Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Kan man bruke rettetang eller slettetang eller glattetang til å lage krøller?
møst Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Ja, så absolutt. Det er i grunn ganske så enkelt. Se på denne: http://www.youtube.com/watch?v=NEARBGTNmLk...feature=channel
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Men hvorfor kaller de det rettetang,slettetang eller glattetang?? En dings,3 forskjellige navn?? Forvirrer en stakkars kvinne som meg...
møst Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Heheh, bare en liten bagatell! Det er jo samme sak.. ' Gud vet hvorfor det er slik, muligens det har noe me dialekter å gjøre. Det kunne aldri falt meg inn å kalle det slette eller glattetang. Rettetang høres riktig ut i mitt hode. Du kan velge deg ett av de navnene og hold deg til det, så kanskje det blir lettere
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Heheh, bare en liten bagatell! Det er jo samme sak.. ' Gud vet hvorfor det er slik, muligens det har noe me dialekter å gjøre. Det kunne aldri falt meg inn å kalle det slette eller glattetang. Rettetang høres riktig ut i mitt hode. Du kan velge deg ett av de navnene og hold deg til det, så kanskje det blir lettere Skulle sjekke priser på expert og der gikk denne dingsenunder disse 3 navnene..ble derfor usikker på om det kanskje var noen enorm forskjell på de..
møst Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Hmm, merkelig! Det skal ikke være nevneverdige forskjeller på disse. Alle er jo til for å rette ut håret m.m.
crazyforgum Skrevet 13. februar 2010 #8 Skrevet 13. februar 2010 Jeg bruker min til å rette ut håret og lage en liten "sleng" nederst. Fungerer veldig bra :-)Om man kan lage krøller med den ... jo sikkert, men myyye jobb vil jeg tro.
DDuck Skrevet 13. februar 2010 #9 Skrevet 13. februar 2010 Det korrekte utrykket for rettetang i frisørbransjen nå er "styler" Men de ble jo opprinnelig lagd for å glatte ut håret, derfor heter de enda glatte/rette/slettetang
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #10 Skrevet 13. februar 2010 Jeg bruker min til å rette ut håret og lage en liten "sleng" nederst. Fungerer veldig bra :-)Om man kan lage krøller med den ... jo sikkert, men myyye jobb vil jeg tro. Næææææ,tru da ikkje det. så på den eine vidioen som va lakt ut lengre her oppe i tråden å det så da ganske simpelt ut :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå