Gjest Elijah Skrevet 13. februar 2010 #1 Del Skrevet 13. februar 2010 Kjære kvinner, Oppfordrer dere her til å dele deres fantasier om hvordan dere liker eller fantaserer om å bli forført. Forført som sjarmert i senk og stupforelsket, ikke utnyttet og manipulert for et nummer. Om dere har sett noen filmer som viser den ultimate fantasi, så fortell meg om den! Kanskje har dere vært så heldige og opplevd det selv? Del gjerne virkelige historier! Jeg så nylig Vicky Christina Barcelona og oppfattet den mannlige hovedkarakteren som den perfekte forfører. Temmelig lik meg i væremåte. Har dere sett den? Grunnen til denne tråden er at jeg ELSKER kvinner. Oh boy. Dere er fantastiske. Og det er ingenting som gjør meg mer lykkelig enn å glede en annen kvinne, så jeg søker alltid å forbedre meg. Jeg har lyst til å gi min kvinne den ultimate fantasi. Enda bedre: Jeg vil være min kvinnes ultimate fantasi. Hva er drømmedaten deres? Synst dere det er okay om en mann sier at han bare har lyst til å slappe av hjemme med litt vin og ost/kjeks? Hva er den ultimate måten for ham å ta kontakt på? Direkte og ærlig? Mer under radaren og indirekte? Hvordan hadde dere likt følgende scenario: Dere er ute på byen på dagtid. Enten ute og handler eller på vei til noe. Plutselig blir dine dagdrømmer avbrutt av at en sjarmerende mann kommer mot deg med et smilende og åpent kroppspråk: "Hei...det er mulig jeg er vel direkte nå, men jeg synst du ser helt fantastisk ut og var bare nødt til å stoppe deg....." ÅPEN SLUTT HER. FYLL INN SELV:-) Hvordan liker dere at mannen tar kontakt/initiativ på f.eks en bar eller pub? Kommer han bort til dere? Eller har han et avslappet kroppsspråk og en behagelig energi som gjør at det er lett for deg å gå bort å ta kontakt selv? La meg understreke at når jeg sier direkte (med kompliment) og ærlig, så kommer dette fra en sterk mann som ikke sier det for å få noe tilbake. Han sier det rett og slett fordi han mener det og har lyst til å gi. En stor kontrast til mr nice guy som sier det ut av desperasjon og håper at jenta vil like ham pga at han gav et kompliment. Go crazy girls! Få høre hva dere har på hjertet Med kjærlig hilsen, Elijah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 15. februar 2010 #2 Del Skrevet 15. februar 2010 Ingen som har noe på hjertet? Hadde håpt at denne tråden skulle eksplodere I helgen så jeg forøvrig en film som heter "The Notebook" som jeg lot meg inspirere av mtp trådens tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 15. februar 2010 #3 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei! Jeg synes du spør veldig vanskelig! Jeg tror over halvparten av jentene ikke helt vet svarene på de spm du stiller her.. Jeg er bruker her, men logger meg ut. Hva er drømmedaten deres? Synst dere det er okay om en mann sier at han bare har lyst til å slappe av hjemme med litt vin og ost/kjeks? Vin, ost og kjeks er sexy! Stemningsfull musikk og levende lys Hva er den ultimate måten for ham å ta kontakt på? Direkte og ærlig? Mer under radaren og indirekte? Det kommer an på selvfølgelig.. Kroppsspråket til gutten har utrolig mye å si.. En gang kom det en skikkelig sjarmerende og livlig gutt bort til meg på byen og lurte på om jeg ville være med han hjem og ha sex! Jeg visste ikke hvem han var engang.. Jeg bare lo da han spurte. Men det var noe med lekenheten og selvsikkerheten hans som gjorde at jeg ble interessert i å bli kjent med han I andre tilfeller kan det være veldig usexy å gå rett på sak. Det spørs hvem man treffes selvsagt. Selv er jeg ute etter en fyr som ikke er dønn seriøs og virker redd for å si det han mener/drite seg ut. Dere er ute på byen på dagtid. Enten ute og handler eller