*Lavendel* Skrevet 5. september 2003 #1 Skrevet 5. september 2003 Følte meg plutselig så alene her inne....Haaallloooooo!!!
*Lavendel* Skrevet 5. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2003 Trodde alle hadde forsvunnet..... :oops:
Barbie Skrevet 5. september 2003 #5 Skrevet 5. september 2003 Neida,jeg for min del er bare opptatt med å lage Tai-mat... Kommer plutselig tilbake..
Gjest Lea Skrevet 5. september 2003 #7 Skrevet 5. september 2003 Det ble plutselig stille da Hotell Cæsar begynte... hmmm... Og nå ser de vel på Tommys Popshow Men jeg er her!!
lillesol20 Skrevet 5. september 2003 #8 Skrevet 5. september 2003 Jeg er her- sporadisk. Fikk 8 mailer fra familien min i dag, så jeg leser og titter på bilder.
Linemor Skrevet 5. september 2003 #9 Skrevet 5. september 2003 tja, hva skal jeg si. er vist meningen at jeg har ett liv utenfor kg. veldig skumelt, men også koselig. så jeg kan ikke være her i hele kveld jeg da. så da må dere oppføre dere som folk uten meg tilstede. det kan jo bli vanskelig for dere tenker jeg.
Anna Lovinda Skrevet 5. september 2003 #11 Skrevet 5. september 2003 Hjelp! Ikke stirr sånn med ku-øynene, Litago. Jeg hører til de som er redd for kuer. Ja, enkelte vil kanskje strekke det så langt som til at jeg har ku-fobi. Kuer er uberegnelige skapninger, som ser harmløse ut der de står og tygger drøv med sine 0,5 tonn balansert på fire skrøpelige stylte-ben. Hva skjer hvis det kommer et kraftig vindpust? Og jeg befinner meg i vindskyggen? Jeg bare spør!
Gjest care Skrevet 5. september 2003 #12 Skrevet 5. september 2003 Lurer på om Litago noen ganger er blitt kunstig inseminert?
Bertha Skrevet 5. september 2003 #13 Skrevet 5. september 2003 Ikke mobb favoritt-kua mi!!! :evil: Såh...husj! Hjem med dere! *daske*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå