Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #1 Skrevet 13. februar 2010 Åå, jeg er så deprimert nå. jeg har alltid hatt smånupper i ansiktet, i 7-8 år, og endel kviser. Har nå fått MD formulations og det føles deilig å bruke. Men, aalt til og med der jeg aldri har hatt kviser kommer det nå "dritt ut", i form av hardt og mykt. Og blackheadene mine tyter ut, så de stikker ut av huden hele tiden i motsetning til før (fysj). Er det noen som har anelse hvor lenge dette vil holde på? Og har egentlig blackheadene en ende? Har brukt MD i to uker og blir bare verre og verre. Ante ikke at jeg hadde så mye guffent under der! Og pannen min ser like ille ut som når jeg var 13 år. Bleh. Flere som er i denne perioden som vil dele sine tanker?
psawyer Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Jeg har brukt MD i en måned nå, og nå begynner huden å roe seg. Tror det er veldig individuelt hvor lenge denne "utrenselsesperioden" varer, så du får bare være tålmodig... Selv om det ikke er noe gøy!
Gjest Distiller Skrevet 13. februar 2010 #3 Skrevet 13. februar 2010 Jeg bruker en kombinasjon av MD og Decleor. For min del gikk det et par-tre måneder før huden ble bra. Er veldig lite morsomt mens det står på, men jeg synes det var verdt det. Huden min har aldri vært så fin før
Papaya84 Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Jeg bruker en kombinasjon av MD og Decleor. For min del gikk det et par-tre måneder før huden ble bra. Er veldig lite morsomt mens det står på, men jeg synes det var verdt det. Huden min har aldri vært så fin før Hva er MD?
Gjest Vampen Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Hva er MD? http://www.feelunique.com/brands/md-formulations.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå