Aurela Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har en mp3spiller som jeg kan ja videofiler på, men alle filene min er filtype VLC media file (.avi) (.avi)(om dere skjønner hva det er). Hvordan kan jeg omformatere filene til noe som går på mp3spilleren? Finnes det noen enkle gratisprogrammer dere kan anbefale meg?
Henkie Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har en mp3spiller som jeg kan ja videofiler på, men alle filene min er filtype VLC media file (.avi) (.avi)(om dere skjønner hva det er). Hvordan kan jeg omformatere filene til noe som går på mp3spilleren? Finnes det noen enkle gratisprogrammer dere kan anbefale meg? Hva slags mp3 spiller? Hva slags PC eller Mac?
Aurela Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2010 Hva slags mp3 spiller? Hva slags PC eller Mac? Pcen er en fujitsu simens, og mp3spilleren er fra sony, model NWZE436F.
Henkie Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Pcen er en fujitsu simens, og mp3spilleren er fra sony, model NWZE436F. Ok. Da kan desverre ikke jeg hjelpe. Kjenner bare løsninger for Mac. Beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå