Gjest Elijah Skrevet 16. februar 2010 #21 Del Skrevet 16. februar 2010 Niiiice! Nå begynner det å ligne på noe her! Masse gode betraktninger! Takker til alle som har postet og for all del bare skriv enda mer. Det blir ikke for langt uansett. Jeg finner det utrolig interessant. Girl21, Satt spesielt pris på ditt innlegg med dine detaljerte beskrivelser av menn du har møtt. Ble det noe av med noen av de? Skriv gjerne mer og også om flere menn om du vil. En fellesnevner som du selv legger merke til er at disse mennene har en lidenskap i livet sitt som de brenner for. De har et formål i livet som ikke er DEG. Det er her jeg tror mange menn går i en stygg felle. De lar dama bli formålet i livet sitt. Plutselig handler alt om henne. Damer vil ikke dette, selv om de ofte kan klage på for lite oppmerksomhet. De vil helst være sammen med en mann som er på vei et sted. Et eventyr. Hun må gjerne bli med hvis hun vil, hvis ikke fortsetter han mot målet sitt allikevel. Dama kan aldri være målet. Videoen du linket til var ganske kul. Jeg ser at mannen er ekte. Veldig tydelig stimulans/respons forhold. Mannen er rolig og avslappet i sin energi (som er stimulansen) og hun er responsen på dette. Om vi ikke er avslappet og rolige, gir vi vel aldri kvinnene i vårt liv sjangsen til å være seg selv rundt oss eller jage oss? Skal søke opp flere videoer med denne mannen. Post gjerne litt fra Die Hard om du finner noen klipp Så langt i denne tråden ser det ut til at de fleste som har svart foretrekker en mann som er litt mer tilbaketrukket og indirekte, ihvertfall i begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kvinnen_* Skrevet 16. februar 2010 #22 Del Skrevet 16. februar 2010 Gud, så overfladiske jenter! Jeg tror rett og slett at de som har svart her ikke er flertallet, men denne posten her innbyr til den type kommentarer, mens vi vanlige kvinner ikke gidder å svare. Men nå gjør jeg det, for flertallet: Snille menn er tingen. Ta være på oss, spander middag, si hygglige ting. Drittsekk virker ikke. For min del ser jeg etter en snill, vanlig mann, gjerne med store blå øyne og sixpack :rødme: Han kan godt være sjernert. En sur og overlegen mann er turn-off! Jeg har ikke lyst til å legge ut mine historier, men kan si at guttene har variert fra pen og snill til trygg og rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_frøken_* Skrevet 16. februar 2010 #23 Del Skrevet 16. februar 2010 Gud, så overfladiske jenter! Jeg tror rett og slett at de som har svart her ikke er flertallet, men denne posten her innbyr til den type kommentarer, mens vi vanlige kvinner ikke gidder å svare. Men nå gjør jeg det, for flertallet: Snille menn er tingen. Ta være på oss, spander middag, si hygglige ting. Drittsekk virker ikke. Er vel ikke så mange overfladiske som har svart her? Klart en mann må være snill og hyggelig for at det skal fungere i lengden, men jeg følte kanskje ts var mer ute etter hvordan man tar ei dame litt med storm i begynnelsen. Og det at en mann er selvsikker og gjør damer mo i knærne trenger ikke bety at han er slem heller Denne tråden viser vel litt at kvinner liker forskjellige ting. Noen liker f eks at mannen tar litt makta og føringen, andre steiler av sånne ting. Men jeg tror nok selvtillit er tiltrekkende for de fleste, selv om det er forskjellige måter å vise det på. Jeg kan jo komme med litt erfaringer fra mitt liv. Da jeg var yngre ble jeg tatt veldig med storm av en fyr som hadde masse karisma. En type som var kjapp i replikken og festens midtpunkt. Han fikk meg til å føle meg som en prinsesse. Tror det har veldig mye med at jeg følte meg som den eneste i verden når jeg snakket med han (tror alle gjør det), han viste med øyenkontakt og kroppsspråk at han var utrolig interessert i alt jeg sa. Han var også typen som tar vare på deg, uten å dulle med deg. Småting som å åpne en dør og geleide meg med å legge håndflaten nede på ryggen min går en lang vei. Men viktig å ikke overdrive disse "typisk gentleman"-faktene, noen klamrer seg til dem som om det er nøkkelen til en kvinnes hjerte. Nå når jeg er litt eldre (fremdeles ung da, 25) så faller jeg for de som er litt mer tilbakeholdne. De er fremdeles selvsikre, men de er mer avbalanserte og har ikke behovet for å midtpunktet. Glimt i øyet er hot, selv om det er vanskelig å sette fingeren på hva det er og hvordan du får det! Jeg liker når de kan holde en samtale interessant, ikke bare svare standard-svar men skille seg ut på en positiv måte. Når det gjelder komplimenter, så er jeg (og mange andre kvinner vet jeg) glade i å få høre at vi er morsomme, kule, interessante, smarte. Skal du gi kompliment for utseende, så bruker vi ofte tid på hår og klær og synes det er supersjarmerende hvis du legger merke til de kule skoene som vi sto på venteliste for å få. At vi lukter godt, har mykt hår eller gløder er også gøyere å høre enn at vi er sexy/pene etc. Synes i hvert fall jeg, for det sistnevnte hører man for mye. Men når man skal et skritt videre så nytter det ikke å være så beregnelig, når vi begynner å falle så vil vi ha søte og snille menn som gir oss enn annen type oppmerksomhet. Ikke bare kul og avslappet, men at man gir mer av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 17. februar 2010 #24 Del Skrevet 17. februar 2010 For min del handler det om hva han får meg til å føle. Menn som klarer å balansere dominans/autoritet med respekt og gentlemanstakter er det mest tiltrekkende jeg vet. Da føler jeg meg som en kvinne. Her kan man jo sikkert bomme veldig dersom man treffer på en rødstrømpe da. Jeg elsker det når han f.eks sier "Jeg SKAL vise deg noe!" istedenfor "kan jeg få vise deg noe?" (ikke seksuelt), samtidig som han da legger en hånd på ryggen min for å føre meg foran seg til det stedet han skal vise meg. Prøver å forklare hva slags kombinasjon jeg mener, men det er ikke lett. Mange selgere har disse egenskapene. Han må gjerne påstå at han ser visse sider ved meg og prøver å lese meg, selv om han ikke bestandig har rett. En mann som sier "du forelsker deg ikke så lett du" istedenfor "hva skal til for at du forelsker deg" får et langt mer ærlig svar fra meg. Skap et inntrykk av at du prøver å forstå deg på meg. Vis at du har omsorg for meg, jeg er ei tøff jente, men noen ganger vil jeg bare ligge i en trygg armkrok. Fortell meg gjerne at du vil passe på meg. Jeg liker også å fortelle min mann at han er MANN! Tror man får et tryggere forhold dersom man tørr å behandle menn som menn og kvinner som kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 17. februar 2010 #25 Del Skrevet 17. februar 2010 Great stuff, ladies! Keep it coming! Det du sier om kompliment, frøken, er interessant og jeg setter pris på at du nevner det. Jeg har ofte lagt merke til hvordan kvinnene i mitt liv (som regel venninner i dette tilfellet) lyser opp hvis jeg legger merke til noen detaljer rundt dem. F.eks når de har nyklipt hår, noe en stor del gutter faktisk ikke ikke legger merke til. Jeg kan bli flinkere på dette området. Notert. Ellers må jeg bare understreke at det jeg sier om å være direkte, ærlig og åpne med et kompliment, ikke betyr at jeg strør rundt meg hele tiden. Det er som regel bare for å gi et sterkt førsteinntrykk hvis det føles naturlig. Og deretter i små doser senere hvis jeg mener det. Tror mange av dere kanskje ikke har opplevd det på denne måten, men er vant til de fulle idiotene som kommer bort til dere på et utested 10 minutt før stengetid og snøvler: "Fy faen så pen du er. Vet du det?". Og forøvrig betyr heller ikke det at jeg åpner sterkt at jeg jager dama hele veien til senga og er pågående. Som regel trekker jeg meg tilbake etter at jeg har tatt kontakt for å la henne puste litt og ha en mulighet til å fortelle om seg selv. En morsom ting jeg har gjort noen ganger er at hvis jeg legger merke til en nydelig dame på en uteplass, så går jeg bort og sier f.eks: "Du ser helt fantastisk ut i den kjolen din i kveld". Smil og sterk øyekontakt. Deretter går jeg videre uten å si et ord eller se meg tilbake:) Elsker denne tråden. Håper denne ikke dør ut :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 17. februar 2010 #26 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har lært utrolig mye av Mickey Rourke i filmen 9 1/2 weeks. Dette klippet her oppsummerer mye. Det sier seg vel selv, men tenker da altså først og fremst på det ikke-verbale. Kroppspråk, osv. Hot or not, ladies? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Girl21_* Skrevet 19. februar 2010 #27 Del Skrevet 19. februar 2010 Girl21, Satt spesielt pris på ditt innlegg med dine detaljerte beskrivelser av menn du har møtt. Ble det noe av med noen av de? Skriv gjerne mer og også om flere menn om du vil. En fellesnevner som du selv legger merke til er at disse mennene har en lidenskap i livet sitt som de brenner for. De har et formål i livet som ikke er DEG. Det er her jeg tror mange menn går i en stygg felle. De lar dama bli formålet i livet sitt. Plutselig handler alt om henne. Damer vil ikke dette, selv om de ofte kan klage på for lite oppmerksomhet. De vil helst være sammen med en mann som er på vei et sted. Et eventyr. Hun må gjerne bli med hvis hun vil, hvis ikke fortsetter han mot målet sitt allikevel. Dama kan aldri være målet Nei, det ble aldri noe med noen av mennene jeg har forelsket meg i. To av dem var jo for gamle for meg og han siste tok aldri noe kontakt. Når jeg var så forelsket som jeg var da så blir jeg veldig feig. Jeg tør ikke ta iniativet, føler at han er høyt over meg. Dessuten føler jeg at han ga motstridene signaler, han kunne variere fra uinteressert til å gi subtile flørteteng. Og det var kanskje noe av det jeg falt for også? Ellers synes jeg du har oppfatta det med engasjement riktig og å ha et liv utenfor dama. Veldig bra formulert! Akkurat sånn jeg mente det. Jo, Mickey Rourke var ganske kul i den filmen. Pågående, men alikevl tilbakeholden. Lurt å åpne fort opp, men så trekke seg litt tilbake. Og det at du ser henne og prøver å forstå henne er viktig. Virk interssert og virk som om du tror du kjenner henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #28 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har lært utrolig mye av Mickey Rourke i filmen 9 1/2 weeks. Livet er ikke en film. Det kan det være greit å være klar over først som sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanel23 Skrevet 19. februar 2010 #29 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvordan forføre meg: Jeg ser ham, han ser meg Han ser ikke mer på meg Jeg føler interesert med Han virker kul, avslappet, stående litt utenfor alt sammen, som en tilskuer Han ser på meg Vi veksler blikk Jeg går bort til ham, prøver å vøre morsom Han smiler såvidt, hver det ene øyebrynet hånelig Jeg føler meg dum, men elsker å være i nærværet hans. Han tar hele meg i øyesyn Han nærmer seg meg. Jeg beveger meg nærmere mot ham eller står på stedet hvil Så kysser han meg, bare plutselig, men rolig og selvsikkert Han kysser meg opp mot veggen Haha! Den prøvde en fyr å ta på meg en gang. Det gikk ikke for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 20. februar 2010 #30 Del Skrevet 20. februar 2010 Nei, det ble aldri noe med noen av mennene jeg har forelsket meg i. To av dem var jo for gamle for meg og han siste tok aldri noe kontakt. Når jeg var så forelsket som jeg var da så blir jeg veldig feig. Jeg tør ikke ta iniativet, føler at han er høyt over meg. Dessuten føler jeg at han ga motstridene signaler, han kunne variere fra uinteressert til å gi subtile flørteteng. Og det var kanskje noe av det jeg falt for også? Ellers synes jeg du har oppfatta det med engasjement riktig og å ha et liv utenfor dama. Veldig bra formulert! Akkurat sånn jeg mente det. Jo, Mickey Rourke var ganske kul i den filmen. Pågående, men alikevl tilbakeholden. Lurt å åpne fort opp, men så trekke seg litt tilbake. Og det at du ser henne og prøver å forstå henne er viktig. Virk interssert og virk som om du tror du kjenner henne Dine betraktninger blir alltid satt pris på. Nice! Det er bare å skrive mer om du kommer på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 20. februar 2010 #31 Del Skrevet 20. februar 2010 Morsomt klipp fra Alfie. Tenker særlig på det som skjer rundt 0:30. http://www.youtube.com/watch?v=l6OjJGiXumo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hottie_* Skrevet 20. februar 2010 #32 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg har lært utrolig mye av Mickey Rourke i filmen 9 1/2 weeks. Dette klippet her oppsummerer mye. Det sier seg vel selv, men tenker da altså først og fremst på det ikke-verbale. Kroppspråk, osv. Hot or not, ladies? :rødme: Jo, det var hot. Jeg vil bli sett på sånn. Når det gjelder Alan Rickman som ble nevnt her oppe, er jeg slett ikke enig. Synes han er usedvanlig ekkel, femi og slesk. Husker at jeg så en film hvor han var den som ble sjekket opp av en ung dame. Jeg synes det virket svært lite troverdig at hun skulle finne han attraktiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest L Skrevet 24. februar 2010 #33 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg har lært utrolig mye av Mickey Rourke i filmen 9 1/2 weeks. Dette klippet her oppsummerer mye. Det sier seg vel selv, men tenker da altså først og fremst på det ikke-verbale. Kroppspråk, osv. Hot or not, ladies? :rødme: Hehe, må si at det denne karen gjør her er et lite stykke magi. Det er ut som damen lener seg litt inn for å gi han et kyss, men han trekker seg litt unna. Lurer på hva hun tenker i det øyeblikket xD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 6. mars 2010 #34 Del Skrevet 6. mars 2010 Vekker til live denne tråden igjen en lørdags ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blæh Skrevet 7. mars 2010 #35 Del Skrevet 7. mars 2010 Vekker til live denne tråden igjen en lørdags ettermiddag Hva med deg selv? Er det noe liv i PUA-prosjektene dine? Vi damer er egentlig ikke så glad i PUAs, vet du. Er derfor det er litt lite liv i tråden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 7. mars 2010 #36 Del Skrevet 7. mars 2010 Hva med deg selv? Er det noe liv i PUA-prosjektene dine? Vi damer er egentlig ikke så glad i PUAs, vet du. Er derfor det er litt lite liv i tråden din. Hva fikk deg til å tro at jeg er en PUA? Har vært litt stille etter jul, takk for at du spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #37 Del Skrevet 7. mars 2010 Great stuff, ladies! Keep it coming! Ellers må jeg bare understreke at det jeg sier om å være direkte, ærlig og åpne med et kompliment, ikke betyr at jeg strør rundt meg hele tiden. Det er som regel bare for å gi et sterkt førsteinntrykk hvis det føles naturlig. Og deretter i små doser senere hvis jeg mener det. Du høres helt dust ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 7. mars 2010 #38 Del Skrevet 7. mars 2010 Du høres helt dust ut. Det tar jeg som et kompliment når det kommer fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 24. mars 2010 #39 Del Skrevet 24. mars 2010 Buuuuuuuump! Fortell fortell kvinner. Ikke vær sjenerte. Dere er blant venner! Hva skal til for at du blir stormforelsket, totalt irrasjonell og søkkvåt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 7. mai 2010 #40 Del Skrevet 7. mai 2010 Nå som våren er på full fremmarsj her i landet, regner jeg med dere damer begynner å bli yre og virile og fulle av inspirasjon Håper på flere bidrag i denne tråden i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå