Magenta Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Jeg trenger tips til bra renseserier for huden min. Ser at mange merker som blir anbefalt her på forumet er "helt fantastisk for tørr hud" eller "helt fantastisk for fet hud". Jeg har verken tørr eller fet hud, det eneste "problemet" er at den er litt sensitiv. Trenger noe som vil beholde huden min slik den er uten å gjøre den tørr eller fet, evt gjøre den enda finere
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Clarins. decleor rensemelk og tonifying lotion hoss hudpleier.Og Hydra floral dagkrem.Billig å bestille på nettet.
Jade Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Jeg bruker Decleor cleansing water. Da slipper man toner (jeg se ikke helt vits med rens som skal rense rens, så det passer meg bra. Jo færre produkter jo bedre). Jeg har normal/tørr hud. Denne skal være for alle hudtyper + at den er for sensitiv hud. Og det skader jo ikke. Feelunique har gjerne fortsatt tilbud på 400ml-flaskene sine? Når jeg har foundation på, må jeg gjerne ta noen omganger før det går vekk, men det synes jeg går helt greitt.
Vill&Vakker Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 (endret) Jan Marini bioglycolic facial cleansing Guinot hydra tendre cleansing cream Dermalogica spesial cleansing gel Endret 13. februar 2010 av Vill&Vakker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå