Gjest ts Skrevet 14. februar 2010 #1 Skrevet 14. februar 2010 jeg leier i kjelleren hos en dame som bor med sine to døtre på 22 og 16 år, jeg er selv 21 år. datteren på 16 år har flere ganger fortalt hvordan hun har det hjemme med moren, de krangler ofte (noe jeg hører selv!) og de har også sloss en del, både ute på offentlig fest og hjemme. både jeg og begge døtrene hadde vært ute på fest og de to dro hjem litt før jeg dro hjem, og da jeg kom hjem kunne jeg høre at de kranglet. så kom datteren på 16 år springende ned til meg i kjelleren, med blåøye og merke på magen og hun satt og reiv av seg hår. hun og moren hadde sloss og revet hår av hverandre, moren hadde slått på henne blåøye og laget det merket på magen hennes. 16-åringen gråt og gråt her hun satt på gulvet og jeg fikk vondt så vondt av henne. jeg ringte noen som hentet henne og hun ble kjørt til en slektning av hun heldigvis. hva skal man gjøre i en sånn situasjon?? jeg vil ikke risikere og bli kastet ut heller om jeg skal begynne og blande meg i dette...men samtidig så har ikke denne jenta det noe bra heller her hjemme, noe som betyr mere enn en plass og bo for meg etter min mening! hun har flere ganger fortalt hvordan hun blir behandlet av moren og av flere i familien som er rystende!!! jeg synes så synd på jenta..hva kan gjøres??
asyar Skrevet 14. februar 2010 #2 Skrevet 14. februar 2010 (endret) Ring inn en bekymringsmelding til barnevernet, be om å være anonym. Edit: skrivefeil. Endret 14. februar 2010 av sashak
Gjest salma Skrevet 14. februar 2010 #3 Skrevet 14. februar 2010 Du burde ringe barnevernet umiddelbart.
finkel Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Kontakt barnevernet, be eventuelt om å være anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå