Sequax Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 I kveld skal jeg kose meg alene hjemme med film, KG og snop Hva skal dere ?
Alladin Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 I kveld skal jeg kose meg alene hjemme med film, KG og snop Hva skal dere ? Faktisk det samme som deg
Sequax Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2010 Da får vi kose oss, jenter!!! Hjemmelaget pizza hørtes nam ut.... Hva slags snop har du da, Alladin ? Jeg har Nidarfavoritter og superchips......
Gjest Armule Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Skal lage god mat (gratinerte kyllingfileter, stekte potetbåter med rosèpeppersaus og hvitløksbaguetter), se film (mest sannsynlig Daybreakers - om den er ferdignedlasta til da ), spise snop og bare slappe av :D
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Skal spise ein god middag (fisk, grønnsaker, pasta og saus tror eg), sette på ein god film og kose meg i armkroken til sambo med ei skål chips og litt sjokolade. Og kanskje litt popkorn om eg gidder dille med popkornmaskina.
Sequax Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2010 Her er jentene som kan å kose seg!! Bon apetit, alle sammen Kos dere!
Alladin Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 Da får vi kose oss, jenter!!! Hjemmelaget pizza hørtes nam ut.... Hva slags snop har du da, Alladin ? Jeg har Nidarfavoritter og superchips...... Hmm, jeg er litt svak for ostepop og stratos, så det står på menyen i kveld
Sequax Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2010 Jeg er ikke bare litt svak for de elementene, Alladin.....
RaGnA Skrevet 13. februar 2010 #10 Skrevet 13. februar 2010 Skal rydde litt, høre musikk,i natt muligens hente sambo som er på fest i kveld.
Wonders Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 chill i kveld i morgen er det full baluba, feire slutten på moteuka med brask og dram! :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå