Gjest caramiacaramella Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Hei, bare et kjapt spørsmål angående linser. Jeg kjøper linsene mine og har linsekontroller hos Synsam. Da kjøper jeg for seks mnd om gangen(bruker månedslinser). Har nettopp blitt oppmerksom på at jeg betaler mer enn andre jeg kjenner for månedslinser, og lurer derfor på om jeg bør bytte "linsebutikk", altså kjøpe linsene mine et annet sted, feks på nettet. Jeg betalte nettopp 1700 kr for månedslinser for et halvt år. Er det rimelig, eller bør jeg begynne å kjøpe linsene et annet sted? På forhånd tusen takk for svar!
Gjest Marlo Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Jeg kjøper en pakke med 6 linser som jeg da kan bruke i 3 måneder (bruker samme styrke på begge øynene derfor bestiller jeg bare 1 pakke). Betaler 500kr for dette inkl frakt (nordiclenses.com)
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Prisene kan variere veldig avhengig av hva det er slags linser du bruker. Du kan gå inn på www.kelkoo.no og plotte inn navnet på linsene dine, så får du opp en prissammenligning fra diverse nettbutikker.
Renesmee Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Jeg betaler 220 kroner pr mnd for mine toriske månedslinser (den typen man kan ha på i en mnd i strekk)
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 14. februar 2010 #5 Skrevet 14. februar 2010 Jeg betaler 220 kroner pr mnd for mine toriske månedslinser (den typen man kan ha på i en mnd i strekk) Hvor? Jeg bealer 315,- i måneden hos Brilleland.
Renesmee Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Interoptik Bestilte på nytt i går, og det er en stund siden sist (har brukt endagslinser i et halvt år). Kan jo hende prisen har gått opp siden sist. Skal oppdatere med pris når jeg henter linsene neste uke .
Gjest caramiacaramella Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Hva må du betale for optikertimen? Spurte du meg, eller? :gjeiper: Jeg svarer deg uansett jeg. Pleier å ha time der hver gang jeg kjøper linser for seks måneder, og timen er da inkludert i de 1700 jeg betaler for linsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå