Gjest Jente 25 Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Trenger litt råd her om hva jeg skal gjøre. Ja, det er jeg som har vært bitch, så ønsker ikke sympati med dette innlegget, så det er sagt!! Trenger bare hjelp til å fikse opp det jeg har gjort. For et halvt år siden gjorde jeg noe veldig dumt (Ikke utroskap, men ikke så langt unna!!) Daværende kjæreste (La oss kalle han K) fant ut dette, jeg la meg langflat, og tilslutt fant han ut han fremdeles ville være sammen med meg. Vi holdt sammen nå til januar, da begynte problemene, han sier han ikke kan glemme og har ikke like sterke følelser for meg lenger. Vi tar en kort pause, men han kommer tilbake fordi han savner meg. Nå for 1mnd siden ble det slutt, han slo opp, klarte ikke tilgi, glemme, ville ikke mer. Etter dette har han sagt mye som gjør at jeg tror han ikke er helt over meg og at det faktisk er en sjanse for oss to! Jeg elsker han over alt på jord, bare så det er sagt! He's the one! Ting som gjør jeg tror han vil ha meg: - Han depper på jobb hver dag - Sier han savner meg - Er glad i meg - Vil ikke jeg skal møte noen andre menn, noen gang - Sa at jo han angrer seg jo litt på at det ble slutt - Ikke tatt ned bilder fra oss fra veggen hans (Kyssebilder, med navnet vårt i hjertet over, noe jeg har laget til han) - Dumt jeg gjorde det jeg gjorde for jeg er den snilleste jenta noen gang - Vil ha sex og sove med meg - Sender meg sms og spørr hvordan det går med meg - Skal flytte og sa til meg "Når jeg har flyttet inn i ny leilighet, vil du komme å besøke meg der også da? Osv Jeg er villig til å jobbe for oss to. Men hvordan gå fram nå? Har sagt til han at jeg angrer meg, vil bare ha han, savner han, elsker han og alt dette. Når jeg spør hvorfor han ikke vil være sammen får jeg til svar "Glad i deg, savner deg, men tror ikke det vil gå..." Jeg er ikke helt villig til å gi han opp enda. Trenger ikke refs pga dette, om han synes det blir for ille sier han nok ifra at han heller ikke være venn med deg, da skal jeg slutte Men hvordan gå fram nå? Noen tips? Spørre han om han vil se en film en kveld? Snakke om oss, eller ikke snakke om oss to i det heletatt? Håper på noen gode tips! Vet jeg har skyld i alt dette selv, så trenger ikke kjeft og mas ang dette!!
leirbål Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Fortell ham at du angrer og ønsker sterkt å få vinne tilliten hans igjen. Å få en ny sjanse. Så lar du ham få tid til å komme over det. Vis over tid at du mener det uten å fortelle det hele tiden. Hvis han ønsker det kan du tilbringe tid med ham. Gjør ting han likte å gjøre med deg. Overask ham med ting han setter pris på. (Lag f.eks. middag til ham.) Men vær tydlig på at du respekterer avgjørelsen hans. Å si at du bare nesten var utro ville sagt meg at du ikke tok det alvorlig nok. For noen er et kyss utroskap. La ham snakke når han trenger det. Vær tålmodig og rolig hvis han vil ta det opp gang på gang. Si at du vet det var galt, og at du skulle gjort alt for å få det ugjort. Om det virker aner jeg ikke. Men det er det beste rådet jeg kan gi deg. Husk at det kan ta tid, så du må være tålmodig.
Gjest TS Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Fortell ham at du angrer og ønsker sterkt å få vinne tilliten hans igjen. Å få en ny sjanse. Så lar du ham få tid til å komme over det. Vis over tid at du mener det uten å fortelle det hele tiden. Hvis han ønsker det kan du tilbringe tid med ham. Gjør ting han likte å gjøre med deg. Overask ham med ting han setter pris på. (Lag f.eks. middag til ham.) Men vær tydlig på at du respekterer avgjørelsen hans. Å si at du bare nesten var utro ville sagt meg at du ikke tok det alvorlig nok. For noen er et kyss utroskap. La ham snakke når han trenger det. Vær tålmodig og rolig hvis han vil ta det opp gang på gang. Si at du vet det var galt, og at du skulle gjort alt for å få det ugjort. Om det virker aner jeg ikke. Men det er det beste rådet jeg kan gi deg. Husk at det kan ta tid, så du må være tålmodig. Tusen takk for svar! Skal prøve å gi det tid, men vise han at jeg er seriøs ang oss! Trenger en sjanse til med han..
MissStiles Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Tror du må gi han den tiden trenger for å komme over dette. Og tilgi deg. Vis han hvor mye han betyr for deg. Men respekter hvis han sier at han trenger tid alene eller ikke vil være så mye sammen med deg. Det kan også hjelpe å snakke skikkelig ut om ting. Ikke hold noe hemmelig. Vis han at han kan stole på deg. Fordi det er nok viktig for han å få tilliten til deg tilbake. Vær tålmodig og ikke mas på han. Lykke til!
leirbål Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Tusen takk for svar! Skal prøve å gi det tid, men vise han at jeg er seriøs ang oss! Trenger en sjanse til med han.. Jeg skjønner det. Husk bare at du må følge hans regler på enkelte områder i ganske lang tid fremover så han klarer å stole på deg igjen. Ikke la ham få sjansen til å glemme deg, men ikke kvel ham heller.
Gjest TS Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Jeg skjønner det. Husk bare at du må følge hans regler på enkelte områder i ganske lang tid fremover så han klarer å stole på deg igjen. Ikke la ham få sjansen til å glemme deg, men ikke kvel ham heller. Lurt Var til han i natt, vente til imorgen med å spørre om å finne på noe da kanskje! Tusen takk for gode råd!!
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Om han er the one.. hvorfor i all verden ødela du tilliten mellom dere da?
Gjest TS Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Om han er the one.. hvorfor i all verden ødela du tilliten mellom dere da? Fordi jeg oppdaget det for sent..
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Fordi jeg oppdaget det for sent.. Eller ble han det når han ikke ville ha deg lenger? Du må skille bart og snørr her og se på dine egne motiver.
leirbål Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 Eller ble han det når han ikke ville ha deg lenger? Du må skille bart og snørr her og se på dine egne motiver. Ts sa at hun har insett at det hun gjorde er galt, og at hun ikke trenger mere kjeft. Hva med å respektere det? De er voksne nok til å velge selv begge to.
Gjest TS Skrevet 14. februar 2010 #11 Skrevet 14. februar 2010 Det er et halvt år siden, så ja han er the one, og det er ikke fordi han ikke ville ha meg. Som sagt har vi jo hatt det supert i et halvt år, og hver dag tenkte og følte jeg han var the one. NÅ fant han ut at det ikke gikk mer og slo opp. Så det med the one har jeg følt hver dag siden "utroskapen". Ikke noe jeg "føler" nå som han har dumpet meg. Spurte han isted om vi skulle se en film en kveld snart, han gir litt vage svar, men ser ut som det blir Får vente et par dager til, så sender jeg en sms med påminnelse (Type: Hei, passer film ikveld/morgen kveld ol). Om han da selv ikke har tatt initiativ, noe jeg ikke tror.. Håper dette blir vellykket! Savner han så utrolig mye! Men det er noe jeg lurer på, har skrevet litt med han på msn i dag ang filmkveld. Det er jo valentines day i dag, blir det veldig dumt om jeg sender han en valentines day bilde på mms? Hva slags type bør jeg så velge? Skal jeg skrive noe? Si jeg ikke git opp, elsker han? Noen tips???
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #12 Skrevet 14. februar 2010 Ts sa at hun har insett at det hun gjorde er galt, og at hun ikke trenger mere kjeft. Hva med å respektere det? De er voksne nok til å velge selv begge to. Kjeft??? Jeg stiller et spørsmål...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå