Kreps Skrevet 5. september 2003 #1 Skrevet 5. september 2003 Når du kjeder deg i en heis ! 1. Lag stygge grimaser, samtidig som du slår hodet i veggen og sier "hold kjeft, alle sammen, hold kjeft !" 2. Plystre de 7 første tonene til "it`s a small, small world" kontinuerlig 3. Åpne kofferten din, stikk hodet ditt inni, og spør "har dere nok luft ??" 4. Stå rett opp og ned i hjørnet av heisen, men hodet mot veggen, uten å si noe, og uten å gå av. 5. Når heisen stopper i din etasje, lat som om du strever med å åpne døren. Deretter spill meget flau når det viser seg at den går opp av seg selv. 6. Dersom du er i øverste etasje, insister på at døren holdes åpen en god stund, for du skal høre lyden av kronen når den treffer bunnen i heissjakten. 7. Stirr på en av de i heisen intensivt, og bryt ut " du er en av dem !!", hvoretter du flytter deg helt bort i hjørnet på motsatt side. 8. Når det er helt stille i heisen, sier du til en av de andre: "er det din mobil som ringer ?? " 9. Si "ding" for hver etasje. 10. Si "jeg lurer på hva denne er til", og trykk på den røde knappen. 11. Lytt på veggene med et stetoskop 12. Tegn en firkant på gulvet og si til de andre, "Dette er mitt private ståsted "
*Lavendel* Skrevet 5. september 2003 #2 Skrevet 5. september 2003 Å halloooo! Skal jeg nå gå rundt og gi alle BEVIS på at jeg er steinegær'n....
Barbie Skrevet 5. september 2003 #3 Skrevet 5. september 2003 Jeg hadde blitt vettaskremt om jeg tilfeldigvis måtte dele heis med deg.....!
Kreps Skrevet 5. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2003 Jeg hadde blitt vettaskremt om jeg tilfeldigvis måtte dele heis med deg.....!
Marianne Skrevet 5. september 2003 #6 Skrevet 5. september 2003 Eller start en koselig samtale med de andre i heisen. Samtalen må da innledes slik, Håper virkelig ikke heisen stopper nå, den har stoppet så mye den siste tiden. I natt(eller i går) ble vi sittende 5 timer før de klarte å fikse den og vi kom oss ut, osv. Eller trykk på alle etasjene og si at du har ikke peiling på hvor du skal av, men det skal stå f.eks en gammel mann i den etasjen du skal av i. Når du kommer til toppen sier du. Hm lurer på hvor mange ganger jeg må opp og ned denne gangen før du trykker på alle etasjene på vei ned og.
Gjest Madam Felle Skrevet 5. september 2003 #7 Skrevet 5. september 2003 den er knallbra har den inne på tulletråden min.
Tilde Skrevet 5. september 2003 #8 Skrevet 5. september 2003 Vel og bra forslag,men hva skal jeg gjøre når jeg kjeder meg hjemme? Har ikke heis...
Marianne Skrevet 5. september 2003 #9 Skrevet 5. september 2003 Da kan du sitte på pcen, da kjeder du deg ikke
Tilde Skrevet 5. september 2003 #10 Skrevet 5. september 2003 Mjoooo....kjeder meg litt her innimellom også..
Gjest Madam Felle Skrevet 5. september 2003 #12 Skrevet 5. september 2003 Vel og bra forslag,men hva skal jeg gjøre når jeg kjeder meg hjemme? Har ikke heis... Hvordan bestille Pizza pr. telefon !! Dersom du har telefon med tastelyd, tast den innimellom og si til pizza-typen "slutt å tull med telefonen !" Avslutt samtalen med "og husk, denne samtalen har aldri funnet sted !" Si at du har en konkurrent på den andre linjen, og at du bestiller av den som gir den beste prisen. Svar på deres spørsmål med spørsmål Si hallo, lat som du er forbauset en stund, og spør så hvorfor de ringer deg. Skift dialekt hele tiden. Lat som du kjenner den du prater med. Start ordren. Etter en stund, stopper du og sier "nei, det vil jeg ikke ha". gjentas flere ganger Flytt røret lenger og lenger vekk fra munnen din under samtalen. Når du skal avslutte samtalen, flytt det helt tett, og brøl "ha det !" Start ordren. Mitt inni, stopper du forbauset og sier "Hvor er jeg ? Hvem er du ?" Start ordren med at du vil ha pizza med sopp. Avslutt ordren med "og ingen sopp, takk"
Gjest Madam Felle Skrevet 5. september 2003 #13 Skrevet 5. september 2003 eller: Hvordan ha det moro med telefonselgere Irritert på plagsomme telefonselger? Uheldigvis er du ikke den eneste, derfor har vi laget en liste som du kan bruk mot dem. Du finner sikker på noe selg også. Hvis du vil kan du sende flere idéer til [email protected] Fortell om dine personlige problemer. Understrek hvor godt det gjør å ENDELIG snakke med noen om det Trykk på tastene. Legg skylden på selgeren, og be han om å slutte med det Prut, prut og atter prut Le hysterisk til du hører opptattsignal Forandre dialekten din hvert 10. sekund Pust tungt og spør hva selgeren har på seg Spør om det er mulig å LEIE produktet Si at telefonen din ikke skal bruker til søppel Be selgeren nevne hundre gode ting om produktet Spør om selgeren vil komme på besøk til deg Be selgeren på date, samme hvilke kjønn Host hver gang selgeren begynner å snakke, og si at du ikke hører noe Beklag deg over at foten, si at den ikke er helt er bra, og spør selgeren om han/hun vet om en flink lege Spør selgeren om produktet er det billigste på markedet. Og si at du tror du vet om noen mye billigere Si at du ikke liker telefoner på natten, og si at selgeren må slutte å ringe så sent Sprø hva selgeren heter til fornavn etter navn og spør om telefon-nummer, person-nummer, adresse osv Si at du Ikke jobber i Politiet med det vil alikevel ikke si at de kan ringe deg Spør om det er enkelt å rane selskapet og spør om adressen Forklar at du er halvt døv og skriv inn i telefonen Si at du har vondt i øynene å spør om selgeren kan ta kontakt en annen gang Spør selgeren om produkter er politisk uavhenging Har du små barn i familien, gi telefonen til dem Sett selgeren på venting og gå og se TV Slå telefonen i bordet et par ganger og si at du ikke hører noe Fortell selgeren at du også er telefonselger. Du vil derfor ikke blande privatlivet og foretningslivet ditt
Gjest care Skrevet 5. september 2003 #14 Skrevet 5. september 2003 Hva kan man gjøre når man kjeder seg på t-banen da. Trenger tips
Gjest Madam Felle Skrevet 5. september 2003 #15 Skrevet 5. september 2003 Hva kan man gjøre når man kjeder seg på t-banen da. Trenger tips Du kan jo bruke en del av tipsene i heisen.
Gjest Madam Felle Skrevet 5. september 2003 #16 Skrevet 5. september 2003 Morsomme ting å gjøre i en kinosal !! Før filmen begynner.. Gå helt frem til lerretet og si: "Vel, dere lurer nok på hvorfor jeg har bedt dere alle om å komme hit i dag..." Hiv rundt en strandball Gå frem til lerretet, og syng din beste sang. Gå deretter tilbake til setet ditt, som om ingenting hadde skjedd Som ovenfor, men denne gang spør du alle om å reise seg, under fremførelsen av nasjonalsangen, som du deretter høyt og klart synger. Deretter setter du deg igjen. Gå frem til lerretet, og si at under et av setene er hengt fast to gratis biletter til Syden. Si "kan dere alle sammen, trekke en rad lenger bak, og 3 seter til venstre ?? Dersom noen nå står igjen uten seter, vennligst gå ut i hallen, og vent på videre instruksjoner. takk Spør om det er noen som har bursdag. Dersom det er det, be vedkommende komme frem, mens alle sammen synger "happy birthday".. Dersom det er Titanic du skal på, stå ved inngangs døren og del ut livvester. oppfordre alle til å ha dem på under filmen. Ta med deg en enorm stor bamse, og sitt på fanget dens under filmen. Dersom noen du ikke kjenner setter seg ved siden av deg sier du " på tide !! jeg trodde du aldri skulle komme !!" Under filmen: Legg leggene dine rundt hodet på den som sitter foran, og spør han "dette plager vel ikke deg, gjør det ??" Snork høyt Snakk høyt under hele filmen, og når noen hysjer på deg aper du etter dem. Si høyt hva du tror kommer til å skje i neste scene Reis deg opp og si "Ikke flytt dere !! Jeg mistet kontaktlinsen min. Stopp filmen !! Stopp filmen !! Når filmen er ferdig og rulleteksten starter, Brøler du "Vet dere, det finnes faktisk folk som har lyst til å se rulleteksten !! NÅ SETT DERE NED ALLE SAMMEN !!!"
Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2003 #18 Skrevet 6. september 2003 Litt flere ting du kan gjøre i heisen Morsomme ting å gjøre i en heis! 1. Snyt nesen og vis innholdet av lommetørkleet du snøt deg i til de andre passasjerene 2. Sett på en smertefull mine, bank hodet mot veggen og si: "Hold kjeft, faen, alle sammen bare hold kjeft!" 3. Plystre de 7 første notene av "It's a Small World" uten stopp. 4. Åpne vesken eller kofferten din bittelitt, kikk nedi og spør: "Får du nok luft der inni?" 5. Tilby navneskilt til alle som kommer på heisen. Ha ditt på opp-ned 6. Stå stille og urørlig i et hjørne med fjeset mot veggen og aldri gå av 7. Når heisen kommer til en etasje, gjør som om du strever og kaver for å prøve å åpne døren, og spill flau når de åpner seg av seg selv 8. Len deg over til de andre passasjerene og hvisk: "Marsboerpatruljen kommer!" 9. Hils på alle som kommer på heisen, og be dem kalle deg General 10. I øverste etasje, hold dørene oppe og krev at de holdes oppe helt til du hører "plink!" fra mynten du slapp ned heissjakten 11. Stirr på og smil til en passasjer veldig lenge, og så si: "Jeg har nye sokker på!" 12. Når minst 8 personer er i heisen, still deg bakerst og si: "Å nei, ikke nå, helvetes bevegelsessyke" 13. Mjau av og til 14. Vedd med de andre passasjerene om du klarer å få en kronne opp i nesen. 15. Frys og mumle: "må på do, må på do," så sukker du og sier. "opps..." 16. Vis de andre passasjerene et sår og spør om det ser infisert ut. 17. Skrik "Geronimo" hver gang dørene åpnes 18. Tegn opp silhuetten av en person på heisgulvet med kritt, og si: "Stakkars...han var min beste venn." 19. Stirr lenge på en person i heisen og utbryt: "Du er en av dem!" og flytt deg til motsatt hjørne av heisen 20. Rap, og så si: "mmm....godt" 21. Ta på en hånddukke og snakk til de andre passasjerene "gjennom" den 22. Når alt er stille, se deg rundt og spør: "er det din mobil?" 23. Si "Ding!" i hver etasje 24. Si: "Jeg lurer på hva alle disse er godt for?" og trykk på de røde knappene i heisen 25. Lytt til heisveggene med et stetoskop. 26. Tegn opp en liten kvadrat med kritt og fortell de andre passasjerene at dette er ditt område 27. Ta en bit av et horn og spør en passasjer: "Vih uh e hva jeh hah i mohnen?" 28. Si i en demonsk røst: "Jeg må finne en mer passende vertskropp!" 29. Lag eksplosjonslyder når folk trykker på knappene 30. Ha på deg "Røngtenbriller" og se ondskapsfullt på de andre passasjerene 31. Prøv å finne flass i håret ditt, og spis det 32. Ta på deg bare svarte klær, en finlandshette, en bag med penger, en pistol hengende ut av jakkelomma og prøv å gli inn i mengden 33. Ta opp nødtelefonen og finn opp en samtale 34. Selg Tupperware. 35. Plasser kontorpulten i heisen og spør folk som kommer på om de vil ha en time 36. Si, med en plakat hvor det står: "I USTAND" på i hendene, "hmm, lurer på hvorfor denne var limt fast på døren? 37. Når du går på heisen, gå gjennom folkemengden og stirr på veggen motsatt av døren, som om døren vil åpnes der 38. Kle deg i skate-klær, hold en svør cd-spiller opp til øret og spill Beethovens 5. så høyt du kan 39.Presenter deg som Ochenga-Wangaa Den store hersker og begynn å fortelle innfødte historier fra øyen du kommer fra 40.Vift febrilsk med hendene og prøv å få bort usynlige fluer fra hodet 41. Gjør som om du spyr 42. Barber deg 43. Gjør yoga-øvelser 44. Syng "Mary had a little child"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå