Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #1 Del Skrevet 25. februar 2002 Vær ærlig nå... Hvilkne navn liker du ikke?Både av gutte og jente navn... Jente: Gunn Gutt: Gunnar Hilsen meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 25. februar 2002 #2 Del Skrevet 25. februar 2002 Gro og Svein (Stooor *sorry* til de her inne som heter Gro eller Svein )12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 25. februar 2002 #3 Del Skrevet 25. februar 2002 Bottolf, Olga, Ugur, Gudleif, Gisle, Jeanette, Lindis, Klensh Gunnar. _________________ Hedda-78 1212[ Dette Innlegg er endret av: Hedda-78 den 2002-02-25 17:05 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 25. februar 2002 #4 Del Skrevet 25. februar 2002 *Rigmor (var egentlig meningen jeg skulle hete det.. uff!) *Gro *Olga *Helga *Tine *Stine *Kari *Solbjørg *Bjarte *Jarle *Helge *Kåre *Cato *Ronny *Roy *Tønes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 25. februar 2002 #5 Del Skrevet 25. februar 2002 Siv Trine Kari Guro Gunn Helga Ann Olga Oddbjørg Bjarte Bjarne Bottolf Roy Rune Det var de jeg kom på nå, men listen kunne nok blitt lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 25. februar 2002 #6 Del Skrevet 25. februar 2002 Ronny, Roger, Jonny, Kenneth, Cato, Roar, Einar, Per, Arne, Knut...etc. Solfrid, Jofrid, Kristfrid, Gunnveig, Renate, Dordi, Olga.... Kunne nevnt i fleng Beklager om det støter noen! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villen Skrevet 25. februar 2002 #7 Del Skrevet 25. februar 2002 gjert og møyfrid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2002 #8 Del Skrevet 25. februar 2002 Syns egentlig de aller merkeligste navn kan passe til personer om man kjenner dem, men likevel... Jeg vet om en som heter Per-Bjarne(!) Med bindestrek!!! Det er det grusomste navnet jeg vet om! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malinn Skrevet 25. februar 2002 #9 Del Skrevet 25. februar 2002 Gutt:Rasmus Jente:Gro12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 25. februar 2002 #10 Del Skrevet 25. februar 2002 Hehe...vet om en fyr som heter Arnt Idar, det er jo ganske pussig:) Og en annen som heter Sondre Bjarne... og har hørt om en som heter Teis Gudleik 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 25. februar 2002 #11 Del Skrevet 25. februar 2002 Guttenavn: Guttorm, Ulf, Bjarne, Kurt, Kåre, Ole-Johnny, Gunnar, Bent Jentenavn: Gro, Gunn, Elin, Solfrid, Tordis, Bente Det er så mange, så mange. Alltid mye lettere å finne navn man ikke liker enn navn man liker. Hvilke navn som havner på listen har ofte like mye med hva jeg assosierer med navnet å gjøre, enn navnet i seg selv.. Navnet skjemmer ingen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle Skrevet 25. februar 2002 #12 Del Skrevet 25. februar 2002 Gutt: Brunjulf,Aslak,Ralf,Ragnvall Jente: Sigrunn,Bente,Solveig,Solfrid,Møyfrid,Olga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2002 #13 Del Skrevet 25. februar 2002 Navnet skjemmer ingen så lenge ingen skjemmer navnet... Hilsen Gunn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMika Skrevet 25. februar 2002 #14 Del Skrevet 25. februar 2002 eli, eva, kjellaug, vibeeeeke (uttalt på den måten, ja), jofrid, jeanette, magnhild jack, harry, phillip, ron, roger, tommy.... Jeg liker ikke disse navnene fordi jeg assosierer navnene med folk jeg ikke har likt... ingen navn er stygge fordi hvis de passer personen. Så lenge personen ikke skjemmer navnet, da, som noen her inne sa. Det stemmer med mine oppfatninger. Unnskyld hvis jeg støter noen!!!! Hope: Enig med deg... per-bjarne gir ingen gode assosiasjoner!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askepott Skrevet 25. februar 2002 #15 Del Skrevet 25. februar 2002 Ganske pussig egentlig dette med navn, nå er det generelt slik at vi ikke liker navna som foreldrene våre har. Men derimot elsker navna til oldeforeldregenerasjonen.(Noen iallefall) Går dette i bølger, slik at neste generasjon bare må kalle barna sine for Gerd, Jan, Knut, Berit o.l.?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 26. februar 2002 #16 Del Skrevet 26. februar 2002 Når jeg leser under tråden "det fineste navnet...." finner jeg mange navn jeg synes er helt håpløse: Nathaniel, Mariel, Imanuel, Mayleen, Vinga og Armas. Alle disse navnene passer særdeles dårlig sammen med normale norske etternavn. Imanuel Haugen eller Nathaniel Olsen - ikke pent spør du meg. Prøv å finn fornavn som passer til etternavnet da jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 26. februar 2002 #17 Del Skrevet 26. februar 2002 Jentenavn som begynner med guttenavn, som: Oddbjørg, Kjellfrid, Oddrun etc. Er enig med Gurimalla at under 'det fineste navnet' er det mange navn jeg ikke liker. Sjalg for eksempel... Å kalle barnet sitt for et navn som minner om en gammel fisker med sneipen i munnviken... Det er i alle fall det jeg forbinder med det navnet. Nataniel syntes jeg heller ikke er noe særlig, alle skjønner vel hvor man har fått den idèen fra. Liker ikke engelske navn til norske folk. Det er greit når man er fra land der det er vanlig, men engelske navn med kav norske etternavn er ikke pent. 1212[ Dette Innlegg er endret av: CEL. den 2002-02-26 09:49 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. februar 2002 #18 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg kunne aldrig ha funnet på å kalle min sønn for John,eller min datter for Trine D er bare totalt lavmål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 26. februar 2002 #19 Del Skrevet 26. februar 2002 Kommer ikke på jentenavn jeg ikke liker i farten, men hadde jeg fått en sønn hadde jeg aldri verden kalt han for Ronny eller Harry. Kan ikke noe for det, men de to navnene liker jeg ikke.. Heldigvis ingen som har nevnt navnet mitt som styggeste navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #20 Del Skrevet 26. februar 2002 Elisabeth er det aller styggeste jentenavnet. Knut er det aller styggeste guttenavnet. Guri er fælt!!!!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg