbefalest til alle par..Kan se den her.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Den sommerfuglen har en minikuk på (med mindre jeg har en eldre modell og de har fjernet den), så den er litt vanskelig å ha på om du har en mann som skal inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå