La Guapa Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har vært så super-heldig å få en iPod shuffle til morsdagen <3 Hvor kan jeg finne gratis musikk jeg kan legge inn på spilleren? Er det noen drevne damer der ute som har et tips?
Gjest hogwash Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg har vært så super-heldig å få en iPod shuffle til morsdagen <3 Hvor kan jeg finne gratis musikk jeg kan legge inn på spilleren? Er det noen drevne damer der ute som har et tips? Jeg har hørt *kremt* at mange bruker ..... og iTunes (ikke fullt så gratis). Endret 14. februar 2010 av Veslejenta
La Guapa Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2010 (endret) :D *kremt* Takk for svar....for det finnes vel ikke noen steder som deler ut noen gratis-låter helt lovlig , som en reklame, vet jeg.....? ellr? Endret 14. februar 2010 av Veslejenta
Gjest hogwash Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Takk for svar....for det finnes vel ikke noen steder som deler ut noen gratis-låter helt lovlig , som en reklame, vet jeg.....? ellr? Ikke som jeg vet om ihvertfall. Der bruker jeg spotify og nrk.no på desktop'en.
La Guapa Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2010 ja....sant.Har Spotify, men da får man jo bare "låne" musikken, ikke laste over på iPoden...
Veslejenta Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Tråden er ryddet iht til Kvinneguidens regler. Veslejenta - moderator
Hanselot Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har vært så super-heldig å få en iPod shuffle til morsdagen <3 Hvor kan jeg finne gratis musikk jeg kan legge inn på spilleren? Er det noen drevne damer der ute som har et tips? Tror nok du skal slite dersom du vil laste ned gratis musikk lovlig. Men på en annen side, mange band deler gjerne noen sanger på sine hjemmesider. Det er gjerne konsertopptak o.l. Ellers får du kanskje lastet ned noe musikk av Urørt-artister på NRK? Man skjønner forøvrig at feiring av morsdag har tatt helt av når man begynner å gi dyre gaver på morsdag. Forbrukssamfunnet lenge leve. Hva blir det neste, gullsmykker på navnedag?
Henkie Skrevet 15. februar 2010 #8 Skrevet 15. februar 2010 Tror nok du skal slite dersom du vil laste ned gratis musikk lovlig. Men på en annen side, mange band deler gjerne noen sanger på sine hjemmesider. Det er gjerne konsertopptak o.l. Ellers får du kanskje lastet ned noe musikk av Urørt-artister på NRK? Man skjønner forøvrig at feiring av morsdag har tatt helt av når man begynner å gi dyre gaver på morsdag. Forbrukssamfunnet lenge leve. Hva blir det neste, gullsmykker på navnedag? Pøh. En iPod Shuffle koster fra kr 470 - altså ikke stort mer enn en litt stor bukett med blomster. iPoden varer og varmer myyyyye lengre Syntes det var en flott morsdagsgave jeg.
tineline Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Prøv myspace, masse morsomme kjente og ukjente band som legger ut låter der.
Gjest strykebrett Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 :D *kremt* Takk for svar....for det finnes vel ikke noen steder som deler ut noen gratis-låter helt lovlig , som en reklame, vet jeg.....? ellr? Joda, det finnes. NRKs Urørt sider lar artister laste opp musikken sin gratis, og du kan laste ned med god samvittighet, 100% lovlig. Det er selvfølgelig ikke den musikken du hører på radio, men ukjente artister. Utrolig mye bra der inne, og man får utvidet sin horisont litt. Anbefaler deg å ta en titt
Henkie Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 Joda, det finnes. NRKs Urørt sider lar artister laste opp musikken sin gratis, og du kan laste ned med god samvittighet, 100% lovlig. Det er selvfølgelig ikke den musikken du hører på radio, men ukjente artister. Utrolig mye bra der inne, og man får utvidet sin horisont litt. Anbefaler deg å ta en titt Jo der er det mye du hører på radioen - hvis du hører på annet enn p4 da.... Feks Curly av The Pink Robots som er en av de mest spilte på petre for tiden. Mye bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå