Charn666 Skrevet 14. februar 2010 #1 Del Skrevet 14. februar 2010 Har lest i en del forum der folk skriver at sinktabletter har hjulpet dem til å bli kvitt kviser/kvisearr. Skal kjøpe disse uansett. Men hadde vore gøy å fått andre sine erfaringer også. Evnt hvor lenge før du merket forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #2 Del Skrevet 14. februar 2010 Vitamin E er veldig bra for huden! Jeg tar en kapsel om dagen, har gjort det lenge nå, og huden er virkelig blitt bra! Nå var jeg aldri plaget av alvorlig acne, men "småkviser", tørre parti som flasset, og litt røde partier her og der. Har sensitiv hud, som klødde og føltes stram, og kviser som poppet opp før mens... Har ei stemor på 50 som ser ut som en 20-åring i huden, og hun har tatt vit E siden hun var ung... Sink er jeg ikke sikker på, men det er et sporstoff, og skader ikke å prøve iallefall! Vet sink hjelper mot godtesyke... Vit C er også viktig å ta tilskudd av, fort gjort å få mangel på det. Biotherm har en ansiktskrem med C-vit i, som skal hjelpe på ytre påvirkninger av huden, f.eks forurensning, vær og vind, men jeg har heller troa på at ting må komme innenfra for å virke. Vit C er et vannløselig vitamin, så det skilles ut i urinen skulle du få i deg for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inga:) Skrevet 14. februar 2010 #3 Del Skrevet 14. februar 2010 tviiiilsomt. å kutte ut alt av melkeprodukter, sukker og søtstoff hjelper. jeg var hardt plaget og fulgte et engelsk diettprogram for mange år siden som tok vekk all melk og jeg ble nesten helt bra på 4 mnd. Prøv å ta vekk melkeprodukter, snop og sukker en liten stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #4 Del Skrevet 14. februar 2010 Entourage, best av alle Jeg har tatt sink og det hjalp helt klart mht kviser når jeg var konsistent med å ta de. Når jeg gikk tom og sluttet å ta de kom det tilbake. Ingens hud er lik, men jeg er ganske sikker på at det har en virkning. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå