Gjest kisslover Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Jeg skal på date nr 2 med en kjempesjarmerende gutt, - og jeg er selvsagt kjempenervøs! Han spurte om vi skulle treffes igjen etter 1 date! Gjett om jeg ble kjempe glad! Hvis kjemi og alt er på plass i kveld, har jeg lyst å kysse han men er redd å skremme han vekk! Hvem av dere tok initiativ? Hvordan skjedde det? Endte det bra?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Som jente ville jeg ikke bekymret meg over det. Jeg liker at gutten er litt frempå. Dersom han ikke prøver å kysse meg på date nummer to, tror jeg ikke han er så mye å spare på for meg.
Gjest Elijah Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Om mulig, så kysser jeg alltid så fort det følest naturlig. Date 2 er veldig sent for min del, men det kan skje. Tror ikke jeg har opplevd så mange ganger at en jente tar initiativ på denne fronten, men jeg hadde selvsagt blitt kjempeglad for det. Jeg kan garantere deg at han har lyst til å kysse deg, men han er trolig like nervøs og usikker som deg. Derfor, gjør det enkelt for ham og gi ham positive signaler: Ta på ham når det føles naturlig. F.eks lekent i begynnelsen (mer flørtete som å gi ham et dytt og slikt). Se på ham med lengsel i øynene. Fukt lippene dine forsiktig med tungen (ikke overdrevent selvsagt). Se på munnen hans. Om han ikke skulle ta hintet eller tør ta steget i løpet av kvelden og du blir utålmodig, så kan du enkelt si noe àla: "Har du lyst til å kysse meg?" Eller. "Har ikke du tenkt å kysse meg snart?" La oss høre hvordan det går. Lykke til!)
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Om mulig, så kysser jeg alltid så fort det følest naturlig. Date 2 er veldig sent for min del, men det kan skje. For min del er det alt for tidlig
Gjest gjest 2 Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 For min del er det alt for tidlig Jahh, herregud, er HELT enig! Med mindre date nr 2 er på en Valentinesdag, så klart.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 14. februar 2010 #6 Skrevet 14. februar 2010 Jahh, herregud, er HELT enig! Med mindre date nr 2 er på en Valentinesdag, så klart.
Bentix Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Gjør det når det føles naturlig er vel ikke så farlig hvor mange dater dere har vært på min mening værtfall!
Gjest brutal_mann Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Kysset vel ikke før ute i knull tre eller fire...
Alladin Skrevet 14. februar 2010 #9 Skrevet 14. februar 2010 Kysset vel ikke før ute i knull tre eller fire... 1
Gjest hæ? Skrevet 14. februar 2010 #10 Skrevet 14. februar 2010 Som jente ville jeg ikke bekymret meg over det. Jeg liker at gutten er litt frempå. Dersom han ikke prøver å kysse meg på date nummer to, tror jeg ikke han er så mye å spare på for meg. kan tenkes han er redd? du kan jo og ta ansvar...er kjemien der så bør jo du og passe på å sikre deg...
Snipa Skrevet 15. februar 2010 #11 Skrevet 15. februar 2010 Kysset vel ikke før ute i knull tre eller fire... Men dere var vel fremdeles på første date da ;-)
Gjest Zienna Skrevet 16. februar 2010 #12 Skrevet 16. februar 2010 Jeg synes det er kult med gutter som er frempå, så det er ingen hindring å kysse på 1. date om kjemien er tilstede. Jeg datet i en periode en type som var veldig keen, tok meg i hånda, klemte meg, ga meg masse komplimenter og greier, men det tok sin tid før kysset kom. Jeg forstod raskt at det ikke var det eneste han var usikker på, så om jeg ikke får noe kyss etter 2. date blir jeg ganske skeptisk. Håper daten går bra, lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #13 Skrevet 16. februar 2010 Jeg datet i en periode en type som var veldig keen, tok meg i hånda, klemte meg, ga meg masse komplimenter og greier, men det tok sin tid før kysset kom. Jeg forstod raskt at det ikke var det eneste han var usikker på Ja, var ikke det bra da?
Gjest Zienna Skrevet 16. februar 2010 #14 Skrevet 16. februar 2010 Ja, var ikke det bra da? Nei. Jeg er ikke av typen som ligger med hvem som helst, men jeg synes han bør være modig nok til å kunne gi meg et kyss etter to dates. Greit å se hvor det bærer hen, liksom.
Ethereal Skrevet 16. februar 2010 #15 Skrevet 16. februar 2010 Jeg var full første gang jeg kysset min nåværende kjæreste. Husker ikke helt hva som skjedde, annet enn at det ble heftig klining på sofaen utover kvelden... :D
Gjest Elijah Skrevet 16. februar 2010 #16 Skrevet 16. februar 2010 To måneder for tidlig? Vel, jeg respekterer at alle har ulike grenser, men da håper jeg at du dater flere samtidig. Årene går fort om man bruker så lang tid på å finne ut om man liker noen eller ikke Ellers liker jeg dårlig hele konseptet "dating" egentlig. Masse møter etter møter hvor vi lyver til hverandre og prøver å presentere våre beste sider for å imponere hverandre? Tror mange har gått seg på en smell her når hverdagen kommer? Nei. Da liker jeg heller å oppnå det andre bruker 10 dater på i løpet av første møte. Gjerne hjemme hos en av oss med en flaske vin, ost, kjeks og lidenskapelig samtale :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #17 Skrevet 16. februar 2010 To måneder for tidlig? Vel, jeg respekterer at alle har ulike grenser, men da håper jeg at du dater flere samtidig. Årene går fort om man bruker så lang tid på å finne ut om man liker noen eller ikke Ellers liker jeg dårlig hele konseptet "dating" egentlig. Masse møter etter møter hvor vi lyver til hverandre og prøver å presentere våre beste sider for å imponere hverandre? Tror mange har gått seg på en smell her når hverdagen kommer? Nei. Da liker jeg heller å oppnå det andre bruker 10 dater på i løpet av første møte. Gjerne hjemme hos en av oss med en flaske vin, ost, kjeks og lidenskapelig samtale :rødme: Absolutt enig med deg der. Men det kan bli problematisk(for meg) siden jeg kan bli usikker i etterkant; vil han noe mer, var det bare for å få sex(hvis vi gikk så langt)? Henger nok sammen med at jeg ønsker en del bekreftelse...og at jeg ikke alltid er like modig til å ta iniativ i begynnelsen til for eks en klem. Nå har jeg en greie på gang hvor vi gjorde nettopp det; vin, sofa og samtaler, flørt og sex. Tror begge fortsatt er interessert, men nå er vi på 10møterstadiet som du prater om. Litt frustrerende. Hva gjør man? Jeg har lyst å nærme meg han, men det er liksom ingen åpning..
Gjest Elijah Skrevet 16. februar 2010 #18 Skrevet 16. februar 2010 Nå har jeg en greie på gang hvor vi gjorde nettopp det; vin, sofa og samtaler, flørt og sex. Tror begge fortsatt er interessert, men nå er vi på 10møterstadiet som du prater om. Litt frustrerende. Hva gjør man? Jeg har lyst å nærme meg han, men det er liksom ingen åpning.. Hva mener du med ingen åpning? Kan ikke du sende ham en søt melding eller noe? Nå kjenner jeg ikke situasjonen, men det er jo mulig han ikke ville noe mer enn sex. Hvilke inntrykk eller signaler har han gitt deg? Selv sier jeg alltid klart i fra om at jeg ikke er interessert i et seriøst forhold per i dag, noe som gjør at en del damer ikke er interessert i å gå videre, men jeg slipper ihvertfall at noen blir såret og finner det ut for sent. De fleste menn er nok ikke slik desverre.
Stillest vann Skrevet 16. februar 2010 #19 Skrevet 16. februar 2010 Skal vi se... første møte IRL: 1) "Hei" 2) Klem 3) Full klinings Så det tok vel et par sekunder. Men vi hadde snakket mye på telefonen først da
Gjest Diane Skrevet 17. februar 2010 #20 Skrevet 17. februar 2010 Han bør ha guts til å kysse meg på 1.date om han føler at det er kjemi der. Liker menn som har selvtillit nok til å satse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå