Gå til innhold

Hjelp, trenger tips om annet forum..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet at om jeg skriver at jeg trenger alvorlig hjelp her, at dere moderatorerene vil stenge denne tråden. Men jeg ber dere, før dere stenger denne tråden, har dere noen adresse om ett annet skriftlig forum der jeg ikke trenger ringe noen for å få hjelp og råd om hvordan takle ting.

Jeg føler meg helt tom inatt... at ingenting betyr noe lenger. Jeg trenger dere virkelig til å stille opp for meg, jeg har ingen andre. Vær så snill ikke steng denne tråden uten å gi meg link til annet skriftlig forum.. :( Vær så snill.

Uten deres hjelp er jeg borte i løpet av imorgen tidlig. vekk fra dette livet fra alt for alltid. Jeg orker bare ikke mer, hvordan kan jeg holde ut dette uutholdelige livet i påvente av det uunngåelige når mitt liv er fylt av så enorm angst og desperathet og hjelpesløshet og at ingen noengang vil holde meg i armene deres og gi meg en klem. Jeg vil bare at noen skal holde rundt meg.

Siste håp. Vær så snill. Hjelp meg nå. Jeg ber dere.

Hvis ikke dere kan gi meg det skriftlig forum ett annet sted så ikke steng vær så snill.. Jeg forstår og skjønner godt prosedyren dere har her på forumet ang. sånt, men la meg, vær åsnill, få råd fra andre på forumet her om det ikke finnes annet forum å få råd på.'

Vær så snill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du behøver hjelp til, trenger du noen å snakke med? Trist å høre at du ikke har det noe bra. Jeg vet dessverre ikke om noen andre forum som kan bistå deg med dette.

Skrevet
Jeg vet at om jeg skriver at jeg trenger alvorlig hjelp her, at dere moderatorerene vil stenge denne tråden. Men jeg ber dere, før dere stenger denne tråden, har dere noen adresse om ett annet skriftlig forum der jeg ikke trenger ringe noen for å få hjelp og råd om hvordan takle ting.

Jeg føler meg helt tom inatt... at ingenting betyr noe lenger. Jeg trenger dere virkelig til å stille opp for meg, jeg har ingen andre. Vær så snill ikke steng denne tråden uten å gi meg link til annet skriftlig forum.. :( Vær så snill.

Uten deres hjelp er jeg borte i løpet av imorgen tidlig. vekk fra dette livet fra alt for alltid. Jeg orker bare ikke mer, hvordan kan jeg holde ut dette uutholdelige livet i påvente av det uunngåelige når mitt liv er fylt av så enorm angst og desperathet og hjelpesløshet og at ingen noengang vil holde meg i armene deres og gi meg en klem. Jeg vil bare at noen skal holde rundt meg.

Siste håp. Vær så snill. Hjelp meg nå. Jeg ber dere.

Hvis ikke dere kan gi meg det skriftlig forum ett annet sted så ikke steng vær så snill.. Jeg forstår og skjønner godt prosedyren dere har her på forumet ang. sånt, men la meg, vær åsnill, få råd fra andre på forumet her om det ikke finnes annet forum å få råd på.'

Vær så snill.

Beklager, kan ikke hjelpe, men håper noen kan. Klem :klemmer:

Skrevet

Les denne

Jeg vet ikke helt hvordan forum du tenker på, så har desverre ingenting å gi deg.. trenger du noen å prate med? Hvis du vil kan du registrere deg og sende meg en PM. :)

Gjest Gjest_ensom_*
Skrevet

Jeg føler virkelig med deg, jeg vet hvordan det er å være helt alene, dag etter dag. Kunne godt skrevet dette selv. Må teste ut de linkene jeg osgå.

Skrevet (endret)

Kjære jomla.

Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummer dit er 810 30 030, telefonen er døgnåpen. Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Furstina, mod

Endret av Furstina
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...