Gå til innhold

Blush anbefaling?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Era_*
Skrevet

Jeg trenger ny blush og søker derfor etter anbefalinger. Jeg har brukt blush fra I.D og everyday minerals, men ønsker nå en i kompakt form. Noen som har prøvd Dior sine? Ser at de har nydelige farger (ønsker en som går mot rødtoner).

Anbefalinger ønskes, og gjerne nettbutikker hvor jeg får tak i disse:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Era_*
Skrevet

En ting til; trenger en ny blush-kost, gjerne en stor og myk kost. Hvilke bruker dere, og er dere fornøyd?

Skrevet

Vet ikke med blusher, men MAC og Sigma har veldig gode blushkoster. :)

Skrevet

Jeg bruker Sigma SS168 til blush, og er veldig fornøyd med den :) Av blusher så er jeg veldig glad i de fra Benefit som kommer i kjempesøte bokser:

Benefit Cosmetics

Heidi :)

Skrevet

Liker godt Riches fra ID, men NARS Orgasm er den beste kompakte:)

Gjest Gjest_Era_*
Skrevet
Liker godt Riches fra ID, men NARS Orgasm er den beste kompakte:)

Nars Orgasm, er den fin til hverdags? Hvilken farge er det?

Skrevet
Nars Orgasm, er den fin til hverdags? Hvilken farge er det?

Den mest universale peachyrosa fargen som passer til alt og nesten alle.

Gjest Gjest_Era_*
Skrevet
Jeg bruker Sigma SS168 til blush, og er veldig fornøyd med den :) Av blusher så er jeg veldig glad i de fra Benefit som kommer i kjempesøte bokser:

Benefit Cosmetics

Heidi :)

Den kosten får man vel ikke kjøpt eneltvis, kun i pakken? Det var dumt. Andre gode alternativer? Evt noen som har denne kosten å selge?

Gjest Gjest_Era_*
Skrevet

Mente enkeltvis (ikke eneltvis).

Skrevet
Mente enkeltvis (ikke eneltvis).

De kostene som kommer med benefit er ikke særlig.

Skrevet
Den kosten får man vel ikke kjøpt eneltvis, kun i pakken? Det var dumt. Andre gode alternativer? Evt noen som har denne kosten å selge?

Kjøp hele pakken ;) Hehe. Alle kostene er utrolig gode :)

Eventuelt så har de noen løse koster som også er gode til blush, hender ofte jeg bruker Sigma SS187, og den selges løst :)

Kostene fra Benefit er ikke noe særlige nei, men blushene er :D

Gjest Gjest_Era_*
Skrevet

Har sett litt på nettet om Nars og Benefit blushene, ser ut som det er ganske mye skimmer i Nars Orgasm. Stemmer det? Hva med Benefit, har den skimmer? I utgangspunktet tror jeg at en matt blush vil være finest til meg (til hverdags).

Skrevet
Har sett litt på nettet om Nars og Benefit blushene, ser ut som det er ganske mye skimmer i Nars Orgasm. Stemmer det? Hva med Benefit, har den skimmer? I utgangspunktet tror jeg at en matt blush vil være finest til meg (til hverdags).

Nars Orgasm har litt shimmer i ja. Men det gir bare en sunn glød i mine øyner. Nars Super Orgasm har glitter i seg.

Skrevet

hva med å prøve en blushpalett fra Coastal Scents?

jeg har ikke denne selv, men har veldig lyst på den, mange fine blushfarger her, og noen av dem er matte :)

Skrevet

Jeg må erlig talt si at jeg elsker NARS Orgasm! Det ser kanskje ut som om det er mye glitter men man får kun er sunn, narurlig glød som ser naturlig og fresh ut. NARS Super Orgasm derimot har utrolig mye skimmer i seg, kanskje du har sett på den?

Skrevet
Jeg må erlig talt si at jeg elsker NARS Orgasm! Det ser kanskje ut som om det er mye glitter men man får kun er sunn, narurlig glød som ser naturlig og fresh ut. NARS Super Orgasm derimot har utrolig mye skimmer i seg, kanskje du har sett på den?

Du blander sammen litt ordene. Orgasm har shimmer. Super Orgasm har store glitterflak nærmest.

Skrevet
Nars Orgasm har litt shimmer i ja. Men det gir bare en sunn glød i mine øyner. Nars Super Orgasm har glitter i seg.

Ser ut til at den må prøves.:)

Noen tips til hvilken nettbutikk som selger den billigst?

Skrevet
Den var ganske dyr, ser jeg. Hm, da burde man være rimelig sikker på at fargen er riktig. Tør jeg satse på ebay, eller er det mye fake Nars der ute?

Den varer veldig lenge, og om du ikke kler den så er der nok alltids noen som vil kjøpe den.

Ebay har litt fake vil jeg tro, så kjøp av top rated selgere, og vær meget obs på at der er mye super orgasm, så du ikke tar feil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...