Gå til innhold

gruppe for de som hater facebook

Anbefalte innlegg

Gjest Barnslig nok
Skrevet

Noe så utrolig dumt som så utrolig mange mennesker i alle aldre bruker..helt utrolig!

Selvfølgelig er det noen som bruker det greit, men når det viktigste er å legge til "venner" i hytt og pine og profilere seg selv og all verdens ting man gjør...det er jo så teit.

Tror at for en vanlig person at dette ikke fører mye godt med seg. Folk i forhold for eksempel.

jeg er så utrolig lei av å høre på voksne mennesker som sier "skal vi sjekke face sammen?", "står det det samme hos deg som hos meg?", og hvorfor den konstante oppdateringen om hver tåpelige ting som gjøres? Skal ha pølse til middag, spiser pølse, pølse spist, sitter på dass...i all verdens navn da, det må være bedre ting å gjøre?

For ikke å snakke om at det er en kilde for sjalusi! Før eller siden blir fristelsen for stor!

Eller er det bare jeg som synes dette er teit?

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Sikkert ikkje. De som ikkje liker fb trenger ikkje være på fb. Så enkelt er det.

Skrevet

Det finnes masse grupper av Facebook-hatere på Facebook - av alle plasser :fnise:

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Jeg hater ikke facebook, men ser ingen hensikt i det, og blir litt provosert når jeg ved et par anledinger har opplevd å være sær, fordi jeg ikke er på facebook! Makan!Har til og med blitt presentert med det engang; "dette er hun som ikke har facebook!"

Get a life sier jeg

Hilsen jente på 40 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...