Gå til innhold

Muskuløse- kropper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så få her på forumet som like muskelmenn? slike som har store, sterke kropper. slik som td. arild haugen, svend karlsen, magnus samuelsson osv? De som driver med slik sport har ofte modellkjærester osv. men det virker som om det er få her på forumet som liker de?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke svare for alle andre, men jeg liker som regel ikke å se på verken menn eller kvinner som prøver å få unaturlig stor muskler, og jeg har ingenting til felles med folk som tilbringer flere timer hver eneste dag på et treningssenter.

Jeg tenner som regel ikke på muskler hos menn, men linjene og formen til mannen. Syns det er hyggelig med litt muskler, men ikke markante muskler. Sier ja takk til en liten pondus som man kan kose med også.

Må føye til at hadde jeg blitt forelsket i en mann som tilfeldigvis er en slik person, så hadde jeg nok ikke kastet han på dør. Jeg forelsker meg i personen og ikke i utseende, og jeg ville nok tent på en slik person om jeg hadde blitt forelsket i en.

Endret av Marlo
Skrevet

Jeg synes heller ikke muskler er pent - hverken på menn eller kvinner. Ser bare falskt ut, og tenker at denne personen må bruke vanvittig mye av livet sitt på å kun fokusere utseende, og derfor ikke er noe for meg.

Skrevet

Jeg synes det er helt ok med kosemage, men ville ikke hatt en mann som var så overvektig at det gikk på helsa løs. Synes også det er pent med litt definerte muskler, men mer enn det blir bare turn-off for min del. Muskler som ser ut som om de er et resultat av at man bruker kroppen i normale aktiviteter er vakkert. Blodpumpa muskler som skal se størst mulig ut - not so much. Har lagt merke til at disse store karene ofte ser ut som om de har fått et tilfeldig hode som er altfor lite skrudd fast på toppen :skratte:

Det har vel kanskje også litt med å gjøre at det virker som om muskelmenn (selvsagt ikke alle) forsøker å kompensere for liten tiss, liten hjerne eller en kombinasjon av disse to. Dessuten virker de utrolig selvopptatte. Kanskje derfor de har modellkjærester, siden begge er like opptatt av eget utseende og modeller ofte ikke er de skarpeste knivene i skuffen de heller (igjen; gjelder selvsagt ikke alle).

Sånn, der fikk jeg lirt ut av meg mine fordommer, værsågod neste ;)

Gjest Gjest_Tore_*
Skrevet
Jeg kan ikke svare for alle andre, men jeg liker som regel ikke å se på verken menn eller kvinner som prøver å få unaturlig stor muskler, og jeg har ingenting til felles med folk som tilbringer flere timer hver eneste dag på et treningssenter.

Jeg tenner som regel ikke på muskler hos menn, men linjene og formen til mannen. Syns det er hyggelig med litt muskler, men ikke markante muskler. Sier ja takk til en liten pondus som man kan kose med også.

Må føye til at hadde jeg blitt forelsket i en mann som tilfeldigvis er en slik person, så hadde jeg nok ikke kastet han på dør. Jeg forelsker meg i personen og ikke i utseende, og jeg ville nok tent på en slik person om jeg hadde blitt forelsket i en.

Det er fint å se at det er noen som setter pris på mer enn bare det ytre hos menn.. Det samme hos kvinner mener jeg som mann.. Jeg liker av en eller annen grunn ikke modellkroppene som er så over perfeksjonerte. Jeg liker naturlige kropper, naturlig sunn og frisk er hot =)

Gjest Gjest_Tore_*
Skrevet
Jeg synes det er helt ok med kosemage, men ville ikke hatt en mann som var så overvektig at det gikk på helsa løs. Synes også det er pent med litt definerte muskler, men mer enn det blir bare turn-off for min del. Muskler som ser ut som om de er et resultat av at man bruker kroppen i normale aktiviteter er vakkert. Blodpumpa muskler som skal se størst mulig ut - not so much. Har lagt merke til at disse store karene ofte ser ut som om de har fått et tilfeldig hode som er altfor lite skrudd fast på toppen :skratte:

Det har vel kanskje også litt med å gjøre at det virker som om muskelmenn (selvsagt ikke alle) forsøker å kompensere for liten tiss, liten hjerne eller en kombinasjon av disse to. Dessuten virker de utrolig selvopptatte. Kanskje derfor de har modellkjærester, siden begge er like opptatt av eget utseende og modeller ofte ikke er de skarpeste knivene i skuffen de heller (igjen; gjelder selvsagt ikke alle).

Haha.. det var bra sagt.

Skrevet

Forskjell på muskelmenn og menn med muskler :). Liker absolutt sistnevnte!

Skrevet (endret)

Og her sa vel Antlers omtrent nøyaktig det jeg tenkte å svare. :)

Endret av kisskissbangbang
Skrevet

Støtter de andre her inne :Nikke:

Skrevet

Jeg synes muskler et HOT!!! på både menn og kvinner, og Arild Haugen som TS nevner er jo ikke akkurat vond å hvile øynene på da :) Men utseendet er ikke alt, personlighet kommer først. Sambo er langt fra veltrent, men han er jo rålekker i mine øyne uansett pga den han er :)

Skrevet

Jeg spiser ikke p-piller og liker ikke blodpumpa muskler. Er noe som heter for mye av det gode. Åsså er det så hardt å ligge på menn på deff!

Skrevet
Hot (sett bort i fra den noe homofile poseringa, selvsagt.), not!
Skrevet
Hot (sett bort i fra den noe homofile poseringa, selvsagt.), not!

Oi oi oi. Gutt som var stolt av kjønnshåra sine, gitt (han første)! Minner meg om min fetter da han var 11 år og hadde fått ca 3 hår på tissen som han måtte skryte av og vise frem til alle :fnise:

Men veldig enig i at den kroppstypen er fin. (Mann #1, altså. Ikke 11 år gammel fetter med 3 hår på tissen ;))

Skrevet (endret)

Tja, kanskje det har noe med endurance å gjøre? Hvor langt kan en slik mann løpe før han faller tungpustet i bakken? Dvs. Selv om man han store muskler er man ikke nødvendigvis spesiellt godt trent etter min mening.

Her er en perkfekt mann, the worlds fittest man, Dean Karnazes: http://4pack.files.wordpress.com/2008/08/karnazes_dean.jpg

Og ja, han har løpt 135 mil nonstop!

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet

Han der er jo nesten anorektisk

Hvorfor er det så få her på forumet som like muskelmenn? slike som har store, sterke kropper. slik som td. arild haugen, svend karlsen, magnus samuelsson osv? De som driver med slik sport har ofte modellkjærester osv. men det virker som om det er få her på forumet som liker de?!

Kvinner er generelt mindre fokusert på utseende til det motsatte kjønn enn menn er. Du ser jo hva de skriver her: "digg med kosepondus" osv. Det er forsket på dette og det viser seg at desto eldre kvinnen er desto mindre bryr hun seg om utseende til mannen.

Unge jenter i slutten av tenårene/ starten av 20-årene, fulle av hormoner og sexlyst er mer fokusert på utseende og fysikken til mannen enn de litt eldre damene her på KG.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Det er vel noe som heiter "for mye av det gode".

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig! :pls:

Folk med for pent ytre mister ofte noe av sjarmen, siden de tydeligvis mener at utseende er nok å spille på.

Kristian Kjelling er jo god å hvile øynene på da :rødme:

Muskler er fine når det ser ut som de har kommet naturlig. Kjæresten min jobber hardt fysisk, og har ikke vært i treningsstudio på noen år. Har en perfekt kropp med nydelige, naturlige muskler. Han har bare ikke skjønt det selv, så han er i fortsatt veldig sjarmerende :klemmer::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...