blue Skrevet 26. februar 2002 #21 Del Skrevet 26. februar 2002 uff her var det mye variasjoner i horrible navn! Det jeg syntes er verst er vell egentlig sammensttniger fr milde helvet.Har hørt ett par virkelig gode oppgjennom. -Kjell Willy -Kurt Carl Henrik og Ole Kåre Johnny ( jeg tuller ikke,gikk på folkehøgskole med de) -Kent Ivar Dette med fler,det sier litt om hvor jeg kommer fra i verden,jeg kommer fra harryland,hvor alle råneres råner er.Ikke rart jeg rømte å flyttet til Oslo! Blant Jenter så har jeg også hørt noen "fine" -Borgfrid Marie (hun bruker begge konsekvent) -Gunn Berit Åsså har du alle de grunsomme åtti talls navnene jeanette,annette,kine,line,ine,stine osv Cristel står også høyt oppe på navlisten over navn jeg IKKE kommer til å kalle barna mine. Det skal sies at kjæresten min er fra sogn og fjordane,det er ikke jeg,og jeg har hørt endel fantastiske navn der også! Blue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 26. februar 2002 #22 Del Skrevet 26. februar 2002 Hi, hi.... Ingen som har skrevet mitt navn heller her inne. Synes at jeg har et veeeldig fint navn, jeg da (..og det er IKKE Lula for de som måtte lure på det )12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netti Skrevet 26. februar 2002 #23 Del Skrevet 26. februar 2002 DORRIS HARRY12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. februar 2002 #24 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei hei! Hehe,ler litt av dere her over uvitenheten deres... Husk:Alt som er ut er in og alt som er in er ut.....Moderne,høh,jeg vet ikke jeg,jeg hadde da brukt de navnene jeg evt skulle ha brukt selvom de var moderne eller ikke! Klarer ikke helt å definere det ordet helt heller,siden jeg føler at ens stil,navn osv skal være personlige...Dessuten hater jeg ordet...Bare i veien hele tiden uansett! Jeg må inrømme at jeg har laget en liste over de mindre fine navn,men jeg kan ikke si sikkert at disse navnene kan jeg IKKE kalle ungen min i fremtiden..Navnet kan egentlig bare bestemmes når når barnet er født,men man kan jo legge seg noen meninger... Og etternavn,nja,venninna mi heter ikke Olsen eller Hansen,har derimot et sjeldent etternavn,som bare 20 stk i hele verden har.Og det passer henne... Vennlig hilsen: _________________ yvonne_karatekidgirl [ Dette Innlegg er endret av: yvonne den 2002-02-26 21:34 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: yvonne den 2002-02-26 21:46 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 26. februar 2002 #25 Del Skrevet 26. februar 2002 Det finnes så mange grusomme navn,at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne Ada,Oda,Bjørg,Gudrun,Tordis,Olga,Grethe,Erna,osv,osv... Enkelte guttenavn er heller ikke noe bedre: Nils,Reidar,Wiggo,Leif,Odd,Tor... Jeg kunne nevne i fleng! ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 26. februar 2002 #26 Del Skrevet 26. februar 2002 Navn jeg ikke liker er Ronny, roger, renate, Jeanette, Yvonne, Ruben, Har egentlig funnet ut at guttenavn på r er stygge.Roy,rune, roar.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. februar 2002 #27 Del Skrevet 26. februar 2002 Dette er den teiteste diskusjonen på lenge. For noen fjotter dere er som henger ut normale norske navn på den måten. "Sorry om jeg støter noen" er det lett å si. Tror dere faktisk klarer det! Om dere ikke har bedre ting å skrive om, la vær 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 26. februar 2002 #28 Del Skrevet 26. februar 2002 Enig med Løvemamma - man burde holde seg for god for den slags ytringer.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 27. februar 2002 #29 Del Skrevet 27. februar 2002 Guttenavn: Hans Kåre (Bob-Kåre) Raymond, Ronny, Ruben (Visste dere at heter barnet ditt det, så har de dobbelt så stor sannsynlighet for å havne på "kjøret"... Det er sant! Svært mange som har havna litt feil i samfunnet heter dette! Merkelig, ikke sant?) Alf Preben Magne Øyolf Truls Odd Omar Inge Jens Gunnar Normann Otto (Notto) Erling Bernt Jentenavn: Unni Tordis Alise Klosetta, Rullegardina (Veldig populære navn når dette kom på markedet...) Olga Guri Åsta Oddbjørg, Oddfrid Eldbjørg Ellinor Klara (!!!!!) And the list goes on.... PS!Ikke noe personlig, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krepsejenta Skrevet 27. februar 2002 #30 Del Skrevet 27. februar 2002 Gunveig Gunvor Hedvig Herborg Solveig Solrunn Gerd Guri Gunda Gudrun Åse Åsta Åsa Gunn Klara Kjersti Josefine Jobora Hedda Signe Tone Bente Bodil Anna Olga Marie Sigrid Gudny Ragnhild Sigfrid Guro Anette Hege Arve Josef Gunnulf Jostein Rolf Gunnar Glenn Jarle Kjell Konrad Roar Rodny Ronny Roy Lars Leif Joar Kristian 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. februar 2002 #31 Del Skrevet 27. februar 2002 Kjære moderator! Synes det er feil å svare på dette tydelige useriøse innlegget fra en anonym bruker.Og jeg skjønner ikke gang at jeg gadd å bruke tid på dette.Bes om at hele saken slettes,da jeg føler dette innlegget er støtende.Både ovenfor meg selv og andre.... Hilsen: 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #32 Del Skrevet 27. februar 2002 kjære Yvonne hvis du syntes dette er støtende vet jeg ikke hva du skal gjøre. dette er bare en ufarlig diskusjon, som jeg ikke mener støter noen! At noen ikke likte ditt navn betyr ikke at de ikke liker ditt navn. Ikke ta deg nær av alt. la være å les da hvis dette støter deg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. februar 2002 #33 Del Skrevet 28. februar 2002 Kjære anonym... Ta meg nær av alt?Det er ikke det at jeg tar meg nær at noen ikke liker mitt navn.Det blåser jeg i,men jeg synes dette innlegget er rett og slett upassende...! Hilsen meg...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 28. februar 2002 #34 Del Skrevet 28. februar 2002 Upassende? Hvorfor det? Det er vel ingen hemlighet at de fleste synes noen navn er fine, og andre navn er mindre fine. Hvis noen hadde nevnt mitt navn her inne haddde jeg ikke akkurat blitt lei meg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. februar 2002 #35 Del Skrevet 28. februar 2002 nei,jeg synes bare teamet er så useriøst... Og dere kan for meg gjerne mene hva man vil om mitt navn..Har ikke blitt lei meg for det... Hilsen meg :12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 1. mars 2002 #36 Del Skrevet 1. mars 2002 Tenk hvis vi skulle stenge alle tråder med useriøse tema? Da hadde det vært veldig får tråer igjen, og moderator hadde blitt veldig travel. Jeg er enig i at dette ikke akkurat er den mest essensielle "problemstillingen" som er tatt opp i forumet, men hva gjør vel det? Man må ikke være dødsseriøs og alvorlig absolutt hele tiden. Av og til synes jeg faktisk at det er ganske deilig å bare kunne tøyse med helt uvesentlige ting. Jeg har nok av seriøse og viktige ting å tenke på ellers. Ha en glad dag!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2002 #37 Del Skrevet 2. mars 2002 Hva syntest dere på navnet Silje ? Jeg personlig kan ikke fordra det ! Og om dere liker det, Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. mars 2002 #38 Del Skrevet 2. mars 2002 Synes Silje er totalt nydelig , fordi; jefg har den skjønneste og hyggeligste venninne som heter d! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #39 Del Skrevet 3. mars 2002 Hva syntest dere på navnet Silje?? Lær deg å skriv før du legger ut innlegg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 3. mars 2002 #40 Del Skrevet 3. mars 2002 Denne diskusjonen har utartet seg til hvem som føler hva og hvorfor og med påfølgende drittslenging. Jeg stenger diskusjonen. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg