Gå til innhold

Harald Eia frekk i Fredrik Skavlan


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Harald Eia skriker "Jeg har rett" og avbryter de andre i samtalen.

Han er et riktig tenåringssjarmtroll?

Dette var Harald Eias humor. Jeg syntes det var morsomt.

De som ikke skjønner den humoren vil selvsagt oppfatte det som frekt.

Personlig tror jeg alle de andre gjestene skjønte humoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var Harald Eias humor. Jeg syntes det var morsomt.

De som ikke skjønner den humoren vil selvsagt oppfatte det som frekt.

Personlig tror jeg alle de andre gjestene skjønte humoren

Oppfattet det slik at både Norah Jones og han som snakket engelsk (fra Glasgow?) så irritert på H. Eia og litt sånn "bevares".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det var noen som var frekk i det programmet, så var det jo Fredrik Skavlan som disset faren til Norah Jones...! Utrolig pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser sjeldent Skavlan.

Jeg synes han er for "kompis" "morsom"

Til tider ufin igrunn.

Må bare si meg kjempeenig. Det er noe med måten han betrakter sine gjester - littegrann ovenfra og ned mange ganger. Som om han selv sitter og tviholder på fasiten. Og småspydig innimellom. Fatter ikke at han er blitt så populær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes heller ikke Skavland er god, men ser programmet for han har til tider interessante gjester. Att han har blitt så populær, vel, det er jo ingen konkurranse, vi har jo bare han, med det programkonseptet.

Jeg syntes Eia var god i går, fikk se en ny side av han, og syntes det var veldig positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg kjempeenig. Det er noe med måten han betrakter sine gjester - littegrann ovenfra og ned mange ganger. Som om han selv sitter og tviholder på fasiten. Og småspydig innimellom. Fatter ikke at han er blitt så populær.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pippi_*
Dissa Ravi Shankar? Fikk det ikke med meg jeg heller. Hva sa han?

Han sa noe slikt som "Sitar...it sounds very foreign, doesn't it?" Dette sier han til en dame som er halvt indisk og datter av en anerkjent sitarspiller. :snurt: Deretter sier han noe slikt som "I mean, one always skips that track on the Beatles record" - her tror jeg han mente "Norwegian Wood", der George Harrison visstnok spiller sitar etter instruksjon fra Ravi Shankar (iflg. Wikipedia).

Skjønner forresten ikke hvorfor det alltid skal være store internasjonale stjerner der - synes fort det kan bli litt pinlig. Spesielt når Skavlan prøver seg med sin litt små-naivistiske/liksom-spydige humor som kanskje ikke blir oppfattet slik den er ment når den gjøres på engelsk. Og de andre gjestene blir fort veldig forsagte og sjenerte når de plutselig må skifte språk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harald Eia reddet situasjonen flere ganger i går. Blant annet da Patrik Sjøberg(?) dummet seg ut ved å begynne å klage på hvor kjeeeedelig det var å følge opp barna sine...

Syns Skavlan er frekk. Norah Jones ble kjempelei seg da han disset faren hennes, det var utrolig pinlig! Og også pinlig de få gangene noen våger å stille ham personlige spørsmål - som han nekter å svare på, for så å stille all verdens personlige spørsmål til gjestene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVa er det med denne Skavlan , som gjør han så populær? Jeg syns han er ei ekkel oppblåst blære! Ser aldri på programmet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han dreit på draget med Norah Jones

men har dere merket hvor ofte han sier ææ akkurat som han tar en pause mellom vært ord for og si æ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice
HVa er det med denne Skavlan , som gjør han så populær? Jeg syns han er ei ekkel oppblåst blære! Ser aldri på programmet hans.

Dette ble litt selvmotsigende. Du synes Skavlan er en blære, men du ser aldri på programmene hans. Kjenner du ham personlig?

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norah Jones ble kjempelei seg da han disset faren hennes, det var utrolig pinlig! Og også pinlig de få gangene noen våger å stille ham personlige spørsmål - som han nekter å svare på, for så å stille all verdens personlige spørsmål til gjestene sine.

Skavlan burde selv kunne tåle å svare på spørsmål når han stiller spørsmål til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skavlan burde selv kunne tåle å svare på spørsmål når han stiller spørsmål til andre.

Ja han ville ikke svare på om han likte sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...