på vei til noe. Plutselig blir dine dagdrømmer avbrutt av at en sjarmerende mann kommer mot deg med et smilende og åpent kroppspråk: "Hei...det er mulig jeg er vel direkte nå, men jeg synst du ser helt fantastisk ut og var bare nødt til å stoppe deg....." .. Kunne du tenkt deg å finne på noe neste uke? Jeg ville blitt veldig sjarmert :D Jeg synes du bare skal være den du er, det finnes nok av jenter som liker ærlige og rett-på-sak gutter.. Hvis du skal være mer forsiktig ender du muligens opp med en jente som du ikke finner tonen med, ikke sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elijah Skrevet 15. februar 2010 #4 Del Skrevet 15. februar 2010 Jente20, Setter pris på dine svar. Veldig interessant. Hadde du sex med denne sjarmerende og livlige gutten etterhvert? Håper flere kvinner vil ta seg tid og svare. Trenger ikke svare direkte på spørsmålene om det er vanskelig. Hvordan liker du at en potensiell elsker og kjæreste tar kontakt? Hva fantaserer dere om rundt det motsatte kjønn og slike situasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. februar 2010 #5 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Hva er drømmedaten deres? Synst dere det er okay om en mann sier at han bare har lyst til å slappe av hjemme med litt vin og ost/kjeks? En avslappet kveld høres flott ut, men jeg kan verken fordra vin eller ost/kjeks, så jeg hadde heller foretrukket brus og pizza. Jeg er ikke så kravstor så lenge man har det hyggelig sammen. Hva er den ultimate måten for ham å ta kontakt på? Direkte og ærlig? Mer under radaren og indirekte? Begge deler egentlig. Jeg traff kjæresten over nett. Jeg har alltid vært sjenert ift gutter, og det gjorde det lettere for meg å være direkte. Jeg turte aldri å vise at jeg var interessert fordi jeg var redd for å bli avvist. I grunn var det en lettelse når kjæresten tok det første steget og sendte meg en rose. Han var ganske klar med sine intensjoner - og det liker jeg! Personlig var jeg veldig lei av å gå rundt og "tro" hele tiden, å fiske opp signaler. Det var deilig å møte en som ikke gikk rundt grøten og tok meg med storm - rett og slett! Hvordan hadde dere likt følgende scenario: Dere er ute på byen på dagtid. Enten ute og handler eller på vei til noe. Plutselig blir dine dagdrømmer avbrutt av at en sjarmerende mann kommer mot deg med et smilende og åpent kroppspråk: "Hei...det er mulig jeg er vel direkte nå, men jeg synst du ser helt fantastisk ut og var bare nødt til å stoppe deg....." ÅPEN SLUTT HER. FYLL INN SELV:-) Hadde kjæresten min tatt kontakt sånn ville jeg blitt skeptisk. Faktisk vet jeg ikke helt om jeg hadde likt det, jeg er ikke glad i slik oppmerksomhet egentlig. Det vil si, det er fantastisk å få høre komplimenter, men fordi jeg ikke er vant med dem så blir jeg alltid skeptisk. Det tok lang tid før jeg klarte å venne meg til tanken på at kjæresten min syntes jeg var flott/sexy, og syntes i starten det nesten var ubehagelig å få høre det, rett og slett fordi det hadde jeg aldri fått høre før. Så jeg foretrekker en mindre direkte måte i starten ihvertfall. Hvordan liker dere at mannen tar kontakt/initiativ på f.eks en bar eller pub? Kommer han bort til dere? Eller har han et avslappet kroppsspråk og en behagelig energi som gjør at det er lett for deg å gå bort å ta kontakt selv? Aldri opplevd, hehe. Den gang jeg var singel var jeg aldri den som ble sjekket opp. Og jeg var for sjenert til å sjekke opp noen. Mvh Yvonne Endret 16. februar 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vilje_* Skrevet 16. februar 2010 #6 Del Skrevet 16. februar 2010 Hei Elijah! Ble ikke så mye liv i denne tråden, nei, men jeg skal prøve å hjelpe til! Selv har jeg ikke truffet så mange menn som har sjarmert meg i senk (er fryktelig synd på meg ), men har truffet mange som har vært sinnsykt lite tiltalende og grensende til ekle når de har prøvd seg.. For eksempel den nordlendingen som egentlig var en sjarmerende fyr, men som kom med så mange fraser om "skitne lille pike, jeg skal gjøre skitne ting med deg" og annenhver setning var en eller annen grov vits. Tror ikke jeg trenger å bruke flere eksempler, men menn sier og gjør mye rart. Fungerer sikkert på noen, men er litt andre ting som skal få meg på kroken. For det første må han ha humor, være trygg på seg selv og situasjonen. Han trenger ikke være den på utestedet som skriker høyest eller tar mest plass, men en som er komfortabel i eget "skinn" og er avslappet. Og for all del - for MIN del - ingen grove vitser, ingen klåing, ingen stirring på pupper/rompe . Kroppskontakt er supert, men safe steder, som arm, kne/lår ol. Er jeg f.eks. på et utested fungerer den at han liksom passer litt på meg kjempebra, men det som virkelig er nei-nei er når man lukter lunta og skjønner at han bare er ute etter én ting der og da. Der er ikke jeg, jeg har ikke ONS. Så en fyr som f.eks. følger meg hjem og ikke blir sur fordi han ikke får seg noe . Men jeg er heller ikke luremus, jeg gir aldri noen signaler om at jeg vil ha sex med han der og da hvis jeg ikke holder deg jeg "lover". At han oppfører seg bra i forhold til andre mennesker rundt betyr også mye. Er litt turn off når han man snakker med plutselig ender opp i slåsskamp på byen . Ble litt uoversiktelig dette her, ehm, håper kanskje noen får noe ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_frøken_* Skrevet 16. februar 2010 #7 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg merker at dette her er utrolig vanskelig å svare på! På en side så blir jeg veldig tiltrukket av selvsikkerhet, på en annen side synes jeg den type selvsikkerhet som han i vicky christina barcelona demonstrerer er fryktelig usexy. Når en fyr kommer bort med et sleipt glis og skal være rett på sak, helst såpass at de fleste han snakker med blir bittelitt utilpass, så synes jeg ikke det er spesielt tiltrekkende. Jo høyere på pæra han er, jo mer lyst får jeg til å avvise. Jeg liker generelt ikke menn som er veldig "på" hele tiden. Jeg liker å bli kjent med personen på en annen måte enn gjennom sjekking og seksuelt ladet stemning. Skal en fyr ta meg med storm så kommer han bort og sier noe interessant eller morsomt. Jeg blir ikke fascinert når hver setning ut av kjeften er noe flørtende eller komplimenter, men når han avdekker en personlighet jeg liker. Jeg er ikke stor fan av sjekking på butikker etc, men skal du gjøre det så ikke kom bort med en teit "du er så fin"-replikk. Kom med en morsom kommentar om forsiden på VG imens vi står i køen eller noe heller. Dårlig eksempel, men du forstår kanskje hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #8 Del Skrevet 16. februar 2010 Greit nok at (mann)folk som ikke eier selvtillit blir lite tiltrekkende. Men hva er det med selvsikkerhet som er så veldig tiltrekkende? Jeg er mann selv og har derfor problemer med å forstå dette sett fra ei kvinnes ståsted. Som mann syns jeg at ei kvinne med mindre selvsikkerhet er mer tiltrekkende - til en viss grense. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #9 Del Skrevet 16. februar 2010 Greit nok at (mann)folk som ikke eier selvtillit blir lite tiltrekkende. Men hva er det med selvsikkerhet som er så veldig tiltrekkende? Jeg er mann selv og har derfor problemer med å forstå dette sett fra ei kvinnes ståsted. Som mann syns jeg at ei kvinne med mindre selvsikkerhet er mer tiltrekkende - til en viss grense. Hva er tiltrekkende med mindre selvtillit? Jeg tror det har mye med utstråling å gjøre, en må være trygg på seg selv og vite man har noe å by på for å ha en bra karisma. Det gamle ordtaket med at man må elske seg selv før man kan bli elsket av andre har noe for seg. Jeg har også vært borti menn med lavere selvtillit, de har vært dårlige til å ta avgjørelser, dårlige til å ta komplimenter, usikre, sjalu, pysete, dørmatter og tøfler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #10 Del Skrevet 16. februar 2010 Hva er tiltrekkende med mindre selvtillit? Jeg tror det har mye med utstråling å gjøre, en må være trygg på seg selv og vite man har noe å by på for å ha en bra karisma. Det gamle ordtaket med at man må elske seg selv før man kan bli elsket av andre har noe for seg. Jeg har også vært borti menn med lavere selvtillit, de har vært dårlige til å ta avgjørelser, dårlige til å ta komplimenter, usikre, sjalu, pysete, dørmatter og tøfler. Vet ikke om det er innlært, medfødt eller begge deler, men mye tyder på at menn ønsker å bestemme i parforholdet (til en viss grad) og at mange kvinner ønsker at mannen skal bestemme. Mindre selvtillit medfører at et menneske blir lettere å bestemme over, men samtidig at det har vanskeligere for å bestemme seg etc. som du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #11 Del Skrevet 16. februar 2010 Vet ikke om det er innlært, medfødt eller begge deler, men mye tyder på at menn ønsker å bestemme i parforholdet (til en viss grad) og at mange kvinner ønsker at mannen skal bestemme. Mindre selvtillit medfører at et menneske blir lettere å bestemme over, men samtidig at det har vanskeligere for å bestemme seg etc. som du skriver. Kjipt hvis du har rett. Hvem kan vel respektere en kvinne som ønsker at mannen skal bestemme? Bare submissive kvinner ønsker dette, og de fortjener som kjent null respekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Girl21_* Skrevet 16. februar 2010 #12 Del Skrevet 16. februar 2010 Vel. Jeg synes det er vanskelig å gi et fasitsvar. Det er jo noen ting jeg tror jeg faller for, men så faller jeg kanskje egentlig for noe helt annet, hvis du forstår? Duden i Vicky Christina Barcelona er bra forførende. Jeg ble ikke helt sjarmert av ham i filmen, men i real life kan det godt hende. Men den filmkarakteren som er sexsies er Hans Gubler (?) i Die Hard. Jeg elsker Alan Rickman i nesten alle rollene hans. Han har en dyp og sexy stemme og han er "bad". Han er tilbaketrukket og har masse selvtilitt. Han tar det han vil ha, han ber ikke om noe. Han bryr seg egentlig ikke om dama og anstrenger seg ikke for å få henne. Han er mystisk. Han er "hard to get". Sexieste vidion ever (jeg ser en om og om igjen, hvis du greir å herme etter dette vil du gjøre mange kvinner lykkelig): Jeg kan prøve å beskrive noen av de mennene jeg har vært borti hvor jeg har blitt helt gal etter ham etter bare noen minutter: 1 Han var karatelæreren min. Han var kanskje dobbelt så gammel som meg. Han smilte til meg hele tiden og hadde et klokt utseende, selv om han var letter overvektig og skalla. Han var selvsikker og brydde seg ikke om hvordan han så ut. Han var blid og rolig. Han var virkelig opptatt av karate, det var livet hans. Han brant, han hadde en så stor glede for det han dreiv med. Jeg tror ikke jeg ville greid å si nei (hvis jeg ønsket å si nei) til sex med ham. Han lammet meg. Jeg fulgte hver minste bevegelse han tok. Og jeg tror virkelig han ikke prøvde. Men han utstrålte en sikkerht, en glede, en ro og en iver som jeg ønsket å være en del av. 2 Han gikk i klassen min. Jeg forlesket meg PANG. Han var tilbaketrukket og sa lite. Han lo lite. Han var ultrakul. Han virket både råsikker og helt lost på én gang. Han hadde så mye motstridende ved seg og jeg visste aldri hvor jeg hadde ham. Han ga meg ikke noe ekstra oppmerksomhet, tvert om. Så jeg ble GAL, jeg bare måtte ha ham (ikke at jeg turte). Jeg ble litt av en stalker og prøvde å finne ut alt omham uten at han forsto det. JEg tror jeg falt for ham fordi han var anderledes, rolig, uforståelig og ikke viste likte meg. Han var lav, gasnke tynn, pent fjes og en kul (alternativ) stil. 3 Han tredje møtte jeg på fredag! Vi har han som lærer. Han er sikkert 30-40 år eldre enn meg. han er lav og gråhåret, men OOOO så sexy. Han ser bra ut (pent fjes, kul, sofistikert, tilbaketrukket stil). Han er egentlig fra tyskland (?) så han har denne sexy aksenten. Han er sikker og superflink i faget sitt. Jeg ser at dette er noe han elsker. Og han har denne lærerauraen som oser av selvtillit og ro. Jeg faller for indirekte kontakt. Spill litt hard to get for eksempel. Vis at du er interssert, men så trekk unna. La meg føler meg litt dum. Men ta iniativ og kom bort til meg på en bar. IKKE spør noen på gata. Jeg har blitt sjekka opp 2-3 ganger på den måten. Ikke gøy. Pinlig, litt skummelt og jeg syntes de virka desperate. I ettertid var det sjarmerende, men det skulle mye til før jeg ville satt pris på det. Jeg forestiller meg drømmemannen som snill, vilt forelsket i meg, høy og pen å se på. Men det er jo ikke dette jeg egentlig blir vill etter. Noen av de vanligste tingene jeg faller for (ubevisst) er at han er tilbaketrukket kombinert med selvtillit, han brenner for noe, lærerrollen, han følger sine egne regler og han er litt uoppnåelig. Men pass gjerne på meg. Pass på meg, ikke dull med meg. La meg komme og sette meg i armkroken din, ikke dra meg dit. Men jeg vil si at det jeg forelsker meg i ikke varer i lengden. Dessuten pleier slike gutter å skremme meg bort, så jeg tar aldri kontakt med noen av disse. Beklager fo langt innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Søster_* Skrevet 16. februar 2010 #13 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvordan forføre meg: Jeg ser ham, han ser meg Han ser ikke mer på meg Jeg føler interesert med Han virker kul, avslappet, stående litt utenfor alt sammen, som en tilskuer Han ser på meg Vi veksler blikk Jeg går bort til ham, prøver å vøre morsom Han smiler såvidt, hver det ene øyebrynet hånelig Jeg føler meg dum, men elsker å være i nærværet hans. Han tar hele meg i øyesyn Han nærmer seg meg. Jeg beveger meg nærmere mot ham eller står på stedet hvil Så kysser han meg, bare plutselig, men rolig og selvsikkert Han kysser meg opp mot veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #14 Del Skrevet 16. februar 2010 Vel. Jeg synes det er vanskelig å gi et fasitsvar. Det er jo noen ting jeg tror jeg faller for, men så faller jeg kanskje egentlig for noe helt annet, hvis du forstår? Duden i Vicky Christina Barcelona er bra forførende. Jeg ble ikke helt sjarmert av ham i filmen, men i real life kan det godt hende. Men den filmkarakteren som er sexsies er Hans Gubler (?) i Die Hard. Jeg elsker Alan Rickman i nesten alle rollene hans. Han har en dyp og sexy stemme og han er "bad". Han er tilbaketrukket og har masse selvtilitt. Han tar det han vil ha, han ber ikke om noe. Han bryr seg egentlig ikke om dama og anstrenger seg ikke for å få henne. Han er mystisk. Han er "hard to get". Sexieste vidion ever (jeg ser en om og om igjen, hvis du greir å herme etter dette vil du gjøre mange kvinner lykkelig): Jeg kan prøve å beskrive noen av de mennene jeg har vært borti hvor jeg har blitt helt gal etter ham etter bare noen minutter: 1 Han var karatelæreren min. Han var kanskje dobbelt så gammel som meg. Han smilte til meg hele tiden og hadde et klokt utseende, selv om han var letter overvektig og skalla. Han var selvsikker og brydde seg ikke om hvordan han så ut. Han var blid og rolig. Han var virkelig opptatt av karate, det var livet hans. Han brant, han hadde en så stor glede for det han dreiv med. Jeg tror ikke jeg ville greid å si nei (hvis jeg ønsket å si nei) til sex med ham. Han lammet meg. Jeg fulgte hver minste bevegelse han tok. Og jeg tror virkelig han ikke prøvde. Men han utstrålte en sikkerht, en glede, en ro og en iver som jeg ønsket å være en del av. 2 Han gikk i klassen min. Jeg forlesket meg PANG. Han var tilbaketrukket og sa lite. Han lo lite. Han var ultrakul. Han virket både råsikker og helt lost på én gang. Han hadde så mye motstridende ved seg og jeg visste aldri hvor jeg hadde ham. Han ga meg ikke noe ekstra oppmerksomhet, tvert om. Så jeg ble GAL, jeg bare måtte ha ham (ikke at jeg turte). Jeg ble litt av en stalker og prøvde å finne ut alt omham uten at han forsto det. JEg tror jeg falt for ham fordi han var anderledes, rolig, uforståelig og ikke viste likte meg. Han var lav, gasnke tynn, pent fjes og en kul (alternativ) stil. 3 Han tredje møtte jeg på fredag! Vi har han som lærer. Han er sikkert 30-40 år eldre enn meg. han er lav og gråhåret, men OOOO så sexy. Han ser bra ut (pent fjes, kul, sofistikert, tilbaketrukket stil). Han er egentlig fra tyskland (?) så han har denne sexy aksenten. Han er sikker og superflink i faget sitt. Jeg ser at dette er noe han elsker. Og han har denne lærerauraen som oser av selvtillit og ro. Jeg faller for indirekte kontakt. Spill litt hard to get for eksempel. Vis at du er interssert, men så trekk unna. La meg føler meg litt dum. Men ta iniativ og kom bort til meg på en bar. IKKE spør noen på gata. Jeg har blitt sjekka opp 2-3 ganger på den måten. Ikke gøy. Pinlig, litt skummelt og jeg syntes de virka desperate. I ettertid var det sjarmerende, men det skulle mye til før jeg ville satt pris på det. Jeg forestiller meg drømmemannen som snill, vilt forelsket i meg, høy og pen å se på. Men det er jo ikke dette jeg egentlig blir vill etter. Noen av de vanligste tingene jeg faller for (ubevisst) er at han er tilbaketrukket kombinert med selvtillit, han brenner for noe, lærerrollen, han følger sine egne regler og han er litt uoppnåelig. Men pass gjerne på meg. Pass på meg, ikke dull med meg. La meg komme og sette meg i armkroken din, ikke dra meg dit. Men jeg vil si at det jeg forelsker meg i ikke varer i lengden. Dessuten pleier slike gutter å skremme meg bort, så jeg tar aldri kontakt med noen av disse. Beklager fo langt innlegg! What, var den videoen sexy mener du? Ha ha ha, den videoen var jo bare komisk, er det virkelig dette kvinner drømmer om? Ligge i armkroken (nok en klisje) til en slesking som er påtatt uberkul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 16. februar 2010 #15 Del Skrevet 16. februar 2010 Kjære kvinner, Oppfordrer dere her til å dele deres fantasier om hvordan dere liker eller fantaserer om å bli forført. Forført som sjarmert i senk og stupforelsket, ikke utnyttet og manipulert for et nummer. Om dere har sett noen filmer som viser den ultimate fantasi, så fortell meg om den! Kanskje har dere vært så heldige og opplevd det selv? Del gjerne virkelige historier! Jeg faller for to typer: mystisk, selvstendig og "hard to get"-type eller han som er vilt forelsket i meg og vier det ved hvordan han er rundt meg (han rødmer, oppsøker meg hele tida og får meg til å føle meg fin). Det er kanskje litt av greie. Enten faller jeg for han som får meg til å føle meg som en prinsesse eller han som får meg til å føle meg som et troll, haha. Jeg så nylig Vicky Christina Barcelona og oppfattet den mannlige hovedkarakteren som den perfekte forfører. Temmelig lik meg i væremåte. Har dere sett den? Ja. Han er litt sjarmerende, men litt guffen også. Jeg er veldig delt. Han er selvsikker (det er kult), men muligens litt for direkte. Grunnen til denne tråden er at jeg ELSKER kvinner. Oh boy. Dere er fantastiske. Og det er ingenting som gjør meg mer lykkelig enn å glede en annen kvinne, så jeg søker alltid å forbedre meg. Jeg har lyst til å gi min kvinne den ultimate fantasi. Enda bedre: Jeg vil være min kvinnes ultimate fantasi. Hva er drømmedaten deres? Synst dere det er okay om en mann sier at han bare har lyst til å slappe av hjemme med litt vin og ost/kjeks? Ja det er ok. Det er supert, mer tid til kos! Det er ikke hva man gjør, men hvordan han er som er greia. Hva er den ultimate måten for ham å ta kontakt på? Direkte og ærlig? Mer under radaren og indirekte? Litt indirekte. Men ikke sjernert. Han skal være selvsikker, men ikke brase på. Her goså: ikke så mye hva han gjør, men hvordan. Hvordan hadde dere likt følgende scenario: Dere er ute på byen på dagtid. Enten ute og handler eller på vei til noe. Plutselig blir dine dagdrømmer avbrutt av at en sjarmerende mann kommer mot deg med et smilende og åpent kroppspråk: "Hei...det er mulig jeg er vel direkte nå, men jeg synst du ser helt fantastisk ut og var bare nødt til å stoppe deg....." ÅPEN SLUTT HER. FYLL INN SELV:-) Hvis du gjør dette betyr utseende mye (beklager). Hvis du er høy, pen og halvslank kan det fungere. Også kombinert med en selvsikkerhet, men IKKE vær masete. Ikke kleng deg på henne til hun må be deg gå. Overrask henne, la henne føle seg litt satt ut samtidig som det ikke er du som bare henger på slep. Hun må gjøre en innsats også. Hvordan liker dere at mannen tar kontakt/initiativ på f.eks en bar eller pub? Kommer han bort til dere? Eller har han et avslappet kroppsspråk og en behagelig energi som gjør at det er lett for deg å gå bort å ta kontakt selv? Best hvis han kommer bort, synes jeg. Men hvis han sender fine blikk er det supert. Det beste er hvis du får jenta til å få øye på deg og ta kontakt selv, men det er vanskelig La meg understreke at når jeg sier direkte (med kompliment) og ærlig, så kommer dette fra en sterk mann som ikke sier det for å få noe tilbake. Han sier det rett og slett fordi han mener det og har lyst til å gi. En stor kontrast til mr nice guy som sier det ut av desperasjon og håper at jenta vil like ham pga at han gav et kompliment. Bra! Gjør som du vil, ikke for å oppnå noe eller virke kul Go crazy girls! Få høre hva dere har på hjertet Med kjærlig hilsen, Elijah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #16 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvordan forføre meg: Jeg ser ham, han ser meg Han ser ikke mer på meg Jeg føler interesert med Han virker kul, avslappet, stående litt utenfor alt sammen, som en tilskuer Han ser på meg Vi veksler blikk Jeg går bort til ham, prøver å vøre morsom Han smiler såvidt, hver det ene øyebrynet hånelig Jeg føler meg dum, men elsker å være i nærværet hans. Han tar hele meg i øyesyn Han nærmer seg meg. Jeg beveger meg nærmere mot ham eller står på stedet hvil Så kysser han meg, bare plutselig, men rolig og selvsikkert Han kysser meg opp mot veggen Det der skjønner jeg bare ikke: hvordan kan du like å være i nærheten av en som ser hånlig på deg? Enkelte kvinner elsker jo dette med å se opp til en som behandler en dårlig, og det er like komisk hver gang jeg hører om det. Patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Girl21_* Skrevet 16. februar 2010 #17 Del Skrevet 16. februar 2010 What, var den videoen sexy mener du? Ha ha ha, den videoen var jo bare komisk, er det virkelig dette kvinner drømmer om? Ligge i armkroken (nok en klisje) til en slesking som er påtatt uberkul? Jepp :gjeiper: Det kan hende at det bare er meg da, har en fetisj for Alan Rickman. Jeg liker det overdrevende, teatralske ved videoen. Det er alt for mye (og ja, han er slesk), men det er et eller annet. Hmm... Vanskelig å sette firngeren på hvorfor. Muligens det at det tipper mot (og over) til det teite. Det er så ekstremt. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #18 Del Skrevet 16. februar 2010 Jepp :gjeiper: Det kan hende at det bare er meg da, har en fetisj for Alan Rickman. Jeg liker det overdrevende, teatralske ved videoen. Det er alt for mye (og ja, han er slesk), men det er et eller annet. Hmm... Vanskelig å sette firngeren på hvorfor. Muligens det at det tipper mot (og over) til det teite. Det er så ekstremt. Haha Rart egentlig at folk liker camp; for alle vet jo i grunnen at gode ting aldri er flashy. Se bare i litteraturen, de virkelig gode forfatterne er mestere i understatement mens pakket må ty til tabloide knep og sirkusfakter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Girl21_* Skrevet 16. februar 2010 #19 Del Skrevet 16. februar 2010 Rart egentlig at folk liker camp; for alle vet jo i grunnen at gode ting aldri er flashy. Se bare i litteraturen, de virkelig gode forfatterne er mestere i understatement mens pakket må ty til tabloide knep og sirkusfakter. Joa, men jeg tror det er noe annet når det kommer til seksualitet. Det er vel også ofte greia med fetisjer og rollespill: å få utforlde seg selv uansett hvor teit det er. For eksempel å snakke dirty til hverandre. Det er teit og pinlig, men det er det som gjør det så kult. Det er litt forbudt og ikke "god kunst". Men det varierer også VELDIG. Et blikk eller fraværet av blikk fra en spesiell gutt kan være LANGT mer tiltrekkene enn denne vidioen, men jeg har jo ikke dette på tape :gjeiper: . Denne videoen er bare noe av det jeg synes er sexy, langt i fra det mest tiltrekkende. Jeg kan fortelle om den situasjonen jeg har vært mest tiltrekket av en mann (og dette er ikke noen påfuglhistorie): Jeg går bak denne gutten (han jeg gikk i klasse med). Jeg kan ikke beskrive følelsen skikkelig, men jeg vil grave meg ned i nakken hans. Det er det vakkreste synet jeg har sett (nakken hans). Å være så nær ham, men ikke få ta på ham gjorde meg litt smågal. Det var så enkelt, bare en nakke, menalikevel noe brutalt og ekstraordinært over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #20 Del Skrevet 16. februar 2010 Joa, men jeg tror det er noe annet når det kommer til seksualitet. Det er vel også ofte greia med fetisjer og rollespill: å få utforlde seg selv uansett hvor teit det er. For eksempel å snakke dirty til hverandre. Det er teit og pinlig, men det er det som gjør det så kult. Det er litt forbudt og ikke "god kunst". Men det varierer også VELDIG. Et blikk eller fraværet av blikk fra en spesiell gutt kan være LANGT mer tiltrekkene enn denne vidioen, men jeg har jo ikke dette på tape :gjeiper: . Denne videoen er bare noe av det jeg synes er sexy, langt i fra det mest tiltrekkende. Jeg kan fortelle om den situasjonen jeg har vært mest tiltrekket av en mann (og dette er ikke noen påfuglhistorie): Jeg går bak denne gutten (han jeg gikk i klasse med). Jeg kan ikke beskrive følelsen skikkelig, men jeg vil grave meg ned i nakken hans. Det er det vakkreste synet jeg har sett (nakken hans). Å være så nær ham, men ikke få ta på ham gjorde meg litt smågal. Det var så enkelt, bare en nakke, menalikevel noe brutalt og ekstraordinært over det. Du har sansene med deg, det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå