Gå til innhold

Litt labert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ble fridd til i mai, og noen få dager senere var jeg inne på disse bryllupsidene. Det var superstor aktivitet her inne da, og jeg koooste meg hver dag med å lese innlegg som dekket så utrolig mange ting i forbindelse med bryllup, alt fra servietter, til kjoler, salmer, etc......Har nå etter sommeren merket att det er ganske få nye innlegg her hver dag, og lite diskusjoner, temaer. Er dette fordi det er så lenge til "vårt kull" skal gifte seg? Er det fler som er enige att det er ganske labert inne på bryllupsidene nå etter sommeren???

Hvorfor jeg skriver dette er fordi jeg SAVNER all aktiviteten.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Engel, ikke pålogget
Skrevet

Det har da vært stor aktivitet her i dag?? Men det er labert på sommeren ja, ikke så rart med tanke på ferie og alt. Og så er det jo fort noen månder til neste kull skal ut ja....

Skrevet

Jeg er ganske ny her, men jeg synes det da til tider er stor aktivitet her.

Har funnet tips om alt mulig jeg.

Skrevet

jada det er jo aktivitet da, men hadde ønsket det var MEEEER.....

Gjest Anonymous
Skrevet

sånn er det når man er så gifteklar - det er jeg i alle fall - tenker ikke på annet- det virker det som flere av dere også er. Der er bare så fantastisk

Skrevet

Du får starte flere temaer selv da vet du :wink: Jeg synes ikke det er stille her. Får raskt svar når det er noe jeg lurer på.

Skrevet

Ja, det er nok det att jeg gleder meg så utrolig!!!Og jeg har kun disse 7 månedene i mitt liv til å skikkelig TA AV!!!!Det er jo sååå gøy!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan jo være at det i hovedsak er på sommeren bryllupene holdes, og månedene før sommeren er det full aktivitet, mens når høsten kommer og alle bryllupene er overstått blir det litt labert fram til neste "kull" skal i gang i løpet av våren og sommeren 2004. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...