Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #1 Del Skrevet 13. februar 2010 Noen som vet om det går? Finner ikke noe info om det på siden dems. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #2 Del Skrevet 13. februar 2010 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finn R Grådige Skrevet 15. februar 2010 #3 Del Skrevet 15. februar 2010 Logg deg inn og gå på PROFIL. Nederst finner du 'slett bruker'. Nå vet ikke jeg grunnen til at du ønsker å fjerne denne, men det finnes jo mange alternative rubrikksteder.....gratis og gode. Bare å søke på: rubrikkannonse gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Del Skrevet 4. oktober 2015 Vekker denne gamle tråden - noen som vet dette? Det står ikke under "Min FINN", ikke under "Innstillinger" og ikke under "Endre profil". Tydelig at finn.no har klart å ordne det slik at man ikke kan fjerne seg fra dem... Anonymous poster hash: c0e88...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Del Skrevet 4. oktober 2015 Vekker denne gamle tråden - noen som vet dette?Det står ikke under "Min FINN", ikke under "Innstillinger" og ikke under "Endre profil". Tydelig at finn.no har klart å ordne det slik at man ikke kan fjerne seg fra dem... Anonymous poster hash: c0e88...c36 Send en melding til og spør da vel! Eller til SPID. Anonymous poster hash: 32d3a...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Del Skrevet 4. oktober 2015 Hvordan ser du for deg at en som har lagt ut noe til salgs skal kunne slette brukeren sin? Hvilken informasjon er det du ønsker slettet? Anonymous poster hash: 1d440...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 4. oktober 2015 #7 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Tok meg ærlig talt ikke så langt tid å finne svaret. Neste gang bare lag en ny tråd. Synes det er en uting å dra opp gamle tråder og KG ELSKER at vi spammer samme emne en million ganger. Endret 4. oktober 2015 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå