sjøhest Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Ok. Jeg lager en dagbok. Hvem er jeg? Student i begynnelsen av tjue-åra, gift, har vært prøver siden november. Hadde en SA i desember, og prøver nå igjen. Idag er jeg skikkeli forvirra. Er på dag 24 av syklusen, og syklusen pleier vare i 37 dager. På mandag testa jeg pos på EL-test, samme tirsdag, onsdag, torsdag og idag. Er det mulig!? Aner ikke hva som skjer. Er vel ikke vanlig å ha positiv SÅ lenge? Føler meg absolutt ikke gravid, og hvis jeg er er det sikkert for tidlig å finne ut? wææh...forvirra. Jaja, skal teste etter EL imorgen også. Håper den er blitt negativ da.
sjøhest Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2010 Ooog den var positiv igjen inatt! Kanskje jeg skal gå til legen og ta en blodprøve snart, bare for å være sikker..
Jesse Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Hei! Innom og titter her jeg:) Ser du ikke har oppdatert her på en stund, men siden du registrerte deg under IKM april, så regner jeg med du fortsatt er litt aktiv her inne Spennende å følge noen som er ca like gammel som meg selv Ha en strålende søndag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå