Gå til innhold

jeg tenner på yngre gutter.

Gjest meridy

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke mine egne øyne når jeg leser..

Dette er en hver ung gutts DRØM! Jeg kan rett og slett ikke skjønne at det faktisk finnes så mange kvinner som liker dette? Her har jeg alltid gått rundt og trodd at dette bare var fantasi og film, men nååå.. Nå er det på tide med jakt! Er 19, og skal holde øynene åpne framover for å si det sånn!

Damn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ♥B♥B♥

For meg går det andre veien , 20+ . :hjerte:

Jeg er selv 20 , da ..

Endret av Seniorita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

jeg er en jente på 26, som tenner noe voldsomt på 16-17 år gamle gutter.

jeg tenner veldig på de tynne kroppene dems, som ikke er heeelt utviklet, og som ofte har en pikk som ikke er i proposjon med kroppen dems.

jeg tenner og på det at de kan være jomfru, og at de igjen kan tenne på en "gammel dame" som meg.

er dette helt feil av meg? :sjenert:

[

Jeg er ei dame på 29, men jeg ser mye yngre ut, de fleste hadde tippet at jeg var mellom 21 og 23.

Jeg tenner på unge gutter, de er jo så pene,uerfarne som regel, og de tenner på eldre damer .

For ikke så lenge siden hadde jeg sex med 2 19-åringer (ikke samtidig så klart) og det var den deiligste opplevelsen noensinne, de forgudet meg :goodbye:

Min aldersgrense er 18, siden jeg selv er 29.

Men gå for det, jeg kan garantere deg at du aldri vil angre ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cougar

Jeg har de siste årene utviklet en sans for yngre menn. Det er kun tilfeldigheter som har ført til at jeg har fått erfaringer med "gutter", deriblant at jeg ser såpass mye yngre ut enn jeg egentlig er at jeg lett tiltrekker meg menn som er mer enn ti år yngre. (For the record; Jeg jakter ikke på unge menn, de tiltrekkes av meg. Og jeg jager dem ikke avgårde akkurat...)

Det er utrolig fascinerende å endelig kunne ha sex med en mann (gutt?) som holder ut minst like lenge som meg. Han er hard hele tiden, og er den første jeg har hatt sex med som har fått meg til å ejakulere bare fordi vi kan holde på lenge nok.

Vi har det fantastisk moro sammen. Jeg har vært veldig bekymret for at jeg skal overkjøre ham på noen måte fordi jeg er såpass målrettet som jeg er, så vi har snakket en del om situasjonen og kommet frem til at det er en ren vinn/vinn-situasjon.

Det er selvsagt ikke snakk om å innlede et forhold, men det innebærer faktisk mer enn bare sex. Vi bryr oss om hverandre, snakker mye sammen, og nyter det vi har mens vi kan. Snart er det på tide å jage ham videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Skjønner TS godt. Selv liker jeg stort sett bare jenter i 16-17 års alderen. De er stramme i fisken, og ennå ikke ødelagt av voksenlivets trivialiteter. Jenter i den alderen er også lette å imponere. Har god økonomi, fint hus og en sprek bil, og da faller dem som fluer. Har også et par 'på oppforing' under 16 som jeg bare går å gjeter på. Ingenting er som å ta jomfrudommen på en jente som nettopp har fyllt 16. Det er noe eget ved det. Har vel sprettet jomfruhinna på en 15-20 jenter nå. Digg. Bare synd de blir så fort 18 og helt uaktuelle for videre lek.

Så kjære TS. Lev livet :)

Jørn Henning.

Hva slags bil er det småfrøene tenner mest på?

Til trådstarter:

Selv hadde jeg i 16-18årsalderen en voldsom fetishliknende dragning mot forfall, og tente så rått på damer i førtiårene, mens de ennå hadde litt restvedi igjen, før de skiftet ham, på en måte.

Du må bare kjøre på. Hvis de ikke liker deg, stikker de av. Liker de deg, stikker de deg. Er ikke verre.

Lykke til. Noen har fordommer mot deg uansett hva du gjør eller ikke. Så nyt livet ditt etter dine ønsker, ikke etter fremmede menneskers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv hadde jeg i 16-18årsalderen en voldsom fetishliknende dragning mot forfall, og tente så rått på damer i førtiårene, mens de ennå hadde litt restvedi igjen, før de skiftet ham, på en måte.

Omg.

Sjarmerende menneskesyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg.

Sjarmerende menneskesyn.

Noen har fordommer mot deg uansett hva du gjør eller ikke. Så nyt livet ditt etter dine ønsker, ikke etter fremmede menneskers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes det er kvalmt å se kvinner med gutter som er så unge at de kunne vært deres sønner. Eier ikke kvinner selvrespekt lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er kvalmt.

Verre blir det av at de færreste kvinner ville syntes det var greit at en mann på nesten 30 hadde pult dattera deres på 17, det blir noe dobbeltmoralsk.

Kan ikke du heller spare moralprekenen din til alle de voksne mannfolka som tenner på tenåringsjenter? Men du er av det slaget som er mest opptatt av å påpeke kvinners dobbeltmoral? Hvor har du det fra at kvinnenen i denne tråden, som innrømmer at de tenner på unge gutter, er kritiske til voksne menn som tenner på unge jenter?

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kan ikke du heller spare moralprekenen din til alle de voksne mannfolka som tenner på tenåringsjenter? Men du er av det slaget som er mest opptatt av å påpeke kvinners dobbeltmoral? Hvor har du det fra at kvinnenen i denne tråden, som innrømmer at de tenner på unge gutter, er kritiske til voksne menn som tenner på unge jenter?

Når du befinner deg på et debattforum så må du faktisk tåle å høre andres meninger.

Og å moralisere over hvorvidt moral er riktig å ytre eller ikke er også en moralpreken.

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er 37 og VELDIG klar for ett eventyr med en yngre mann (mellom 22 og 28 kanskje), det har vel noe med at vi "voksne" damer har en del erfaring, og vet hva vi vil ha, og er ikke redde for å be om det (ihvertfall ikke jeg).

Tror nok jeg kunne lært en unggutt ett og annet ;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ung mann 20

På sider som hemmelig.com og lignende er steder der eldre kvinner ofte treffer yngre menn, og jeg har selv truffet en eldre dame på en slik side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er 37 og VELDIG klar for ett eventyr med en yngre mann (mellom 22 og 28 kanskje), det har vel noe med at vi "voksne" damer har en del erfaring, og vet hva vi vil ha, og er ikke redde for å be om det (ihvertfall ikke jeg).

Tror nok jeg kunne lært en unggutt ett og annet ;-) hehe

Så det tror du! Min unge elsker (15 år yngre)var langt bedre enn flere eldre menn jeg har hatt sex med og det var han som lærte meg, og viste meg nye ting, ikke omvendt. Og jeg har hatt mange!

Mye rart man tror og har forestillinger om..men det finnes jo sikkert slikt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lillethomas

På sider som hemmelig.com og lignende er steder der eldre kvinner ofte treffer yngre menn, og jeg har selv truffet en eldre dame på en slik side.

Jeg traff faktisk en kvinne som var 15 år eldre enn meg der. jeg var 18år. Vi hadde det utrolig gøy ilag og vi bruker og møte hverandre i helgene. Hun bor helt i sør-norge og jeg i troms så det er en lang reise. Men det er så evig verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Larz92

jeg er en gutt på 17 (snart 18) som blir utrolig kåt av 25-40 som har erfaring og kan ta kontrollen :) er det ulovlig å skrive e post her? vil gjerne komme i kontakt med en av dere, ville vært dream come true!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Larzigjen

Hei kunne jeg få noen sider som hemmelig.com hvor jeg kunne prøve å finne meg en eldre dame å ha sex med som ser etter veldig unge uerfarne? skal gå til hemmelig.com nå, flere forslag eller ta kontakt med meg plz, digg å få gjort det i sommerferien ;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...