AnonymBruker Skrevet 2. juni 2020 #141 Del Skrevet 2. juni 2020 På 13.2.2010 den 13.35, Cuckold skrev: Nei, det er helt greit. Disse guttene er jo over den seksuelle lavalder, og mange av dem har forlengst "debutert" med voksensex. Det er heller ikke slik at sex for sexens skyld er ukjent for gutter i den alderen, så jeg kan ikke se noe galt i å innlede slike rene seksuelle forhold. (Går ut fra at det er det du snakker om, at det ikke er så aktuelt å finne seg en kjæreste på den alderen?) Guttene må jo ofte konkurrere med eldre og rikere gutter om jentene i eget kull, så bare fint at man kan få litt sex den andre veien. For det finnes «barnesex», eller? Anonymkode: 92436...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2020 #142 Del Skrevet 2. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp! 20 åringer begynner stort sett å bli litt mer voksne i huet. Grøss ja, sett veldig mye av dette! For meg blir det veldig feil ihvertfall 😬 under 20, ihvertfall under 18 er fortsatt barn etter min mening Haha, ja lyster og hva som er tollerant endrer seg med årene, det er nok derfor vi har så forskjellige svar på dette... Når jeg var ungdom ville jeg jo bare ha kvinner som var mye eldre enn meg, men det var jo bare for sex, varm og god var de alle... Nå vil jeg nesten bare ha kvinner i min egen alder, vi har så mye mere å prate om... vi forstår hverandre, og de er mye bedre enn dagens 20 åringer på mange vis🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jokke1 Skrevet 2. juni 2020 #143 Del Skrevet 2. juni 2020 (endret) . Endret 2. juni 2020 av jokke1 trodde jeg var anonym ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 9. juli 2020 #144 Del Skrevet 9. juli 2020 On 2/13/2010 at 1:35 PM, Cuckold said: Nei, det er helt greit. Disse guttene er jo over den seksuelle lavalder, og mange av dem har forlengst "debutert" med voksensex. Det er heller ikke slik at sex for sexens skyld er ukjent for gutter i den alderen, så jeg kan ikke se noe galt i å innlede slike rene seksuelle forhold. (Går ut fra at det er det du snakker om, at det ikke er så aktuelt å finne seg en kjæreste på den alderen?) Guttene må jo ofte konkurrere med eldre og rikere gutter om jentene i eget kull, så bare fint at man kan få litt sex den andre veien. On 6/2/2020 at 10:57 PM, AnonymBruker said: For det finnes «barnesex», eller? Anonymkode: 92436...7f5 Ja, barn har seksualitet, og det er helt normalt at barn utfolder seg seksuelt med barn på samme alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #145 Del Skrevet 9. juli 2020 56 minutter siden, Cuckold skrev: Ja, barn har seksualitet, og det er helt normalt at barn utfolder seg seksuelt med barn på samme alder. Det som er vanlig er at barn utfører overgrep på andre barn, ikke at de utfolder seg seksuelt, som du sier. Anonymkode: 90c87...055 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erikhansen Skrevet 11. juli 2020 #146 Del Skrevet 11. juli 2020 På 13.2.2010 den 13.47, Gjest Gjest skrev: Det eneste jeg kan si er at om dette hadde blitt sakt av en mann så hadde han blitt peppra ned av sinte damer som mente han hadde et forskrudd syn på kvinner/jenter og seksualitet. Garantert. Har startet en slik tråd en gang som anonym. Det var noen som ymtet om pedofili. Selv om dette var snakk om jenter over seksuell lavalder. Denne siden er overøst med obbeltmoralister, men er med på å gjøre dette forumet mer «spennende». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #147 Del Skrevet 11. juli 2020 Jeg er gutt på 19, og liker også damer som er eldre enn meg bra det finnes flere der ute da. Anonymkode: a3f17...118 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3lis3 Skrevet 11. juli 2020 #148 Del Skrevet 11. juli 2020 På 13.2.2010 den 16.33, Gjest nobilian skrev: *** Jeg er mann på 30, og tenner veldig på 17-årige jenter, så jeg synes ikke det er feil av deg. Det er som du sier, det er noe med den stramme huden, de litt "uferdige" kroppene, de keitete og uerfarne bevegelsene i senga. Herlig. Send meg PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #149 Del Skrevet 11. juli 2020 2 timer siden, 3lis3 skrev: Send meg PM Det flagget betyr at han tuller/er ironisk. Anonymkode: 90c87...055 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinksten Skrevet 11. juli 2020 #150 Del Skrevet 11. juli 2020 Jeg debuterte som 17-åring med en dame på 34. Utrolig deilig opplevelse, husker jeg ble UTROLIG positivt overraska da jeg begynte å nærme meg å komme, hun hoppa av meg og sugde i seg hver siste lille dråpe. Det er jo virkelig en flott bonus når det er første gangen. Det positive var jo at man fikk en skikkelig frisk start på sexlivet, som la lista for senere eventyr. I dag er jeg en BDSMer, kan godt hende jeg ikke hadde utviklet meg hit med tiden, hadde det ikke vært fordi det var så pirrende og spennende fra første gang. Før øvrig enig med tidligere talere. Hadde dette vært en mann som likte yngre jenter, så hadde han fått passet sitt påskrevet, at han var heslig, og måtte la jentene være i fred. Når seksuell lavalder er satt til 16 år, så er den satt der av folk som har langt bedre peiling på dette enn menigmann. La loven moralisere, også kan vi alle nyte det som er innenfor de rammene. Så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #151 Del Skrevet 11. juli 2020 4 minutter siden, Kinksten skrev: Det positive var jo at man fikk en skikkelig frisk start på sexlivet, som la lista for senere eventyr. I dag er jeg en BDSMer, kan godt hende jeg ikke hadde utviklet meg hit med tiden, hadde det ikke vært fordi det var så pirrende og spennende fra første gang. Kan jeg spørre hvilken retning dette tok deg i? Anonymkode: 90c87...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #152 Del Skrevet 11. juli 2020 Jeg har også plutselig (for et halvt år siden) begynt å tenne noe voldsomt på yngre gutter. Ikke sååå unge som 16-17, mer 20-22. Er 26 selv. Har alltid sagt at jeg ikke tenner på gutter på min alder, og har alltid ville hatt gutter som var minst 5 år eldre, kunne gjerne være 50 også. Vil ha en kjekk, yndig, men "ferdig" gutt som er uerfaren og som jeg kan "forme selv". Herlighet slike gutter er vakre 🤩 Har tenkt flere ganger å lage en tråd om det på KG, men turte ikke fordi jeg trodde det nesten var litt tabu. Men så dukket denne opp da. Anonymkode: 312d2...199 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winzent Skrevet 11. juli 2020 #153 Del Skrevet 11. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også plutselig (for et halvt år siden) begynt å tenne noe voldsomt på yngre gutter. Ikke sååå unge som 16-17, mer 20-22. Er 26 selv. Har alltid sagt at jeg ikke tenner på gutter på min alder, og har alltid ville hatt gutter som var minst 5 år eldre, kunne gjerne være 50 også. Vil ha en kjekk, yndig, men "ferdig" gutt som er uerfaren og som jeg kan "forme selv". Herlighet slike gutter er vakre 🤩 Har tenkt flere ganger å lage en tråd om det på KG, men turte ikke fordi jeg trodde det nesten var litt tabu. Men så dukket denne opp da. Anonymkode: 312d2...199 Er 19 for ungt eller🙈😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #154 Del Skrevet 11. juli 2020 6 minutter siden, Winzent skrev: Er 19 for ungt eller🙈😊 Neh! Anonymkode: 312d2...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winzent Skrevet 11. juli 2020 #155 Del Skrevet 11. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neh! Anonymkode: 312d2...199 Du er anonym så får ikke sendt pm, men send meg gjerne en🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinksten Skrevet 11. juli 2020 #156 Del Skrevet 11. juli 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvilken retning dette tok deg i? Anonymkode: 90c87...055 At det var såpass "grensesprengende" første gangen, gjorde jo at terskelen ble høy for hva som var litt ekstra gøy. (Traff henne på nettet, hun ble sendt til meg av elskeren sin i tillegg) Så jeg tror kanskje at det gjorde noe med meg å oppleve noe såpass sprekt første gangen. Jeg fikk i hvert fall smaken på å gjøre ting litt utenom det vanlige fra første sekund, så når andre drev å fiklet med BH'er, så ble jeg knulla med strapon liksom 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #157 Del Skrevet 11. juli 2020 16 timer siden, erikhansen skrev: Garantert. Har startet en slik tråd en gang som anonym. Det var noen som ymtet om pedofili. Selv om dette var snakk om jenter over seksuell lavalder. Denne siden er overøst med obbeltmoralister, men er med på å gjøre dette forumet mer «spennende». Men slike tråder har jo vært her ofte og dukker opp jevnlig og det er ikke slik at det florerer av sinte damer da? Noen vil nok reagere, men de fleste gjør ikke det. Og man må skille mellom de som er sinte og vræler mot deg vs de som stiller spørsmål til deg og spørsmålene er noe kritiske. Også kommer det gjerne an på hvordan ting fremlegges og hva man skriver.. Å for eksempel skrive "Er 45år og går kun etter de under 25 for de er stramme og deilige og har en trang ubrukt mus. 25+ er søppel og ikke noe jeg vil røre meg borti siden de har falmet for lenge siden." da forteller man hvilket nedlatende syn han har på de under 25 der de er bare er redusert til stramme høl han vil bruke samtidig som han slenger dritt til 25+ og rett ut forteller at de er verdiløse. Om en derimot skriver "Er 37 år og går for de som er under 35 og helst i 20 årene fordi kvinner på min alder gjerne har barn fra før eller så skal de ha barn fortest mulig. Jeg vil heller finne en som jeg kan være med noen år før vi tenker på å få barn." så er det noe annet. Man gir en grunn som er noe legitim og forståelig, selv om det bunner i fordommer om at med en gang en kvinne blir 30 så er det barn som er fokus nr.1 og vi blir helt desperate etter å finne noen, noe de fleste burde vite ikke stemmer med majoriteten av de over 30. Mulig noen vil reagere på det, men hallo...her inne reagerer jo folk på ALT😉🙄 Eksempel 1 er mer vanlig å se enn Eksempel 2 og da er det egentlig ikke så rart at noen reagerer? Anonymkode: 547e0...f6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 12. juli 2020 #158 Del Skrevet 12. juli 2020 På 13.2.2010 den 12.23, Gjest meridy skrev: jeg er en jente på 26, som tenner noe voldsomt på 16-17 år gamle gutter. jeg tenner veldig på de tynne kroppene dems, som ikke er heeelt utviklet, og som ofte har en pikk som ikke er i proposjon med kroppen dems. jeg tenner og på det at de kan være jomfru, og at de igjen kan tenne på en "gammel dame" som meg. er dette helt feil av meg? Tittelen er endret. Phaedra,mod Nei, dette er ikke feil av deg. Det er helt greit å tenne på hva som helst så lenge det ikke er noe som skader andre på en eller annen måte. Skal din fantasi settes ut i livet så er det visse hensyn du bør ta, siden aldersforskjellen og maktforholdet mellom dere er så skjeivfordelt. Ikke skam deg over det du tenner på, det er altså helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå