Gå til innhold

ValentineSEX!

Fremhevede innlegg

Gjest Lillesand
Skrevet

Vekket kjæresten min i 9-tida med en BJ, og jeg var da oppdresset i et nytt sexy undertøysett med sorte strømper. Svært populært! elsket i nesten 3 timer...!

Nå er det snart morsdagsmiddag hos hans foreldre. På hans oppfordring er undertøysettet fremdeles på. Desserten ta vi hjemme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:danse:

Mens jeg sitter alene sammen med pusen, og savner kjæresten :sukk:

:catmilk:

Gjest A. Caron
Skrevet
Vekket kjæresten min i 9-tida med en BJ, og jeg var da oppdresset i et nytt sexy undertøysett med sorte strømper. Svært populært! elsket i nesten 3 timer...!

Nå er det snart morsdagsmiddag hos hans foreldre. På hans oppfordring er undertøysettet fremdeles på. Desserten ta vi hjemme!

Slike jenter det vil gamle Norge ha :jepp:

Noe til etterfølgelse for trauste "Kari Trestakker" som tasser rundt i sexdreperen (også kalt joggebukse) sin.... :lur:

Skrevet

Flere som hadde en fin start på dagen ser jeg ;)

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

Noe til etterfølgelse for trauste "Kari Trestakker" som tasser rundt i sexdreperen (også kalt joggebukse) sin.... :lur:

Trauste Karin vil vel tasse rundt i joggebuksene sine så lenge mannen hennes ikke forteller henne at han vil se henne i noe annet...og om han ikke holder seg veltrent og spennende selv heller...hvorfor skal Trause Karin?

Gjest A. Caron
Skrevet
Trauste Karin vil vel tasse rundt i joggebuksene sine så lenge mannen hennes ikke forteller henne at han vil se henne i noe annet...og om han ikke holder seg veltrent og spennende selv heller...hvorfor skal Trause Karin?

Nei si det du... Nå var det ikke jeg som trakk det i de baner du hentyder til, men hva vet jeg, kanskje du snakker av egen erfaring... ? :lur:

Og, hun heter "Kari Trestakk", ikke "Trauste Karin". Ikke lest for mange norske folkeeventyr du? :fnise:

Skrevet

Aha!! Er det der det ligger ???

:hoho:

Skrevet (endret)
Og, hun heter "Kari Trestakk", ikke "Trauste Karin". Ikke lest for mange norske folkeeventyr du? :fnise:

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet

:5::digge:

Håper min neste kjæreste (eller elskerinne) er som deg :sengekos:

Gjest Gjest_caro_*
Skrevet

Valentine startet tidlig for min del...hehe

På besøk hos en venninne plukket jeg meg ut en heldig utkåret på vorspiel og flørtet hele veien ut på byen! Danset masse og hadde det utrolig morsomt sammen! Fikk han med hjem til min venninne og hadde en fantastisk natt sammen...han elsket som en skikkelig mann!!

Single skal også ha en fin Valentinefeiring ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...