Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg hadde funnet en parfyme med vanilje hos Loccitane. Men den er nå utgått og de får den ikke tilbake i butikken:-(

Har lett på nettet på diverse nettbutikker, men finner ikke.

Vet dere om den finnes noe sted? Eller er det andre gode vanilje dufter der ute, noen anbefalinger?

Jeg elsker vanilje:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet
Hei,

Jeg hadde funnet en parfyme med vanilje hos Loccitane. Men den er nå utgått og de får den ikke tilbake i butikken:-(

Har lett på nettet på diverse nettbutikker, men finner ikke.

Vet dere om den finnes noe sted? Eller er det andre gode vanilje dufter der ute, noen anbefalinger?

Jeg elsker vanilje:-)

Yves Rocher har! :-) Denne har jeg selv, den lukter kjempegodt :-)

http://www.yves-rocher.no/control/product/...?hbxSrc=_Search

Skrevet

The Body Shop har en vaniljeparfyme! Den er kjempegod, kommer også som kroppsspray :-)

Skrevet

Hmm min datter har en fra Cubus. Men husker ikke navnet på den akkurat nå.

Skrevet

Skal sjekke ut cubus, men jeg er ikke noe glad i den de har på Body shop. Kan jo alltids bestille vanilje duften fra yves rocher, var billig.

Loccitane vanilje duften var liksom så dyp og sensuell...åhh som jeg angrer!

Skrevet

prøv jessica simpson sin,den lukter vanilje:)

Skrevet

Jeg elsker også vanilje, og den parfymen som ble linket til over her (Comptoir Sud Pacifique Vanille extreme) er god. Ellers skal "Vanilia" fra L'Artisan være en god vaniljeduft :Nikke:

Skrevet

De hadde loccitane vanillia duften på CC vest:D Skal snart ut og kjøpe den! Herlig.

Gjest Gjest_norah_*
Skrevet

dersom den lukter spesifikt vanilje så bør dere kanksje være litt forsiktige med mengden.

dette må være en av luktene ganske mange blir SKIKKELIG kvalm av.

jeg bare sier det av min og andres erfaring. man vil jo gjerne ikke at andre skal bli fysisk kvalm av ens nærvær:)

Skrevet
dersom den lukter spesifikt vanilje så bør dere kanksje være litt forsiktige med mengden.

dette må være en av luktene ganske mange blir SKIKKELIG kvalm av.

jeg bare sier det av min og andres erfaring. man vil jo gjerne ikke at andre skal bli fysisk kvalm av ens nærvær:)

hehe, det har du rett i. Jeg sprayer kun en gang i nakken eller håndleddet:) Vanilje og jasmin dufter er mine favoritter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...