Gjest Gjest_problemgutten_* Skrevet 13. februar 2010 #1 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg er en gutt på 18år, i over 1 år nå har jeg hatt følelser for ei jente, alt var så bra vi var på flere dater for et år siden. Plutselig fant hun seg en annen gutt å date, det ble ikke noe forhold mellom de, i sommer sa hun til meg at hun fortsatt var veldig glad i meg. Vi snakket litt sammen men ikke så kjempe mye. høsten kom å jeg var litt for full på en fest og rota med ei jente. Jenta jeg hadde datet ble sur på meg. jeg som bare trodde hun ville ha et vennskap.. Så nå lurer på om det er noen som har noen tips til meg for å få denne jenta til å like meg igjen, vi snakker litt sammen med det blir for det meste at jeg tar tak i samtalen om dere skjønner. Jeg klarer ikke å snakke med noen andre jenter på den måten, er bare denne jenta jeg vil ha, hun er så sinnsykt bra. NB! hun har også gjort ting jeg ikke liker. så er det noen som kan hjelpe meg?? ble kanskje vanskelig å forstå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå