Gjest Gjest_Steinbukk_* Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg er en kvinne som nettopp fylte 29. Jeg blir svært tiltrukket av yngre gutter, helt ned til ti år yngre enn meg. Det virker som dette har blitt mer akseptert i det siste, gjennom media og tv-serier. Selv skammer jeg meg over det, og lurer på hva som er i veien med meg. Jeg får mye oppmerksomhet fra yngre menn også, men når jeg snakker med dem, merker jeg jo at vi er på forskjellig sted i livet. Det er tvilsomt at et forhold ville fungert. Jeg er heller ikke den personen som har sex med hvem som helst, og derfor blir dette et problem. Jeg blir seksuelt tiltrukket av en yngre gutt, men jeg tør ikke å ha sex med ham, og et forhold virker uoverkommelig. Hva kan jeg gjøre med dette? Hva tenker dere om sånne som meg?
HoneyBunny Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 Akkurat i den alderen du er i nå kan det sikkert være vanskelig å få noe seriøst ut av et forhold med en som er 10 år yngre, rett og slett fordi han blir for umoden. Men det er jo forskjeller der og, og skader ikke å prøve. Sex delen skal du i hvertfall ikke bekymre deg over. Jeg er forlovet med en som er 11 år yngre enn meg selv (jeg er 39). Vi har vært sammen en stund nå, og det er det beste forholdet jeg noensinne har hatt. Både når det gjelder følelser, kommunikasjon, sex, kjemi..alt! Han sier det samme. Det viktigste er å treffe en som man er på bølgelengde med, så trenger ikke alder bety så mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå