Gå til innhold

skadedyr?

Gjest Gjest_hanne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hanne_*
Skrevet

vi har kjøpt hus, for ikke så lenge siden.Relativt nytt hus, men det viser seg at det er noen gamle feilgrep som er gjort på badet, slik som membran osv. som den gamle eieren skal ordne nå.

men det som er saken er at vi har nå løftet opp badekaret.vi har liksom sånn bygd rundt med planker å flis. toalette er atmed badekaret så for ei ukes tid siden så jeg noen bitte småe dyr som krøp på fliskanten, lysbrun, kanskje , jeg ser å at det er forskjellige størrelser, har kanskje sett opp til 1 1/2 mm.ser ut som de liker mørket. de er på en måte som en liten lus, kanskje ? vanskelig for meg å forklare.men det ser ut som de har skall.det er ikke mange.jeg så kanskje 4 tilsammen i går kveld å da anstrenget jeg med for å finne de.

jeg fanget to stykker på et glass, med lokk.SÅ jeg skal vise samboeren min.Han har aldri lagt merke til de før.jeg trur kanskje de hopper å?!?

hmm...ja håper noen vet :)

Men jeg er redd de er skadedyr? Å nå har vi trossalt ventet 1/2 år på å få badet ordnet, å de kommer på tirsdagen.Kan det vær skadedyr?

hvordan kan jeg finne ut av dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...