Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #1 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg regner egentlig ikke med at noen vet dette men spør allikavel. Jeg er litt sjeløyd, men om jeg bruker briller med rett styrke så retter øyet seg opp..Derfor lurer jeg på om linsene vil gjøre det samme. "rette opp" øyet om de har samme styrke som brillene...noen som vet? Enda en ting..å være skjeløyd og ha skjeve hornhinner...er det det samme? Jeg vet det ikke... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 5. september 2003 #2 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har skjeive hornhinner og er definitivt ikke skjeløyd! Tror hornhinnen er den hinnen som er ytterst på øyet. Om du kan ha hjelp av linser aner jeg ikke. Spør optikeren/legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. september 2003 #3 Del Skrevet 5. september 2003 Når jeg tar av meg linsene skjeler jeg veldig på ett øye, og da jeg skulle ha linser første gang fikk jeg to valg: 1. se 100%, men skjelingen vil vedvare 2. ikke se helt 100% (ser ikke dårlig altså), men rette opp skjelinga. Jeg valgte alternativ nummer to, og er meget fornøyd med resultatet. Uansett vet nok din optiker/lege akkurat hva som passer til deg.... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå