Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ana_*
Skrevet

Jeg har en samboer som liker å feste sammen med guttegjengen. Han blir utrolig slitsom og masete når han er full. Jeg drikker ikke selv, og synes det er veldig slitsomt å bli med samboer på fest.

Vennene hans spør hvorfor jeg aldri er med på en fest, men det er jo fordi jeg ikke takler samboer når han er full...han blir rett og slett altfor klengete og masete...

Hvordan løse dette? Be ham velge mellom meg og all festingen (så og si hver helg, gjerne fredag og lørdag)? Gjøre det slutt, og finne meg en som ikke drikker? :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker heller ikke, bare en sjelden gang med meg og min kjære alene.

Han respekterer at jeg ikke liker så godt å være blandt fulle folk, og drikker mindre enn han gjorde før. Men fordi jeg er så glad i ham som jeg er, så kan jeg takle en fest i blandt :)

Det handler vel om hvor mye man vil ofre. Du trenger jo ikke være med? Her i huset funker det i hvert fall sånn at han enten drar ut, eller at jeg drar til noen venner de gangene jeg ikke føler for å være med.

Siden det er så ofte som du sier, så kan du jo si at du ikke føler deg komfortabel med det, og om han kanskje vil vurdere å trappe ned litt?

Gjest Gjest_Lillan_*
Skrevet

Jeg ha et så anstrengt forhold til alkohol at jeg gjorde det slutt med en eks pga hans forbruk, og hvordan han forandret seg når han drakk.

Nå er jeg sammen med en som er nesten avholds og trives utrolig godt med det. Vi kan ta noen glass vin, og han drikker et par øl, men ingen av oss blir overstadige. Er så glad for at vi matcher på det området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...