Gå til innhold

Kondisjon for å bli kvitt magefett. Hvor mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne kvitte meg med litt fett rundt magen, men synes dette er vanskelig. Hvor mye kondisjon bør jeg trene hver økt for at jeg raskets mulig kan kvitte meg med dette fettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er umulig for noen å svare på da det er inviduelt hvordan kroppen reagerer på trening, hvor cm forsvinner først, kostholdet osv. Men begynn å tren, du vil nok merke litt forskjell raskt om du ikke trener noe per i dag, start med ett par økter i uken, den treningsformen du liker, deretter kan du øke etterhvert til du oppnår resultatene du ønsker!Les deg til kunnskap om trening og kosthold på nett feks.

Endret av Lotte28
Gjest Gjest_*Maja*_*
Skrevet

Eneste måten å bli kvitt alt fett på er å miste fett prosent. Tren kondisjon minst 3 ganger i uka. Jeg går på tredemølle i 7 km/t minimun i 40 min 3 - 4 ganger i uka. Jeg ble intolerant mot gjærprodukter og laktose, så jeg måtte forandre kostholdet mitt ganske drastisk for en tid tilbake.

Spiser mye knekkebrød, egg, skinke, gulerøtter, nøtter, honningmelon, tørket frukt. Blir en del asiatisk mat med ris, da det ikke har gjær og laktose, samt en del grov pasta med lette pastasauser og svin eller kyllingkjøttdeig. Da jeg måtte kutte ut ost og sjokolade i tillegg så raste fettprosenten min ned og jeg har faktisk fått en sixpack nå...(hadde ikke det forrige sommer for å si det sånn).

Så et sunt kosthold med riktig mat og mosjon så blir magen flat skal jeg love deg. Spis ofte og lite...aldri gå sulten eller bli overmett....det er det som har funket for meg :)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

jeg har nå gått ned nesten 10kg ved å endre kostholdet og bevege meg mer - men IKKe kondisjonstrening.

Har likevel gått inn mange cm rundt magen, så det er mulig å miste fett uten å hardkjøre seg da, men det tar ganske lang tid :P

Skrevet
jeg har nå gått ned nesten 10kg ved å endre kostholdet og bevege meg mer - men IKKe kondisjonstrening.

Har likevel gått inn mange cm rundt magen, så det er mulig å miste fett uten å hardkjøre seg da, men det tar ganske lang tid :P

Tålmodighet er viktig om en ønsker ett varig resultat!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...