Gå til innhold

Feste hairextension med lim selv- ikke frisør?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Natalie_*
Skrevet

Hei,

jeg fikk festet hairextension da jeg var i Alanya i august, tok det ut før jul.

Nå har jeg kjøpt "nytt" hår igjen fra ebay, med limte ender. Har også kjøpt smeltetang og lim, men lurer på om det går greit å gjøre dette selv, altså med hjelp fra samboer/vennine? Noen med erfaringer?

Finnes det et sted på nettet med oppskrift? :)

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vær obs på at hvis du gjør det feil, kan du ende med å få infeksjoner i hårrøttene, noe som kan gjøre veldig vondt, og håret kan dette ut. Jeg hadde gjort det hos frisør.

Skrevet

ville absolutt IKKE gjort det selv! festene må jo festes slik at de ikke synes, dette tror jeg ikke du kan så mye om. Ville ikke tatt en sånn sjangse med håret, dra til frisøren hvis du absolutt skal ha den type extension. hvorfor ikke med clips når du ikke vil til frisøren.. ?

Gjest Gjest_Natalie_*
Skrevet

Angrer på at jeg kjøpte det nå, men har liksom ikke penger igjen, og så måå- eller vil- jeg ha langt hår til dåp neste helg! :) Hva tar en frisør til å feste det, om jeg har håret da? Noen som vet?:)

Skrevet
Angrer på at jeg kjøpte det nå, men har liksom ikke penger igjen, og så måå- eller vil- jeg ha langt hår til dåp neste helg! :) Hva tar en frisør til å feste det, om jeg har håret da? Noen som vet?:)

Er det extensions med tape eller voks du har?

Skrevet

selg videre om mulig. Kjøp clip-ons om du skal styre selv.

Gjest Gjest_Fredrikke_*
Skrevet

Jeg og en venninne har satt på extension på hverandre mange ganger med et supert resultat! Kan anbefale deg å se på youtube hvordan man går frem for å feste punktene. Er veldig enkelt å greit så lenge du finner en venninne som gjør det nøye og har litt tålmodighet... tar litt tid :) Lykke til!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...