Gå til innhold

Gave til foreldre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal til å flytte hjemmefra. Jada, jeg er snart 25 år, og det er på tide - for lenge siden! Men på grunn av at jeg ikke har fast jobb (jobber i helsevesenet. Lett å få vakter - vanskelig å få noe fast), har jeg drøyet det med å flytte hjemmefra.. Noe som selvfølgelig har vært helt greit for foreldrene mine.

Jeg har siden sommeren 2008 "betalt" for å bo hjemme, dvs. bare et symbolsk beløp. 1000 kr. Dette er ingenting, jeg har sagt flere ganger at jeg gjerne betaler mere, ville også betale for meg før dette, men foreldrene mine mente at jeg måtte gjøre meg ferdig med skole først, før jeg skulle betale for meg...

Jeg skal som sagt til å flytte hjemmefra snart, og vil i den anledning gi en "takk for meg"- gave til foreldrene mine. Jeg skal bare flytte en halvtimes gåtur hjemmefra, så det er ikke lange biten. :P men uansett, jeg synes de fortjener noe, siden de har vært så snille med meg :)

Den første tanken som slo meg var sydentur (vi planlegger sydentur sammen med de i sommer/høst), men det blir over 15 000 for 2 personer, pluss min egen bilett. Noe som er litt dyrt, siden vi kommer til å få et lån på over 2 millioner...

Noen som har noen andre idèer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en annen opplevelse?

Et gavekort på en resturant, spa eller noe lignende? :)

Skrevet

Ja, det hadde jo også gått ant, så slipper jeg å blakke meg helt ;)

Takk for forslag! :)

Skrevet

Bare hyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...