Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #21 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har lekt med den tanken selv, hehe. Ikke den største fantasien jeg har, men jeg har ved et par anledninger sett utrolig søte gutter som sikkert er rundt 16-17 og holdt blikkontakt en liten stund og tenkt skitne tanker. Jeg tenner litt på det at jeg kan lære dem opp og gi dem en sexopplevelse som det er null sjanse for at de kan få med jenter på sin egen alder. Føler også jeg har litt makta der.. når jeg har hatt øyenkontakt med disse småguttene så ser jeg at de liker meg og jeg føler egentlig det bare er å gå bort og si "hei, bli med hjem". Kanskje det skjer en dag. Har hatt sex med en 16åring når jeg var 20, og det er jo en litt spesiell opplevelse. De forguder deg og du oppfyller femti av deres sexfantasier på en gang, men samtidig så er de jo ikke særlig flinke. De jukker som bikkjer og kommer med en gang du legger tunga på pikken deres. Men for all del - det er litt hot at de blir så kåte at de ikke klarer å holde seg, og de er jo så virile at pikken blir hard igjen med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #22 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har lekt med den tanken selv, hehe. Ikke den største fantasien jeg har, men jeg har ved et par anledninger sett utrolig søte gutter som sikkert er rundt 16-17 og holdt blikkontakt en liten stund og tenkt skitne tanker. Jeg tenner litt på det at jeg kan lære dem opp og gi dem en sexopplevelse som det er null sjanse for at de kan få med jenter på sin egen alder. Føler også jeg har litt makta der.. når jeg har hatt øyenkontakt med disse småguttene så ser jeg at de liker meg og jeg føler egentlig det bare er å gå bort og si "hei, bli med hjem". Kanskje det skjer en dag. Har hatt sex med en 16åring når jeg var 20, og det er jo en litt spesiell opplevelse. De forguder deg og du oppfyller femti av deres sexfantasier på en gang, men samtidig så er de jo ikke særlig flinke. De jukker som bikkjer og kommer med en gang du legger tunga på pikken deres. Men for all del - det er litt hot at de blir så kåte at de ikke klarer å holde seg, og de er jo så virile at pikken blir hard igjen med en gang. . Hadde sakt ja til å bli med hjem jeg... så får du deg en "duracell kanin" å lære opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #23 Del Skrevet 17. februar 2010 Tenner helt klart på yngre gutter. Sett filmen "The Reader"? Love it Kate Winslet som har seg med en på 17! Jeg er 27, og ja, skulle gjerne hatt et seksuelt forhold til en på 17-18 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 17. februar 2010 #24 Del Skrevet 17. februar 2010 Tenner helt klart på yngre gutter. Sett filmen "The Reader"? Love it Kate Winslet som har seg med en på 17! Jeg er 27, og ja, skulle gjerne hatt et seksuelt forhold til en på 17-18 :D *** Jeg synes faktisk det er kvalmt. Verre blir det av at de færreste kvinner ville syntes det var greit at en mann på nesten 30 hadde pult dattera deres på 17, det blir noe dobbeltmoralsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #25 Del Skrevet 18. februar 2010 *** Jeg synes faktisk det er kvalmt. Verre blir det av at de færreste kvinner ville syntes det var greit at en mann på nesten 30 hadde pult dattera deres på 17, det blir noe dobbeltmoralsk. Nå vil vel de fleste foreldre helst ikke vite så mye om sine barns seksuelle preferanser, på samme måte som at sønnen/dattera har liten interesse/lyst til å vite av foreldrenes sexliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobilian Skrevet 18. februar 2010 #26 Del Skrevet 18. februar 2010 Nå vil vel de fleste foreldre helst ikke vite så mye om sine barns seksuelle preferanser, på samme måte som at sønnen/dattera har liten interesse/lyst til å vite av foreldrenes sexliv. *** At ingen vet gjør ikke ting mindre kvalmt. Det behøver heller ikke å være et reelt tilfelle for at mor skal ta stilling til problemstillingen, de fleste foreldre HAR nemlig et syn på hva de synes er greit eller ikke - også seksuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukkerlise Skrevet 22. februar 2010 #27 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg er ei dame på 36 og jeg tenner på unge gutter også.17-18 åringer som er uerfarne;))) nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann_40 Skrevet 23. februar 2010 #28 Del Skrevet 23. februar 2010 jeg er en jente på 26, som tenner noe voldsomt på 16-17 år gamle gutter. jeg tenner veldig på de tynne kroppene dems, som ikke er heeelt utviklet, og som ofte har en pikk som ikke er i proposjon med kroppen dems. jeg tenner og på det at de kan være jomfru, og at de igjen kan tenne på en "gammel dame" som meg. er dette helt feil av meg? Neida, helt OK, det er jo lov. Feks jeg er nokså voksen, 40 år og kunne tenkt meg å feie over noen 16-åringer jeg ser rundt forbi og i nabolaget. Ingenting å skamme seg over, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kim_* Skrevet 27. februar 2010 #29 Del Skrevet 27. februar 2010 vell, er 16 snart 17 selv jeg, og jeg hadde absulutt ikke hatt noe i mot å hatt noen til å lære meg noen triks, har hat sex med jenter på min egen alder..... la meg bare si at de er ikke stort å skryte av hehe, kunne tenkt meg noen som viste hva dem gjorde, ikke er sjenert, men fri som fuglen i sengen hehe. jaja, tviler på det skjer men man kan jo altids håpe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest quinde38 Skrevet 27. februar 2010 #30 Del Skrevet 27. februar 2010 Dere som skriver at dere tenner på gutter på 16-17, er det noe dere bare skriver fordi det er innenfor "det lovlige", og dermed allment akseptert? Mistenker litt at dere like gjerne kunne tenne på langt yngre gutter, men at dere ikke "tør" å skrive noe annet av frykt for reaksjoner. En gutt på 14 kan jo se ut som en på 18, mens en 18 åring godt kan se ut som en 14 åring osv......discusting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. februar 2010 #31 Del Skrevet 27. februar 2010 En gutt på 14 kan jo se ut som en på 18, mens en 18 åring godt kan se ut som en 14 åring osv......discusting... Det er vel mildt sagt sjeldent med 14 åringer som ser ut som de er 18? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest quinde38 Skrevet 27. februar 2010 #32 Del Skrevet 27. februar 2010 Det er vel mildt sagt sjeldent med 14 åringer som ser ut som de er 18? Man utvikler seg i ulikt tempo, så det er slett ikke umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. februar 2010 #33 Del Skrevet 27. februar 2010 Man utvikler seg i ulikt tempo, så det er slett ikke umulig. Nåh, jeg vil påstå at det er svært uvanlig... 4 år er mye i den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 #34 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja du har nok rett i det, hehehe. Godt vi er flere. Har ikke tenkt å lære dem noe, men heller la de få utforske meg, og trenger ikke være jomfru heller, men litt uerfaren bare. Har aldri hatt sex med en ung gutt da, sånn at det er sagt, men ønsker. Men hvis jeg vil la fantasien få utløp, hvor får jeg "tak i" disse? Er en gutt som ble 18 i desember, jomfru:( Hadde jeg møtt en eldre jente som sendte litt blikk;) ja så hadde jeg følt meg selv ganske heldig! Treffer du meg og "lar fantasien få utløp", så hadde det vert som å vinne i lotto for meg, snakker sikkert også for de fleste andre 17-18 år gammle guttene rundtom i de tusen hjem! Det er få dager jeg ikke går forbi jenter i midten av 20årene, og ikke kan hjelpe for å snu hodet etter dem når de har gått forbi:) men akk ja, sjansen for å møte en av dere jenter, og tilfeldigvis være den heldige, er vel også like liten som sjansen for å vinne i lotto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klok Skrevet 3. mars 2010 #35 Del Skrevet 3. mars 2010 Kvinner og menn er biologisk forskjellige. Derfor er det naturlig, men kvalmt, at eldre menn tenner på tenåringsjenter. Derimot er det unaturlig, men litt søtt, at eldre kvinner tenner på tenåringsgutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt 17 Skrevet 14. mars 2010 #36 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg skulle gjerne ligget med deg! jeg er 17 år, å tenner på eldre jenter ! jeg er slank og muskeløs :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. april 2010 #37 Del Skrevet 26. april 2010 Hei. Jeg er ei 34 år gammel jente som alltid har likt og vært sammen med yngre gutter. Men jeg har aldri gått under 26 år. For et år siden blir jeg "kjent" med en gutt på 20 - han stoppet til stadighet innom jobben min. Jeg har den jobben som en bijobb og jobber kun annenhver helg. Han fanget min interesse og det har vært litt flørting. Han visste jo ikke hvor gammel jeg var. Så de 2 siste mnd så har han vist enda mer interesse og han vet nå hvor gammel jeg er og han bryr seg lite. Folk tar meg for å være 26 ca og han er mye eldre enn mange gutter jeg kjenner på 26. Vi snakker godt sammen og kan tulle og tøyse. MEN i helgen når jeg jobbet, så endte det opp med at han lurte på nummeret mitt, som han fikk. Det hele begynte med at jeg sa jeg kunne klippe håret hans og vips så var han på døra mi - jeg ba han på middag dagen etterpå og så var han jaggu meg hos meg hele helgen. Det skjedde IKKE noe seksuelt annet enn at vi hygget oss med film, vi snakket, flørtet, kysset litt og bare koste. Han prøvde seg heller ikke på noe. Jeg har hørt fra hans venner at han er veldig seriøs. Ønsker et forhold, tenker på å få seg et hus snart (han har god jobb og tjener godt). Alle vennen hans nå vet at han har vært hos meg (jeg kjenner til noen av dem igjennom jobb også) og de synes dette er kjempebra.Jeg har ikke sagt noe til noen, alt jeg vet er at jeg tenker på dette 24/7 og kjenner at jeg kunne blitt skikkelig forelsket i han. Men jeg føler også at 14 år aldersforskjell er mye og at jeg ikke helt klarer å legge vekk tanker. Men han sier hele tiden at alder er kun et tall og at vi er så på bølgelengde eller. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre?? Jeg har vært singel en stund og har ingen barn. Hva tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. april 2010 #38 Del Skrevet 26. april 2010 Hei. Jeg er ei 34 år gammel jente som alltid har likt og vært sammen med yngre gutter. Men jeg har aldri gått under 26 år. For et år siden blir jeg "kjent" med en gutt på 20 - han stoppet til stadighet innom jobben min. Jeg har den jobben som en bijobb og jobber kun annenhver helg. Han fanget min interesse og det har vært litt flørting. Han visste jo ikke hvor gammel jeg var. Så de 2 siste mnd så har han vist enda mer interesse og han vet nå hvor gammel jeg er og han bryr seg lite. Folk tar meg for å være 26 ca og han er mye eldre enn mange gutter jeg kjenner på 26. Vi snakker godt sammen og kan tulle og tøyse. MEN i helgen når jeg jobbet, så endte det opp med at han lurte på nummeret mitt, som han fikk. Det hele begynte med at jeg sa jeg kunne klippe håret hans og vips så var han på døra mi - jeg ba han på middag dagen etterpå og så var han jaggu meg hos meg hele helgen. Det skjedde IKKE noe seksuelt annet enn at vi hygget oss med film, vi snakket, flørtet, kysset litt og bare koste. Han prøvde seg heller ikke på noe. Jeg har hørt fra hans venner at han er veldig seriøs. Ønsker et forhold, tenker på å få seg et hus snart (han har god jobb og tjener godt). Alle vennen hans nå vet at han har vært hos meg (jeg kjenner til noen av dem igjennom jobb også) og de synes dette er kjempebra.Jeg har ikke sagt noe til noen, alt jeg vet er at jeg tenker på dette 24/7 og kjenner at jeg kunne blitt skikkelig forelsket i han. Men jeg føler også at 14 år aldersforskjell er mye og at jeg ikke helt klarer å legge vekk tanker. Men han sier hele tiden at alder er kun et tall og at vi er så på bølgelengde eller. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre?? Jeg har vært singel en stund og har ingen barn. Hva tenker du? Jeg tenker i alle fall go for it! I og med at han allerede har en stabil jobb og vurderer husskjøp, så er han ikke som 20-åringer flest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørn Henning Skrevet 10. juni 2010 #39 Del Skrevet 10. juni 2010 Skjønner TS godt. Selv liker jeg stort sett bare jenter i 16-17 års alderen. De er stramme i fisken, og ennå ikke ødelagt av voksenlivets trivialiteter. Jenter i den alderen er også lette å imponere. Har god økonomi, fint hus og en sprek bil, og da faller dem som fluer. Har også et par 'på oppforing' under 16 som jeg bare går å gjeter på. Ingenting er som å ta jomfrudommen på en jente som nettopp har fyllt 16. Det er noe eget ved det. Har vel sprettet jomfruhinna på en 15-20 jenter nå. Digg. Bare synd de blir så fort 18 og helt uaktuelle for videre lek. Så kjære TS. Lev livet Jørn Henning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 10. juni 2010 #40 Del Skrevet 10. juni 2010 "Som du går å gjeter på"... haha...din lille provokatør! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå