Gå til innhold

Date og facebook bilder

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

personen jeg dater liker og kommenterer bildene til andre av motsatt kjønn på facebook! portrettbilder, 'pose' osv.

Er dette normalt??

Er det jeg som er for hysterisk??

takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Gjest3_*
Hørest normalt ut.

Kanskje legger du mer i "dating" enn han gjør?

Hva legger du egentlig i "dating"?

Å date betyr, å drive på.. kanskje ts er usikker på hva han mener etc.. hvis dette f.eks er en mann, hva legger de i det?

evt spørs hvor langt man er i datinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lignende erfaring, og for meg var hans kommentering på andre jenters bilder med på å gjøre at jeg avsluttet flørtingen før det gikk så langt som til at det var aktuelt å treffe ham. Synes det er uhøflig og upassende å kommentere på bilder av andre når man har en flørt på gang med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange liker dette og gjør for å få bekreftelse på at dei har "draget".Det er jo rimelig dumt å kommentere andre hvis en har noe på gang/eller dater h*n.Typen til ei veninne av meg er sånn..ikke at han er utro men han kommenterer og skriver til andre jenter på facebook hele tiden.Det er ikke ett spesielt godt trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tulippa
Så lenge han regner med at du ikke vil noe seriøst så klart han holder andre varme.

Nettopp. Så bra at du har innsett det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

"liker" han bilder som jentene har lagt ut av seg selv osv?

Eller liker han vanlige andre bilder? Hvis det er sistnevnte syns jeg du overdriver, folk må da få lov å like andres bilder selv om dere dater, LOL liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...