Gå til innhold

Pene topper/skjorter som ikke er for tettsittende

Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bytte ut garderoben min.

Trenger flere "elegante" klær og har allerede funnet noen pene bukser (helt enkle "dressbukser" med litt stretch), sko og jakker, men jeg sliter med å finne topper og sjorter.

Tidligere har jeg endt opp med helt vanslige topper med kort arm og rund hals, men disse blir så kjedelige og krymper gjerne litt på lengden i vask.

Jeg vil ikke ha skjorter/bluser eller topper som skal stappes ned i buksa og jeg vil ikke ha dem ettersittende over magen. Føler meg rett og slett ikke vel med trange topper.

Desverre klarer jeg ikke å finne noe som ikke blir for "rett" i fasongen og derfor "bumsete".

Er ikke så veldig glad i hvitt, beige-toner og grått opp til ansiktet. Jeg kler best sterke farger egentlig. Og buksene mine er enten svarte eller sand-farget.

Er det noen som er litt mer klartenkte enn meg?

Eller som jobber i kles-bransjen kanskje?

Gjerne en link til et eller annet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *anonyma*

Stikk en tur på Neste Stopp i Gunerius, der har de masse flott nå.

Var der ganske nylig og kjøpte en topp. Den har to lag, en slags lang singlet innerst og en kortere del i gjennomsiktig stoff utenpå. Skikkelig kul. Jeg kjøpte i grønt, den innerste er sån syrlig gul-grønn og den ytterste er mørkere. Antar at de har den i andre farger også, de pleier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste Stopp er en av favorittbutikkene mine :D

Takk for tipset!

Har ikke vært der siden salget jeg.

Egentlig kler jeg ikke sånne sterke gul/grønn-farger heller (ser syk ut), men de pleier jo å ha mye i rustrødt/oransjerødt. Og DET kler jeg.

Tar gjerne i mot flere tips også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mango har mange fine topper og skjorter, synes jeg... Ikke er det så dyrt heller. Mango ligger på Steen og Strøm, ihvertfall. ( www.mango.es )

Det er vel ikke Zara i Norge, er det? De har også mye fint, men det hjelper jo ikke så mye hvis butikken ikke finnes i norge! :wink:

Ellers kan Sisely (undermerke til beneton) ha litt sånne ting... Hvis du har litt flere penger så sjekk ut merker som DAY ( www.day.dk ) eller Bruuns Bazar ( www.bruunsbazaar.com/main.html ). Vet desverre ikke hvor man kan finne finnes merkene i Oslo...

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange penger desverre. Men Mango har jeg aldri vært innom. Kanskje jeg skal ta meg en tur dit også, når jeg først er i byen.

Har heller ikke hørt om Zara.. men er ikke det Spansk? (Mener å ha lest det et sted). Skal til Spania og en liten stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zara er spansk, billig og veldig bra. Hvis du skal en tur til Spania må du ta en tur innom både Mango og Zara, som begge er spanske. Klærene er også langt billigere i Spania, selv om det ikke er så dyrt på Mango i Norge heller.

Inntil videre kan du jo ta en tur innom: www.zara.com for å finne ut om det er noe du liker...

Piglet

PS: Hvor i Spania skal du? Jeg har bodd i Valencia og synes det er et fantastisk land...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Alicante.

Regner med at disse kjedene finnes der også :D .

Og jeg elsker også Spania. Har vært der masse og det skal bli mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til: Zaras og delvis Mangos størelser kan være forholdsvis små. Bare sånn at du er advart og ikke får en dårlig opplevelse under shoppe-orgiet! :wink:

Ha en fin ferie i Alicante.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...