Gjest Gjest_LilleMy_* Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Jeg trenger litt hjelp her. Jeg har kombinasjonshud. Litt fet i T-sonen og normal i kinnene. Men huden min reagerer når jeg bruker produkter med parfyme og masse annet rart. Kan noen anbefale produkter for meg uten masse parfyme osv?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Jeg trenger litt hjelp her. Jeg har kombinasjonshud. Litt fet i T-sonen og normal i kinnene. Men huden min reagerer når jeg bruker produkter med parfyme og masse annet rart. Kan noen anbefale produkter for meg uten masse parfyme osv? Er huden litt trøblete, ville jeg kjøpt produkter på hudpleiesalong som er trygge. Matis, decleor, carita, md osv.Men husk at de er billigere å bestille over nett.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Er huden litt trøblete, ville jeg kjøpt produkter på hudpleiesalong som er trygge. Matis, decleor, carita, md osv.Men husk at de er billigere å bestille over nett. Disse er proppfulle av parfymer og ting som parfymesensitive kan reagere på. Om du finner et merke av interesse så kan du sjekke opp ingrediensene her http://www.cosmetic-ingredients.net Kanskje du kan se på organiske produkter o.l, som REN, Weleda og John Masters Organic.
Amys Skrevet 14. februar 2010 #4 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har ca samme hudtype som du beskriver. Vita har en serie fra Lumene (sensitive touch tror jeg den heter). Den funker kjempefint på min hud iallfall, og er forholdsvis billig (ca 100kr per produkt)
anna45 Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 (endret) Innlegg slettet iht. KGs regler. - lillesky (mod) Endret 23. februar 2010 av lillesky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå